Tor-Narve Vattekar

Ekeberg Legekontor

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ekeberg Legekontor
Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

Bytter fastlege

Har hatt samme fastlege siden jeg var barn, og jevnt over hatt god oppfølging fra Vattekar. Jeg jobber selv i et akuttmottak i byen og går sjelden til fastlege, så når jeg først ringer eller tar kontakt, så er det på oppfordring fra legekollegaer eller ved sterkt behov.
De 2 siste gangene jeg har vært til stede har fastlegen nærmest puttet ord i munnen min uten å samle korrekt anamnese, og ved seriøse forespørsler på videre henvisninger får jeg til svar at "det kan vi ta siden". På bakgrunn av dette føler jeg Vattekar er overarbeidet, og generelt sett har lite tid til å oppdatere seg på ny forskning og samtidig gjøre en grundig nok undersøkelse av sine pasienter. Det er fint med lang erfaring, men erfaring alene er ikke nok til å unngå videre undersøkelse av behandlingstrengende symptomer. Samtidig, ved spørsmål om tidligere operasjon jeg har hatt, svarte legen at "nei, det var ikke en slik operasjon" uten å utdype hva jeg faktisk ble operert for. Bytter fastlege.

Nøyaktig og trygg lege

Har gått til Vattekar i mange år, og gikk til svangerskapskontroll i begge mine graviditeter. Vattekar er en veldig flink lege, viser omsorg, er nøyaktig og følger opp dersom det skulle være noe! Veldig fornøyd med Vattekar!
Legesekretærene har også blitt mye hyggeligere!

Dyktig og pålitelig

En fantastisk dyktig og pålitelig lege. Henviser alltid videre dersom det er behov for det.
Glad jeg har Vattekar som fastlege.

Håndhilse?

Stort ønske fra meg er en håndhilsen ved konsultasjon. Å håndhilse er grunnleggende og en uskreven regel som er utrolig viktig.

Dyktig og engasjert

Har brukt Vattekar siden tidlig 1990-tallet, og han har gjennom tiden utviklet seg til en veldig dyktig lege. Han kan være litt knapp og utålmodig på dager med stor pågang, men jeg er pr.idag veldig glad for at han fikk meg raskt og effektivt inn på sykehuset når jeg ble alvorlig syk nå like etter nyttår, og at han ringte meg engasjert og seriøs dagen etter at jeg ble skrevet ut. En annen og ikke på langt nær så rosende ting med Ekeberg Legekontor er det gammeldagse telefonsystemet uten køordning, hvor du må sitte å høre opptattsignal i en evighet før noen svarer.. hvis du er heldig. Damene som omsider svarer på telefonen (hvis de i det hele tatt gjør det), kunne også skjerpet seg betydelig i forhold til imøtekommelse og serviceinnstilling.