Brynsenglegene AS

Telefonnummer22 72 78 5022 72 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av Brynsenglegene AS

Proff og hyggelig fastlege

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Johnny.
Han gir meg alltid anledning til å fortelle hvorfor jeg har oppsøkt han, og lar meg får god tid til å beskrive symptomer og så trekker vi sammen eventuelle slutninger, og planlegger behandlingsopplegg. Følger at jeg er deltagende i utformingen av behandlingen.
Han er også rask til å sende meg videre når det er behov for det.
Han er veldig tydelig i kommunikasjonen sin, noe jeg setter pris på, og selv om jeg kanskje ikke har så lyst til å gjøre noe, så forklarer han alltid hvorfor han har valgt det alternativet, slik at jeg kan forstå hvorfor den behandlingsmåten anbefales.
Anbefales på det varmeste.

Anbefales ikke.

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Nytter ikke at man får time kjapt når hun ikke hører på problemene. Har du flere plager blir hun irritert og rusher igjennom, og gidder ikke å høre på deg. Må også alltid hente en kollega fordi hun selv er usikker på ting. Har nå byttet fastlege.

erfaren, god dyktig lege

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Ingenting å klage på, tar seg god tid og hører på pasienten. Får time veldig fort, er det akutt får du time gjerne på dagen. Hyggelig personalet. Vært min fastlege i over 10 år.

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Han er kunnskapsrik, to the point og ryddig.
Han har fulgt opp på en meget god måte, og er til å stole på når det kommer til tilbakemeldinger osv.
Anbefales på det sterkeste!

Anbefales

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Har hat Monica så lenge jeg kan huske. Jeg føler hun tar meg på alvor, og virkelig bryr seg. Anbefaler henne på det sterkeste.