Erik Ytteborg

Borgen Legesenter

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Flink og ryddig lege

Veldig god lege. Hjelpsom og nøyaktig. Hyggelig og interessert i pasienten. Kan anbefales! Vært min fastlege i årevis. Effektiv på resepter. Intet negativt å si. En lege å stole på.

Særdeles dyktig og empatisk.

Dr. Ytteborg har vært min fastlege i en årrekke.
Svært faglig dyktig, vennlig og behagelig å ha med å gjøre.
Legekontoret generelt er i tillegg vennlige, effektive og presise.
En meget godt drevet praksis med dedikerte folk.

Ikke bare Erik

Denne tilbakemeldingen går egentlig aller mest på hele legesenteret. Jeg har en fastlege som er sykemeldt/i permisjon og da må gjerne de andre trå til for å skrive ut resepter, svare på spm etc. Og da må jeg bare få skryte litt, de er så kjappe på resepter, imøtekommende på tlf og når man møter opp og alt en trenger hjelp går så fort.
Jeg er av typen som verdsetter effektivitet og konkrete tilbakemeldinger mår jeg drar til legen og det syns jeg de er helt råe på! Og veldig greit å få time raskt. Oftest er det enklere å skrive negative tilbakemeldinger og å bite seg merke i dem, men jeg håper denne går hjem hos både aktuelle pasienter og ansatte. Dere er så flinke og kjappe og hyggelige. Helt topp!

Lite interessert i å hjelpe

En lege som virket lite interessert i å lytte til viktige beskrivelser av sykdomsbildet, og virker lite oppdatert.

Har også manglende kunnskaper om vanlige kroniske lidelser. En arrogant holdning gjorde dette legebesøket lite hyggelig. Råder de som leser dette til å velge en annen lege.

Lite oppmerksom og uinteressert lege

Når man går inn, kjenner man det i kroppen. Stemningen i resepsjonen ligner på den man får i køen på dagligvarebutikken. Omsorg sa du? Neida. Jeg har vært pasient her i mange år og fått utrolig dårlig kontakt med fastlegen. Mannen haster seg gjennom timen, lytter ikke og bryr seg noe særlig om situasjonen man går gjennom, virker det som. Opplevelsen av å føle at man må be om alt mulig, og at interessen for å hjelpe deg og bli frisk er helt fraværende hos legen er noe jeg ikke vil leve med. det er kjempe synd å tenke tilbake på at jeg burde ha byttet fastlege rett etter den første gangen jeg opplevde å ikke bli hørt. Null nysgjerrighet og interesse. Det går ikke...