Borgen Legesenter

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av Borgen Legesenter

Profesjonell og trygg

Lege: Berit Brustad Skrevet

Berit er hyggelig, profesjonell, trygg og tillitvekkende. Hun har fulgt meg blant annet gjennom og etter to svangerskap. Hun er også god med barna som også nå har henne som fastlege. Er rask med å henvise til spesialist når hun vurderer behov for det. Har ved et par (spesielle) anledninger fått snakke med henne på telefon. Hun er mer tilgjengelig enn jeg forventer av en fastlege med mange pasienter. Hun er ofte forsinket, men det tenker jeg betyr at hun tar seg ekstra tid med hver pasient, som er positivt.
Jeg er for øvrig også meget fornøyd med Borgen legesenter og de ansatte i resepsjonen der. Alltid god hjelp å få!

Beste Berit

Lege: Berit Brustad Skrevet

Er med tungt hjerte jeg må bytte pga flytting. Den som nå står på venteliste kan skatte seg lykkelig. Berit kommer hjelpe deg med hva enn det måtte være, på en veldig god måte.

Lite imøtekommende

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Aldri et smil eller en hyggelig kommentar. Etter flere år hos henne har jeg nå bestemt meg for å bytte fastlege. Hun er rasjonell og kort, sikkert flink nok, men jeg føler meg ukomfortabel. Lite hjertelig person

Beste legen jeg har hatt !

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Kristin er en meget dyktig og kunnskapsrik lege.
Hun er kjempeflink til å forklare , gi gode og faglige råd og henviser videre om det trengs.
Må dessverre bytte fastlege pga flytting ,ellers hadde jeg alltid vært på timelisten hennes.
Anbefaler henne på det sterkeste !!!
Legesekretærene er alltid hjelpsomme ,service innstilte og hyggelige.

Beste fastlegen

Lege: Berit Brustad Skrevet

Berit er kunnskapsrik, nøye og empatisk. Hun tar seg god tid til deg, og hjelper deg med det du kom for. Berit ser deg som person. Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er også veldig flink med babyer, fikk henvisning og god veiledning til å finne en egnet pediater. Dessverre måtte jeg bytte fastlege pga flytting.