Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Meget dyktig

Lege: Margarette de Jesus Pinto dos Santos Skrevet

Dette er den desidert beste fastlegen jeg har hatt. Hun er dyktig, forståelsesfull og direkte. Akkurat slik en lege skal være.

Stor misfornøyd

Lege: Margarette de Jesus Pinto dos Santos Skrevet

Legen er veldig hyggelig og empati skal. Likevel en får ikke noe ut av timen. Aldri kontakt. Glemmer å fortelle prøvesvar. Ingen anbefalinger for sykdom du sliter med. En må selv foreslå type behandling. Slet maaange år for å få diagnose til mine plager. Og til slutt var det en vikar som jeg fikk hjelp av. Nå har jeg byttet fastlegen og er stor fornøyd

Fantastisk lege, som ser pasientene sine.

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Fantastisk god lege, hun er varm og ser pasientene sine. Hun gir gode råd og er faglig dyktig. Trenger du spesialist sender hun deg dit. Barn blir trygge på henne og som min datter sier: hun er «den snille legen».
Verdens beste lege.

Verdens beste fastlege

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Har aldri blitt sett og hørt på en så trygg og god måte av en lege som av dr Monica. Uansett hvor travelt hun har det, oser hun trygghet, og hun går den ekstra mila med deg hvis du trenger det. I tillegg er hun fantastisk morsom.

Dyktig lege - anbefales

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Johnny er en fin fyr, jeg er kjempefornøyd med han som min fastlege gjennom en del år. Jeg opplever han som empatisk, oppriktig interessert i å lytte til det jeg har å fortelle og løsningsorientert. Hvis det er noe han ikke umiddelbart har svar på sjekker han alltid, og melding kommer kjapt på pasientsky. Jeg har et kjempebra samarbeid med Johnny om min helse, og anbefaler han på det sterkeste. Forøvrig vil jeg nevne at det alltid er hyggelig å komme inn til Brynsenglegene, alltid vennlig mottakelse av helsesekretærne.