Ekeberg Legekontor

Brannfjellveien 52 1181 Oslo

Siste vurderinger av Ekeberg Legekontor

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Morten Parmo Skrevet

Jeg har hatt Morten i 3 år. Han er kunnskapsrik og bryr seg genuint om sine pasienter. Opptatt av å se på deg og lytter til deg og hjelper deg til det du trenger. Fått rask henvisning og god hjelp da jeg var på mitt sykeste. Jeg føler meg veldig trygg og sett hos Parmo, og kan på det sterkeste anbefale denne legen. Jeg har aldri hatt enn så bra fastlege. Får rask time hos han, som er et pluss. Av og til forsinket, men det er forståelig når han er en lege som virkelig bryr seg og tar seg god tid til pasientene sine. Så dette ser jeg ikke på som et minus. Eneste minus jeg har å trekke på, er at det stadig er lang ventekø på telefonen, bestiller derfor time på sms som er lettere og ofte raskere.

Trygg, kunnskapsrik, omsorgsfull og nøye

Lege: Silje Elise Aas Skrevet

Hun tar seg tid til pasienten og er nøye. Hun har bred erfaring og kan faget sitt. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege.

Bytter fastlege

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Har hatt samme fastlege siden jeg var barn, og jevnt over hatt god oppfølging fra Vattekar. Jeg jobber selv i et akuttmottak i byen og går sjelden til fastlege, så når jeg først ringer eller tar kontakt, så er det på oppfordring fra legekollegaer eller ved sterkt behov.
De 2 siste gangene jeg har vært til stede har fastlegen nærmest puttet ord i munnen min uten å samle korrekt anamnese, og ved seriøse forespørsler på videre henvisninger får jeg til svar at "det kan vi ta siden". På bakgrunn av dette føler jeg Vattekar er overarbeidet, og generelt sett har lite tid til å oppdatere seg på ny forskning og samtidig gjøre en grundig nok undersøkelse av sine pasienter. Det er fint med lang erfaring, men erfaring alene er ikke nok til å unngå videre undersøkelse av behandlingstrengende symptomer. Samtidig, ved spørsmål om tidligere operasjon jeg har hatt, svarte legen at "nei, det var ikke en slik operasjon" uten å utdype hva jeg faktisk ble operert for. Bytter fastlege.

Nøyaktig og trygg lege

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Har gått til Vattekar i mange år, og gikk til svangerskapskontroll i begge mine graviditeter. Vattekar er en veldig flink lege, viser omsorg, er nøyaktig og følger opp dersom det skulle være noe! Veldig fornøyd med Vattekar!
Legesekretærene har også blitt mye hyggeligere!

Dyktig og pålitelig

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

En fantastisk dyktig og pålitelig lege. Henviser alltid videre dersom det er behov for det.
Glad jeg har Vattekar som fastlege.