Borgen Legesenter

Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av Borgen Legesenter

Lite oppmerksom og uinteressert lege

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Når man går inn, kjenner man det i kroppen. Stemningen i resepsjonen ligner på den man får i køen på dagligvarebutikken. Omsorg sa du? Neida. Jeg har vært pasient her i mange år og fått utrolig dårlig kontakt med fastlegen. Mannen haster seg gjennom timen, lytter ikke og bryr seg noe særlig om situasjonen man går gjennom, virker det som. Opplevelsen av å føle at man må be om alt mulig, og at interessen for å hjelpe deg og bli frisk er helt fraværende hos legen er noe jeg ikke vil leve med. det er kjempe synd å tenke tilbake på at jeg burde ha byttet fastlege rett etter den første gangen jeg opplevde å ikke bli hørt. Null nysgjerrighet og interesse. Det går ikke...

Behagelig, hyggelig, faglig veldig bra !

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Behagelig, hyggelig, faglig veldig bra. Føler meg trygg med egen helse. Kan anbefales på det sterkeste !

Ansvarsfraskrivelse

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Opplever ikke å bli behandlet med respekt eller tatt alvorlig.

Mangelfull oppfølging og liten interesse i å komme til bunns i problemet.

Ellers en nokså arrogant måte å tiltale pasienten på.

Kan ikke anbefale noen å velge denne legen.

Effektiv og imøtekommende

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Han er hyggelig og lett å snakke med. Følger opp ønsker og behov - og kommer med gode råd. En erfaren og faglig dyktig lege. Jeg har hatt han som fastlege i 15 år - og er svært fornøyd med både han og hans medhjelpere.

fantastisk lege

Lege: Berit Brustad Skrevet

Berit er profesjonell, dykti og forståelsesfull lege. men for det første et bra medmenneske. Hun er beste legen jeg noen gang har hatt, og selv med litt ventetid, er det verdt det.