Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av Brynsenglegene AS

Verdens beste fastlege

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica er en fantastisk lege og gjør alltid det hun kan for meg! Hun er forståelsesfull og dyktig, i tillegg til at hun får deg til å føle deg trygg og forstått. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege, og jeg vil anbefale hun på det sterkeste.

Vil faktisk takke henne for den fantastiske jobben hun gjør!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Johnny er konkret, ærlig og ryddig. Han er rolig, behagelig, støttende, lydhør og svært lite forhåndsdømmende. Jeg har gjennom vanskelige livssituasjoner alltid følt at Johnny tar meg på alvor, og jeg har alltid fått den behandling eller hjelp hos han som jeg selv mener jeg har trengt. Jeg har alltid fått time raskt når jeg trenger det, og det har sjelden vært lang ventetid på venterommet.
Jeg skal flytte og må dessverre bytte fastlege, men håper jeg får noen som er i nærheten så profesjonell og tålmodig som Johnny er.

Flott lege..

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

Veldig flink og hyggelig, tar seg alltid tid til deg, og tar deg alltid på alvor.

Føler at han faktisk bryr seg.

Litt ofte jeg får vikar isteden når jeg bestiller time, eller ber om ny resept. Men han er verdt det.

Dyktig lege

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

Han er er blid, imøtekommende og har mye kunnskap, er lyttende og avslappet, tar seg alltid god tid til pasienten og har godt humør :)

Effektiv og dyktig

Lege: Thomas Mørk Tønseth Skrevet

En dyktig og hyggelig lege med stor faglig kompetanse. Det er imidlertid vanskelig å få time, og når man først kommer inn går det fort unna for å rekke neste pasient. Det er få oppfølgingsspørsmål relatert til tidligere legebesøk/behandling, og følelsen av ikke helt å bli sett er til stede. Han er vennlig og imøtekommende, men samlebåndsfølelsen er til stede og skaper begrenset rom for dialog og oppfølging av om det som ikke går bra.