Tor-Narve Vattekar

Autorisasjon (1986)

Ekeberg Legekontor Telefonnummer22 67 09 6422 67 09 ...
Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

En veldig god lege!

Jeg har hatt Vattekar som lege fra jeg var barn til jeg ble 30. Savner han virkelig som fastlege og anbefaler han på det sterkeste. Hyggelig, omsorgsfull og dyktig lege som bryr seg.

Trygg og kunnskapsrik

Hyggelig, forståelsesfull lege som tar seg tid og tar deg på alvor. Henviser videre ved behov for det. Hele familien har hatt han siden 2015.
Veldig presis på tid. Holder avtaler og følger godt opp. Enkelt å få time per tlf. Også flink til å ha ringekonsultasjon hvis det ikke er behov for oppmøte. Minus at det ikke er mulig å booke time via nett.

Nøyaktig, dyktig lege som bryr seg om deg

Henviser ved behov. Vil finne ut av hva som feiler deg. Bryr seg om deg. Beste legen jeg har hatt.👍👍👍

Dårlig tid

Vanskelig å få akkuttime siden telefonsystemet å legekontoret er udatert. Kan ringe opptil 40 ganger før de svarer, og da ganske frekt. Kommer folk innom må de oppgi hva som feiler dem for hele venterommet. Dette er ikke greit og langt fra GDPR.

Bytter fastlege

Har hatt samme fastlege siden jeg var barn, og jevnt over hatt god oppfølging fra Vattekar. Jeg jobber selv i et akuttmottak i byen og går sjelden til fastlege, så når jeg først ringer eller tar kontakt, så er det på oppfordring fra legekollegaer eller ved sterkt behov.
De 2 siste gangene jeg har vært til stede har fastlegen nærmest puttet ord i munnen min uten å samle korrekt anamnese, og ved seriøse forespørsler på videre henvisninger får jeg til svar at "det kan vi ta siden". På bakgrunn av dette føler jeg Vattekar er overarbeidet, og generelt sett har lite tid til å oppdatere seg på ny forskning og samtidig gjøre en grundig nok undersøkelse av sine pasienter. Det er fint med lang erfaring, men erfaring alene er ikke nok til å unngå videre undersøkelse av behandlingstrengende symptomer. Samtidig, ved spørsmål om tidligere operasjon jeg har hatt, svarte legen at "nei, det var ikke en slik operasjon" uten å utdype hva jeg faktisk ble operert for. Bytter fastlege.