Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Tlf: 22 72 78 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Brynsenglegene AS

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Han er kunnskapsrik, to the point og ryddig.
Han har fulgt opp på en meget god måte, og er til å stole på når det kommer til tilbakemeldinger osv.
Anbefales på det sterkeste!

Anbefales

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Har hat Monica så lenge jeg kan huske. Jeg føler hun tar meg på alvor, og virkelig bryr seg. Anbefaler henne på det sterkeste.

Fin fyr

Lege: Thomas Mørk Tønseth Skrevet

Tar pasientene på alvor, samtidig som han beholder sin medisinske integritet. Har forståelig nok mange som ønsker time hos han, men han forsøker å være så fleksibel som det går an. Har opplevd at han bruker tid av lunsjpausen for å få tid til pasienter.

Flink, empatisk, og lyttende- strålende lege

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Jeg har hatt Johnny Waagan som lege i flere år og har vært superfornøyd.

Han lytter alltid, tar seg god tid og er grundig i undersøkelser når han aner at noe er galt.

Jeg bytter fordi jeg har flyttet til andre siden av byen, og det blir for lang reisevei. Skulle gjerne ha beholdt han, og anbefaler han på det sterkeste.

Anbefales!

Lege: Thomas Mørk Tønseth Skrevet

Behagelig å snakke med, tar deg på alvor, tar tak umiddelbart når det trengs, og slår av en liten prat med et ærlig og vennlig smil. Tar seg tid til å lytte, haster ikke, men er samtidig effektiv. Kaller en spade for en spade og er realistisk. Beste fastlege jeg har hatt, som er vel verdt ventetiden!