Ekeberg Legekontor

Brannfjellveien 52 1181 Oslo

Siste vurderinger av Ekeberg Legekontor

Nøyaktig og trygg lege

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Har gått til Vattekar i mange år, og gikk til svangerskapskontroll i begge mine graviditeter. Vattekar er en veldig flink lege, viser omsorg, er nøyaktig og følger opp dersom det skulle være noe! Veldig fornøyd med Vattekar!
Legesekretærene har også blitt mye hyggeligere!

Dyktig og pålitelig

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

En fantastisk dyktig og pålitelig lege. Henviser alltid videre dersom det er behov for det.
Glad jeg har Vattekar som fastlege.

Trygg og flink

Lege: Morten Parmo Skrevet

Har hatt Parmo som fastlege hele livet. Han er veldig flink med pasientene sine, i tillegg har jeg alltid fått time akkurat når jeg har trengt det. Timene blir unnagjort kort og godt, og jeg forlater alltid lokalet med en følelse av å ha blitt hørt og hjulpet

Håndhilse?

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Stort ønske fra meg er en håndhilsen ved konsultasjon. Å håndhilse er grunnleggende og en uskreven regel som er utrolig viktig.

Dyktig og engasjert

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Har brukt Vattekar siden tidlig 1990-tallet, og han har gjennom tiden utviklet seg til en veldig dyktig lege. Han kan være litt knapp og utålmodig på dager med stor pågang, men jeg er pr.idag veldig glad for at han fikk meg raskt og effektivt inn på sykehuset når jeg ble alvorlig syk nå like etter nyttår, og at han ringte meg engasjert og seriøs dagen etter at jeg ble skrevet ut. En annen og ikke på langt nær så rosende ting med Ekeberg Legekontor er det gammeldagse telefonsystemet uten køordning, hvor du må sitte å høre opptattsignal i en evighet før noen svarer.. hvis du er heldig. Damene som omsider svarer på telefonen (hvis de i det hele tatt gjør det), kunne også skjerpet seg betydelig i forhold til imøtekommelse og serviceinnstilling.