Erik Ytteborg

Autorisasjon (1989)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Veldig fornøyd

Har hatt han som fastlege i over 20 år. Er veldig fornøyd med han på alle måter. Han er fin kombinasjon av profesjonell og personlig.

Utdaterte holdninger

Vanskelig lege å kommunisere med som ung syk kvinne. Jeg følte meg skjelden trodd eller hørt gjennom mitt pasientforhold. Legens tidvis usmakelige spøker gjorde meg også utilpass.

Tar meg alltid seriøst - fantastisk fastlege

Erik Ytteborg er en fantastisk fastlege som alltid tar meg seriøst og henviser meg videre hvis nødvendig. Han er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Super fornøyd.

Med lite respekt og ubehagelig opplevelse

Jeg følte meg ikke bli sett og hørt med respekt. I begynnelsen var det greit å kommunisere med ham. Etterpå følte jeg meg at han fokuserte på hva han tenkte på og ikke ville høre at hva jeg virkelig følte. Etter halv minutt, hadde han ingen øyekontakt med meg og var helt stille å skrive noe på PC mens jeg fortsatt å beskrive symptomene mine. I tillegg skrev han feil sykdom som jeg hadde i henvisningen. Hvis han kunne bruke tid å høre hva jeg hadde sagt eller lese min sykdomshistorie ordentlig skulle dette ikke skje. Veldig ubehagelig opplevelse! Skal bytte fastlege så fort som mulig!

Hyggelig, men lite proaktiv

Jeg har hatt Erik som fastlege i et par år. Han er hyggelig, sjenerøs med henvisningene, rask med reseptene og flink til å svare på digitale meldinger. Når det er sagt, opplever jeg at han overlater for mye til meg som pasient. Jeg må selv etterspørre prøvesvar og foreslå løsninger på problemer, og jeg har opplevd at jeg ikke fikk nødvendig informasjon de gangene jeg ikke har gjort dette. Det kan virke som at Erik føler seg ferdig med en sak så fort blodprøven er tatt eller henvisningen er sendt, og han virker mindre interessert i å komme til bunns i problemer.