Erik Ytteborg

Borgen Legesenter

1989

1 person

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Ikke bare Erik

Denne tilbakemeldingen går egentlig aller mest på hele legesenteret. Jeg har en fastlege som er sykemeldt/i permisjon og da må gjerne de andre trå til for å skrive ut resepter, svare på spm etc. Og da må jeg bare få skryte litt, de er så kjappe på resepter, imøtekommende på tlf og når man møter opp og alt en trenger hjelp går så fort.
Jeg er av typen som verdsetter effektivitet og konkrete tilbakemeldinger mår jeg drar til legen og det syns jeg de er helt råe på! Og veldig greit å få time raskt. Oftest er det enklere å skrive negative tilbakemeldinger og å bite seg merke i dem, men jeg håper denne går hjem hos både aktuelle pasienter og ansatte. Dere er så flinke og kjappe og hyggelige. Helt topp!

Lite interessert i å hjelpe

En lege som virket lite interessert i å lytte til viktige beskrivelser av sykdomsbildet, og virker lite oppdatert.

Har også manglende kunnskaper om vanlige kroniske lidelser. En arrogant holdning gjorde dette legebesøket lite hyggelig. Råder de som leser dette til å velge en annen lege.

Lite oppmerksom og uinteressert lege

Når man går inn, kjenner man det i kroppen. Stemningen i resepsjonen ligner på den man får i køen på dagligvarebutikken. Omsorg sa du? Neida. Jeg har vært pasient her i mange år og fått utrolig dårlig kontakt med fastlegen. Mannen haster seg gjennom timen, lytter ikke og bryr seg noe særlig om situasjonen man går gjennom, virker det som. Opplevelsen av å føle at man må be om alt mulig, og at interessen for å hjelpe deg og bli frisk er helt fraværende hos legen er noe jeg ikke vil leve med. det er kjempe synd å tenke tilbake på at jeg burde ha byttet fastlege rett etter den første gangen jeg opplevde å ikke bli hørt. Null nysgjerrighet og interesse. Det går ikke...

Ansvarsfraskrivelse

Opplever ikke å bli behandlet med respekt eller tatt alvorlig.

Mangelfull oppfølging og liten interesse i å komme til bunns i problemet.

Ellers en nokså arrogant måte å tiltale pasienten på.

Kan ikke anbefale noen å velge denne legen.

Effektiv og imøtekommende

Han er hyggelig og lett å snakke med. Følger opp ønsker og behov - og kommer med gode råd. En erfaren og faglig dyktig lege. Jeg har hatt han som fastlege i 15 år - og er svært fornøyd med både han og hans medhjelpere.