Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Ingen over han.

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

Trygg, varm, forståelsesfull, viser omsorg, viser forståelse for dine problemer. Ubeskrivelig lege. Har aldri møtt makan.

Dyktig, grundig og vennlig

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica har vært min fastlege i mange år. Hun er grundig, dyktig og har et behagelig vesen som fremmer god dialog. Kan anbefales!

Dyktig fastlege

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

Åpen og tillitsfull dialog om psykosomatiske problemstillinger og god oppfølging om alt. Føler meg i trygge og støttende hender.

Varm og kunnskapsrik!

Lege: Margarette de Jesus Pinto dos Santos Skrevet

Dette er den fineste fastlegen man kan tenke seg, hun er varm, omsorgsfull og kunnskapsrik. Bryr seg virkelig om pasientene sine. Opplever henne som tilgjengelig og får alltid beksjed dersom en avtale må endres. Jeg er dessverre nødt til å bytte FL pga flytting, det er noe jeg virkelig ikke ønsker. Anbefales på det sterkeste!

En fantastisk fastlege

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Både min mann og jeg har hatt Waagan som fastlege over mange år nå. Der er vanskelig å beskrive hvor fornøyde vi begge med Waagan som fastlege. Til tross for en utfordrende hverdag som fastlege så tar han seg alltid tilstrekkelig tid. Man får alltid følelsen av å bli tatt seriøst, uansett hva det er. Alltid grundig. Han fremstår som svært faglig kompetent, samtidig som han ikke har en høy terskel for å henvise videre ved behov. Han finner alltid en god medisinsk løsning. Vi har også vært veldig fornøyd m de andre legene og ansatte de gangene Waagan har hatt feriefravær o.l. Det føles godt og trygt å være pasient hos Waagan og Brynsenglegene.

Mvh [navn fjernet av moderator]