Erik Ytteborg

Borgen Legesenter

Autorisasjon (1989)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Erik Ytteborg er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ytteborg

Hyggelig, men lite proaktiv

Jeg har hatt Erik som fastlege i et par år. Han er hyggelig, sjenerøs med henvisningene, rask med reseptene og flink til å svare på digitale meldinger. Når det er sagt, opplever jeg at han overlater for mye til meg som pasient. Jeg må selv etterspørre prøvesvar og foreslå løsninger på problemer, og jeg har opplevd at jeg ikke fikk nødvendig informasjon de gangene jeg ikke har gjort dette. Det kan virke som at Erik føler seg ferdig med en sak så fort blodprøven er tatt eller henvisningen er sendt, og han virker mindre interessert i å komme til bunns i problemer.

Elendig lege!

Jeg har vært hos Ytterborg 3-4 ganger. Jeg opplever han som svært arrogant, lite interessert i å lytte og med et ønske om å prosessere deg så fort som mulig. Folk beskriver han som en lege av "den gamle skolen", noe som stemmer i aller høyste grad. Han har f.eks null innsikt i problemer som utmattelse og kobling mellom fysiske og psykiske plager.

Jeg ble også her forleden regelrett utskjelt fordi jeg ba om å få ta en covid 19 antistoff blodprøve( test for å se om du har hatt koronavirus) etter at jeg hadde vært forkjølet i over 3 uker.

Sånn skal man ikke behandle pasienter!

Dyktig

Tar pasienten på alvor, gir god veiledning og adekvat
Behandling. God lytter.
Følger opp behandling og gir god veiledning

Flink og ryddig lege

Veldig god lege. Hjelpsom og nøyaktig. Hyggelig og interessert i pasienten. Kan anbefales! Vært min fastlege i årevis. Effektiv på resepter. Intet negativt å si. En lege å stole på.

Særdeles dyktig og empatisk.

Dr. Ytteborg har vært min fastlege i en årrekke.
Svært faglig dyktig, vennlig og behagelig å ha med å gjøre.
Legekontoret generelt er i tillegg vennlige, effektive og presise.
En meget godt drevet praksis med dedikerte folk.