Tor-Narve Vattekar

Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Tor-Narve Vattekar er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor-Narve Vattekar

Håndhilse?

Stort ønske fra meg er en håndhilsen ved konsultasjon. Å håndhilse er grunnleggende og en uskreven regel som er utrolig viktig.

Dyktig og engasjert

Har brukt Vattekar siden tidlig 1990-tallet, og han har gjennom tiden utviklet seg til en veldig dyktig lege. Han kan være litt knapp og utålmodig på dager med stor pågang, men jeg er pr.idag veldig glad for at han fikk meg raskt og effektivt inn på sykehuset når jeg ble alvorlig syk nå like etter nyttår, og at han ringte meg engasjert og seriøs dagen etter at jeg ble skrevet ut. En annen og ikke på langt nær så rosende ting med Ekeberg Legekontor er det gammeldagse telefonsystemet uten køordning, hvor du må sitte å høre opptattsignal i en evighet før noen svarer.. hvis du er heldig. Damene som omsider svarer på telefonen (hvis de i det hele tatt gjør det), kunne også skjerpet seg betydelig i forhold til imøtekommelse og serviceinnstilling.

Veldig trygg og forståelsesfull

Hatt Vattekar som fastlege hele livet mitt.

Jeg har alltid fått god hjelp og legen er alltid veldig forståelsesfull og lytter godt til problemene mine og kommer med gode løsninger.

Tummen upp för Vattekar!

Jag har haft Vattekar som Fastlege i snart 7år! Jag är jättenöjd. Visst är det lite väntetid på eftermiddagen, men han är alltid glad och positiv fast han säkert är stressad!
Han lyssnar och är grundlig. Skickar vidare till specialist för att få svar han inte kan ge.
Jag har oxå gått på gravidkontroller hos Vattekar och nu är vi gott igång med nummer två! Han är väldigt bra med barn. Ingen irritation för att en 20månaders ska utforska läkarkontoret! :)
Vi bytar inte fastlege för allt i världen.

Angående förkontoret, så har jag oxå upplevt det jobbigt vid kontakt av olika orsaker. MEN, jag upplever inte det nu längre. Jag tycker det har förändrats jättemycket! Så tycker inte gammalt ska skrämma bort nya patienter!

Den beste legen

Flink til å forklare meg om ting ved forespørsel. Har hjulpet meg veldig mye i alle år. Særlig fra 2010 - 2016 pga 2 alvorlige skader. Verdens beste legekontor.