Ekeberg Legekontor

Brannfjellveien 52 1181 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ekeberg Legekontor

Greie leger og frekke/uhyggelige resepsjonister.

Lege: Morten Parmo Skrevet

Det er en kamp å få legetime. For å få det må du nemlig igjennom resepsjonistene på Ekeberg Legekontor. Jeg har rett og slett blitt nektet hjelp, når jeg har hatt store smerter ved en anledning og måtte diskutere meg til legetime når min egen lege har bedt meg om å be om legetime ved en annen anledning. I tillegg til dette er det voldsom lang ventetid på normale legetimer.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger ila livet, men Vattekar er med god margin den beste av de. Føler meg sett og hørt hver gang jeg er der. Selv om vi bruker litt lenger tid så føler jeg meg ikke rushet. Henviser videre og tar prøver ved den minste mistanke og kommuniserer godt med deg på en forståelig måte. Han tar også opp hvordan tidligere henvisninger har gått neste gang du kommer til han. Flyttet nylig ut av byen og fikk henvisning til psykolog fra et lokalt helsetilbud her, fikk da melding fra Vattekar om at han hadde sett henvisningen og at det bare var å gi beskjed om det var noe de kunne bidra med. Alt i alt en fantastisk lege - skulle ønske alle var som han.

Gidder ikke å lese igjennom journaler

Lege: Tina Charlotte Nordström Aker Skrevet

Har astma og hun mener jeg aldri har fått skrevet ut dette tidligere. Vet Aker er en ny lege på Ekeberg, men hvis hun hadde tatt seg tid, så hadde hun sett jeg har astma og alvorlig allergi.

Veldig fornøyd

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Dyktig, effektiv og omsorgsfull, føler meg både sett og hørt. Synes damene på kontoret også er veldig greie, skjønner ikke helt all kritikken av de her. Enig i at køsystem på telefonen kunne vært ok, men ikke noe stort problem.

Trygg fastlege.

Lege: Morten Parmo Skrevet

Hatt Parmo hele livet og føler meg trygg når jeg drar til han. Han bryr seg om pasientene sine og er også faglig dyktig.