Ekeberg Legekontor

Brannfjellveien 52 1181 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ekeberg Legekontor

Best !

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Dr Tor Vattekar har fulgt meg siden han hastehenviste til Ullevål og akutt kreftoperasjon av tykktarm i 2017. Har fulgt meg opp hvert kvartal siden da og blitt en god venn gjennom fine møter.
Nå er jeg friskmeldt og han skal bli pensjonist etterhvert. Tusen Takk Tor ❤️🎉

Flink

Lege: Tina Charlotte Nordström Aker Skrevet

Dyktig lege. Tar seg tid og er hyggelig ved fremmøte.

I midlertid svært lite i møtekommende under telefonkonsultasjon, så et stort minus der.

Kritikk til Ekeberg legekontor:

Veldig vanskelig å komme igjennom på telefon. Kort tidsrom telefonen er åpen, og man havner alltid i lang telefonkø. Har opplevd at det kan ta flere dager å komme igjennom på telefon.

Legekontoret er dårlig lagt opp til, og det vises liten forståelse for at man, som pasient ønsker å holde ting privat. Man blir bedt om å annonsere grunnen til at man er der i skranken på et lite venterom foran alle andre ventende pasienter, som ikke kan unngå å få med seg hva som blir sagt.

Om man skal ta urinprøve må man helt ut av legekontoret, og gjennom en ofte traffikkert gang, hvor man fint kan møte på kjentfolk, for å benytte seg av toalett. Jeg har opplevd flere ganger å kun få med en gjenomsiktig plastkopp uten lokk til å ta prøven i. Denne koppen må man da på eget ansvar, og med høy risikofaktor for søling, frakte over gangen og tilbake inn på legekontoret. Ved min forrige urinprøvetaging var det desuten ingen personell til å ta i mot prøven da jeg, etter en spennende frakt over gangen, kom inn på legekontoret igjen. Jeg prøvde derfor å påkalle kontakt med resepsjonsdamen, som tilsynelatende var altfor opptatt til å hjelpe meg. Ble etter litt venting, stadig med urinkoppen varmt dunstende i hånden, hastig bedt om å sette den åpene urinprøven på en benk inne på et knøttlite rom hvor det allerede satt en pasient og en lege. Jeg ble dermed nødt til å strekke armen med urinprøven inn i rommet, og sette den fra meg på en rotete benk, rett bak ryggen til legen. Ba en stille bønn om at koppen ikke måtte velte, som heldigvis ble hørt. Synes dette er merkelig og svært dårlig praksis. Jeg som pasient følte meg stresset, flau og svært utilpass. Her bør legekontoret få mye bedre rutiner, som skjermer pasienten for så mye unødvendig eksponering og stress.

Tillitsfull og lyttende.

Lege: Tina Charlotte Nordström Aker Skrevet

Beste fastlege på Ekeberg legesenter. Lytter og gir deg tid til å snakke. Er oppdatert på journalen før timen.

Topp lege !

Lege: Tina Charlotte Nordström Aker Skrevet

Jeg gikk hos henne flere ganger der hun var tilsatt tidligere på Vestlandet i et par år som vikar. Selv 'kun' som vikar hadde hun full oversikt og innsikt i min sykdom og sørget for korrekt behandling. Aldri noe tull.
Hyggelig lege som ga seg god tid innenfor tidsrammen.
Anbefales !

Kunnskapsrik!

Lege: Tina Charlotte Nordström Aker Skrevet

Tina tok celleprøven min og spurte mange spørsmål og kunne mye. Alt gikk veldig raskt og enkelt, og hadde en positiv opplevelse!