Kirsti Waage

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Kirsti Waage er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kirsti Waage

Empatisk og omsorgsfull

Hatt denne legen i noen år og er godt fornøyd. Hun er lyttende og empatisk. Hun er rolig og viser forståelse. Jeg føler meg trygg hos henne. Anbefales.

Beste lege jeg noensinne har hatt

Lett å snakke med og tar tak i saker. Heller ikke ivrig med å skrive ut sykemeldinger, noe jeg syns er bra. Føler jeg blir tatt godt vare på av henne.

trygg og flink

Hatt henne i over 15 år, meget god til å lytte og er fleksibel. Får alltid time ganske fort- innen 2-5 dager, noen ganger dagen etter. ER alltid behjelpelig og forståelsesfull.

En super lege!

Jeg har hatt Waage som fastlege i 3,5 år både for meg og mine to døtre. Dette er en lege som lytter og tar deg på alvor. Kan noen ganger være noen ukers venting, men da har jeg kommet til dyktige turnus leger. Jeg bytter nå på grunn av flytting, ellers hadde hun vært min lege så lenge det var mulig. Veldig flink, kunnskapsrik og betryggende. -

Virker faglig flink, men mangler litt på kommunikasjon

Denne legen tar seg god tid og er nøye når hun forklarer ting.Hun er lyttende, men det er likevel vanskelig å få til en bra dialog med henne. Hun kan med fordel være mer ydmyk og følge opp bedre. Har alltid selv måtte følge opp prøvesvar o.l. Min erfaring er at hun gjør lite undersøkelser av pasienten. Som pasient må man være frempå ifht hva som skal gjøres hos henne og det virker litt rart.
Positivt at man får time på dagen, lett å komme igjennom på telefonen og alle sekretærene er veldig hyggelige!