Erik Ytteborg

Autorisasjon (1989)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Vanskelig og passiv-aggressiv

Jeg ser at han har fått mange gode vurderinger, og det kan jeg nok godt forstå, men dette gjelder nok ikke i alle tilfeller.

Første timen var god, etter det så virket det som om han anså timene som mas og ville bare ha meg ut av kontoret. Følte meg ikke tatt på alvor og følte heller ikke at han gjorde noe innsats for å forstå. Mulig han har noe begrenset kunnskap om lidelsen.

Har byttet lege.

Desorientert og frustrert lege

Ikke anbefales. Søk en annen lege om du lider av sammensatte helseproblemer.

Fantastisk lege!

Ytterborg har hjulpet meg med utrolig mye, han er oppmerksom, lun og god. Han husker tidligere samtaler, og starter alltid konsultasjonen med et "Nå, hvordan går det?". Dette med et blikk som møter øynene dine og er oppriktig engasjert i jobben sin.
Han lytter til hva du sier, og har en forståelse for at du kjenner din egen kropp best.
Samtidig er han tillitsfull, varm og ærlig! Beste legen jeg har hatt, og nå bruker hele familien ham. Har anbefalt ham til flere venner, som har vært veldig fornøyd med ham.
Vil også nevne at Borgen Legesenter har verdens hyggeligste legesekretær/sykepleier/hun-som-fikser-alt.
Anbefales på det sterkeste!

Beste legen jeg noen gang har hatt.

Det er alltid lett å få time hos Erik Ytterborg. Han er hyggelig, effektiv og tar pasientene sine på alvor. Veldig fint at en som pasient også blir inkludert i behandlingsopplegget.

Jeg har ingenting å utsette på Dr.Ytterborg!

God fastlege!

Har gått til Ytteborg i mange, mange år og alltid like god oppfølging. Det er alltid lett å få rask time og legesekretæren, som har vært der i alle år, er så flink og hyggelig!
Ytteborg er en lege som jeg føler sér meg, og han tar seg god tid til hver enkelt pasient. Har jeg behov for noe ekstra så tar han seg tid til det. Han er en lege som jeg stoler på og føler meg trygg på. Han er kanskje litt av "den gamle skolen", men han tar pasientene sine på alvor.
Jeg har gått til en annen fastlege et par år i mitt liv og hun var et mareritt, så jeg har noe å sammenligne med!
-Fornøyd pasient-