Erik Ytteborg

Borgen Legesenter
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Beste legen jeg har hatt!

Hatt Erik som fastlege i snart ett år, og han er den beste jeg har hatt!
Han er en god lytter, og flink til å finne løsninger!
Han hører på pasientene sine, og gir gode råd!
Skjønner ikke hvorfor noen i det hele tatt har gitt han en dårlig vurdering.
Får alltid fort time, og venter aldri mer enn 5 minutter før jeg får komme inn.

Alt i alt, Erik er en fantastisk lege, som vet hva han gjør og snakker om!
Anbefales

Bekymret

Vi hadde time kl 8.00 idag. Vi sto fast i kø og brukte 55 min på noe som vanligvis tar 10 min kjøretur.
Ringte fra kl 07.59 28 ganger for å si vi ble forsinket men ingen svarte.
Når vi kom frem ble vi avvist med at han hadde ikke tid til min sønn på 16 som sliter med store magesmerter. Vi spurte om å få levere urin prøve. Det fikk vi ikke.
Vi ble bedt om å gå.
Jeg har full forståelse for at det blir problemer når noen kommer forsendt men det kan skje alle. Vi prøvde og ringe fra kl 07.59 til 8.17 28 ganger men ingen svarte.
Vi bytter nå fastlege men er forskrekket over oppførselen til legen.

Hyggelig, men vanskelig å få hjelp

Jeg prøvde å få hjelp til henvisning til psykolog fordi jeg sliter psykisk. Han mente at det ville bli vanskelig fordi det er lang kø å få plass hos psykolog. Han lyttet til meg, men kom ikke med noen løsning. Han skrev ut mange titalls ark med numre til forskjellige psykologer han mente jeg måtte ringe selv..? Dette gav jo ikke helt mening. Jeg brukte lang tid på å bli modig nok til å dra til legen og be om psykologisk hjelp. Følte meg veldig satt tilbake.

Han lyttet til meg, og var veldig hyggelig og i godt humør, men jeg bytter fastlege fordi jeg følte at jeg ikke fikk den hjelpen jeg har behov for.

Lite forståelsesfull

Han lytter ikke oppriktig, og jeg får en følelse av at jeg må forte meg å få sagt det jeg vil fordi han signaliserer med kroppsspråk og tonefall at han egentlig bare vil ha meg ut og neste pasient inn. Det blir litt som et samlebånd.
Det skal sies at han jo selvfølgelig har hjulpet meg med ting, men det har vært mer praktiske ting, så på det menneskelige plan er han ikke så forståelsesfull, og det er vel det som er viktigst når man går til en lege?

Viser lite ydmykhet og forståelse, og tar meg ikke på alvor. Er veldig brå og hastig. Er en mann med godt humør, men han har som sagt alt for dårlig tid, og det virker ikke som han virkelig bryr seg.

Men ja, som andre har sagt her, utrolig hyggelige kontordamer!:)

Arrogant

Det er en god grunn til at Erik har 720 plasser tilgjengelig. Jeg opplevde han som arrogant og dømmende. Han var utålmodig og jeg følte meg til bry.
De andre legene på Borgen legesenter er veldig flinke, så kan anbefale alle de andre.