Kirsti Waage

Ryen Legekontor

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Kirsti Waage er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kirsti Waage

Virker faglig flink, men mangler litt på kommunikasjon

Denne legen tar seg god tid og er nøye når hun forklarer ting.Hun er lyttende, men det er likevel vanskelig å få til en bra dialog med henne. Hun kan med fordel være mer ydmyk og følge opp bedre. Har alltid selv måtte følge opp prøvesvar o.l. Min erfaring er at hun gjør lite undersøkelser av pasienten. Som pasient må man være frempå ifht hva som skal gjøres hos henne og det virker litt rart.
Positivt at man får time på dagen, lett å komme igjennom på telefonen og alle sekretærene er veldig hyggelige!

Dyktig lege

Jeg går sjelden til lege og har alltid et reelt problem når jeg kommer. Jeg har alltid blitt lyttet til og fått tydelig forklaring på diagnoser o.l. hun henviser også videre dersom hun ikke kan svare direkte. føler at hun tar meg på alvor, hun er streng i forhold til fakta (som at man må ha en sykemelding om det er virkelig nødvendig) ikke en lege for hårsåre pasienter, da hun er direkte og være litt avmålt i sine uttalelser, men er også en veldig hyggelig og trygg lege, som lytter og tar seg tid til deg og ser hele deg i en sammenheng!

jeg har flyttet og måtte derfor desverre bytte fastlege, hvis ikke ville jeg behold Kirsti så lenge det var mulig!

Ikke fornøyd

Føler at man er til bry når man er hos denne legen selv om det går år mellom hver gang man er der. Forventer å bli møtt med vanlig respekt og et ønske om å hjelpe når man er hos legen.

Meget god lege

Kommuniserer godt og har gode råd å komme med. jeg førler jeg alltid blr tatt på alvor de får gangene jeg må til legen.

Føler meg godt ivaretatt

Man føler at legen bryr seg. Hyggelig dame som kan være streng når det trengs :)