Thomas Tønseth

Autorisasjon (1997)

Thomas Tønseth er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Tønseth

Anbefales!

Behagelig å snakke med, tar deg på alvor, tar tak umiddelbart når det trengs, og slår av en liten prat med et ærlig og vennlig smil. Tar seg tid til å lytte, haster ikke, men er samtidig effektiv. Kaller en spade for en spade og er realistisk. Beste fastlege jeg har hatt, som er vel verdt ventetiden!

Verdens beste fastlege!

Klok, empatisk, faglig meget kompetent! Humoristisk, trygg, støttende, men også utfordrende når det er nødvendig! En smart dialogparner, sylskarp intellektuell, med et varmt bankende hjerte for faget sitt og ikke minst de folkene han jobber med. En livredder som er villig til å bruke noen ekstra minutter, eller gå noen ekstra runder når det er nødvendig. Rett og slett et godt menneske!

Bra lege!

Det var ikke lett nå da vi flyttet fra Oslo å skulle bytte fastlege. Har alltid vært fornøyd med Tønseth. Han tar deg på alvor og sørger for god oppfølging. Han er hyggelig og man føler seg tatt på alvor selvom man kommer med ting man tenker man egentlig ikke burde vært hos lege for.

Flink og effektiv. Anbefales !

Flink til å lytte til dine problemer. Sender deg videre til spesialister på en rask og effektiv måte.God servise på alle måter.

En super lege

Endelig fant jeg en lege som ikke får meg til å føle meg som en hypokonder, og som ikke bare skrev ut pille og fysjet meg hjem. Jeg ble hørt, videresendt, fulgt opp og støttet. Psykisk og fysisk. Han var og svært flink med min datter. Jeg har flyttet, og det er med tung følelse jeg må finne ny lege nå.