Tor-Narve Vattekar

Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

Veldig trygg og forståelsesfull

Hatt Vattekar som fastlege hele livet mitt.

Jeg har alltid fått god hjelp og legen er alltid veldig forståelsesfull og lytter godt til problemene mine og kommer med gode løsninger.

Tummen upp för Vattekar!

Jag har haft Vattekar som Fastlege i snart 7år! Jag är jättenöjd. Visst är det lite väntetid på eftermiddagen, men han är alltid glad och positiv fast han säkert är stressad!
Han lyssnar och är grundlig. Skickar vidare till specialist för att få svar han inte kan ge.
Jag har oxå gått på gravidkontroller hos Vattekar och nu är vi gott igång med nummer två! Han är väldigt bra med barn. Ingen irritation för att en 20månaders ska utforska läkarkontoret! :)
Vi bytar inte fastlege för allt i världen.

Angående förkontoret, så har jag oxå upplevt det jobbigt vid kontakt av olika orsaker. MEN, jag upplever inte det nu längre. Jag tycker det har förändrats jättemycket! Så tycker inte gammalt ska skrämma bort nya patienter!

Den beste legen

Flink til å forklare meg om ting ved forespørsel. Har hjulpet meg veldig mye i alle år. Særlig fra 2010 - 2016 pga 2 alvorlige skader. Verdens beste legekontor.

Meget flink og hyggelig

Travel, men allikevel særdeles ansvarsfull og profesjonell. Han er flink til å lytte, og du får alltid følelsen av å bli tatt alvorlig. Han virker ærlig, redelig og sympatisk, og jeg har full tillit til ham. Jeg har gått til ham i over 20 år, og han har hjulpet meg gjennom en lang sykdomshistorie. Han er også fastlege for mine tre barn, og jeg føler de er i verdens tryggeste hender.

Veldig bra

Hører på det man sier. Litt dårlig tid som alle leger, men er oppmerksom og husker deg fra gang til gang.