Tor-Narve Vattekar

Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

Tummen upp för Vattekar!

Jag har haft Vattekar som Fastlege i snart 7år! Jag är jättenöjd. Visst är det lite väntetid på eftermiddagen, men han är alltid glad och positiv fast han säkert är stressad!
Han lyssnar och är grundlig. Skickar vidare till specialist för att få svar han inte kan ge.
Jag har oxå gått på gravidkontroller hos Vattekar och nu är vi gott igång med nummer två! Han är väldigt bra med barn. Ingen irritation för att en 20månaders ska utforska läkarkontoret! :)
Vi bytar inte fastlege för allt i världen.

Angående förkontoret, så har jag oxå upplevt det jobbigt vid kontakt av olika orsaker. MEN, jag upplever inte det nu längre. Jag tycker det har förändrats jättemycket! Så tycker inte gammalt ska skrämma bort nya patienter!

Den beste legen

Flink til å forklare meg om ting ved forespørsel. Har hjulpet meg veldig mye i alle år. Særlig fra 2010 - 2016 pga 2 alvorlige skader. Verdens beste legekontor.

Meget flink og hyggelig

Travel, men allikevel særdeles ansvarsfull og profesjonell. Han er flink til å lytte, og du får alltid følelsen av å bli tatt alvorlig. Han virker ærlig, redelig og sympatisk, og jeg har full tillit til ham. Jeg har gått til ham i over 20 år, og han har hjulpet meg gjennom en lang sykdomshistorie. Han er også fastlege for mine tre barn, og jeg føler de er i verdens tryggeste hender.

Veldig bra

Hører på det man sier. Litt dårlig tid som alle leger, men er oppmerksom og husker deg fra gang til gang.

Faglig dyktig

De få gangene jeg har hatt time hos Vattekar, har han alltid vist en genuin interesse for å finne en løsning på problemet. Hans rolige og sindige vesen gjør at man føler seg godt ivaretatt og at man er i trygge hender. Han fikk meg også lagt inn på sykehus umiddelbart da jeg ble alvorlig syk, noe jeg vet ikke nødvendigvis hadde vært tilfellet hos andre leger.

Om Ekeberg Legekontor er det følgende å si:

Både legene Vattekar og Parmo er gode leger, noe som jo tross alt er viktigst. Men forkontoret til Ekeberg legekontor er en trist historie! Der henger det et skilt på veggen ved mottaksluka som sier at man ikke skal banke på, og at pasienten blir sett. Akkurat dèt er en sannhet med modifikasjoner. Jeg har ved flere anledninger opplevet å sitte å vente i over 30 minutter før jeg får snakke med noen som helst på kontoret der. Selv på rolige dager. I tillegg er det slik at du får full anledning til å dele med resten av pasientene på venterommet det som er årsaken til at du ønsker å snakke med lege, ettersom du må snakke gjennom glassluka om hva som feiler deg når noen etter lang tid finner det for godt å snakke med deg.
Med tanke på at legene tjener så godt som de gjør på at vi skal stå oppført som deres pasienter så mener jeg det er respektløs behandling av et legekontor å ha et mottakk/forværelse av Ekeberg Legekontors kaliber!

faglig dyktig, tillitsvekkende og imøtekommende.

Viser faglig dyktighet, både knyttet til diagnostisering av barna og voksne.Han er flink til å henvise videre ved behov.
Tar oss på alvor. Vi er meget godt fornøyd med Tor Vattekar og har aldri vurdert å bytte fastlege

Grundig og tillitsvekkende lege

Lyttende og engasjert lege, henviser raskt til spesialist om nødvendig. Han er kunnskapsrik og man føler seg godt ivaretatt av ham. Litt hektisk under timeavtalen iblant, slik at det kan være lett å glemme å si alt man skal, men føles allikevel trygt å ha ham som lege. Problemet med kontoret er helt håpløs tilgjengelighet på telefon, og ubehagelige kontoransatte. Gruer meg bestandig til å ringe. Har også opplevd å ikke greie å få kontakt på telefon en hel dag. Ingen køordning og ingen mulighet for å legge igjen beskjed. De kontoransatte og utilgjengelighet på telefon har vært en stor ulempe, men oppveies av at Vatterkar er en fin fastlege.

kjapp og flink rett på sak!

Brukt Tor i mange år er hos han kanskje en gang i året. En vennlig mann som tar deg seriøst og følger opp ved behov har blitt henvist til spesialister som har hjulpet meg.Tusen takk Tor du er en god mann:)

Utrolig flink med barn

Jeg og mine to gutter har hatt Vattekar som fastlege siden ordningen kom. Er sjelden hos legen selv men to aktive gutter har vært der stadig vekk med diverse skader fra aktiv lek samt migrene og annet. Selv om det virker som det er travelt på kontoret får du alltid følelsen av at legen har god tid når du først kommer inn. Han lytter og er flink til å snakke med ungene. Legeskrekk har aldri vært et tema i vår familie!

Damene som svarer på telefonen ødelegger!

Tor er en kjempehyggelig lege som jeg har gått til i mange år. Jeg har ikke noe å utsette på han; damene i "resepsjonen" derimot! De er så frekke og nedlatende at jeg har ikke sett på maken, at de i det hele tatt får lov til å jobbe der enda er for meg et mysterium! Makan til frekke mennesker skal man lete lenger etter. De er IKKE intressert i å være serviceminded, de vil helst ikke at du skal få komme til legen de har en måte å snakke på som er helt bak mål. Jeg vurderer sterkt å bytte fastlege bare for å slippe å måtte forholde meg til disse kvinnfolka igjen.

Så legen er jeg fornøyd med, men damene ødelegger virkelig så mye at jeg må gi to sjerner.

En helt fantastisk lege

Vattekar har nå vært min fastlege og legen jeg har gått til siden 2001. Han lytter til hva du har og si, og tar seg tid til deg. Han er velsig opptatt av at du skal ha det bra og gir seg ikke før en løsning er funnet. Han er flink til og henvise til spesialister når det trengs.
Har det ikke vært for han hadde jeg nok ikke hatt det så bra som jeg har i dag.

Ryddig vennlig lege

Lett å få time når det trengs Alltid presis. Vennlig, oppmerksom, ryddig.
Har aldri vært alvorlig syk så har ikke erfaring med oppfølging i den forbindelse.
Legekontoret ser ut til å drives godt, hyggelige og effektive ansatte.

den mest utilgjenglige legen

ekstremt vansklig og få kontakt med han, det er et prosjekt i seg selv og få time.

Fornøyd

Generellt fornøyd med legen. Får time samme dag eller dagen etter hvis det haster.

Oppleves trygt å ha en så solid fastlege

Lyttende og oppmerksom, respektfull behandling og henviser raskt til spesialist hvis han merker at helseproblemene går ut over hans faglighet. Dette er en fastlege med høy integritet.