Tor-Narve Vattekar

Autorisasjon (1986)

Ekeberg Legekontor Telefonnummer22 67 09 6422 67 09 ...
Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

Best !

Dr Tor Vattekar har fulgt meg siden han hastehenviste til Ullevål og akutt kreftoperasjon av tykktarm i 2017. Har fulgt meg opp hvert kvartal siden da og blitt en god venn gjennom fine møter.
Nå er jeg friskmeldt og han skal bli pensjonist etterhvert. Tusen Takk Tor ❤️🎉

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt flere fastleger ila livet, men Vattekar er med god margin den beste av de. Føler meg sett og hørt hver gang jeg er der. Selv om vi bruker litt lenger tid så føler jeg meg ikke rushet. Henviser videre og tar prøver ved den minste mistanke og kommuniserer godt med deg på en forståelig måte. Han tar også opp hvordan tidligere henvisninger har gått neste gang du kommer til han. Flyttet nylig ut av byen og fikk henvisning til psykolog fra et lokalt helsetilbud her, fikk da melding fra Vattekar om at han hadde sett henvisningen og at det bare var å gi beskjed om det var noe de kunne bidra med. Alt i alt en fantastisk lege - skulle ønske alle var som han.

Veldig fornøyd

Dyktig, effektiv og omsorgsfull, føler meg både sett og hørt. Synes damene på kontoret også er veldig greie, skjønner ikke helt all kritikken av de her. Enig i at køsystem på telefonen kunne vært ok, men ikke noe stort problem.

Frekke

Har alltid likt vattekar som lege, men damene i skranken er helt forferdelige. De er alltid frekke og de er elendige på å ta blodprøver. Bruker nesten aldri fastlegen min pga dette.

Så bra

Hei, jeg fikk tilbakemelding jeg trengte og avtalen respektert. Fortsatt venter en bedre måte å bestille legetime enn ringe der man får ingen response eller veldig begrensende.
Takk