Borgen Legesenter

Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av Borgen Legesenter

UTEN menneskelighet og empati

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Dessverre hun har veldig lite medmenneskelighet og empati. Menneske samme som henne kunne ikke være lege synes jeg. Tror også er ikke så høy kompetanse. Gikk til legen sa at har hudepine som fortsettes 5 dager. Hun sa at jeg er ikke sikkert hva er det, men kan være pga stress eller migren. Og skrev 2 medisiner og anbefalte at ta begge to hvis migren eller pga stress det viser seg. ???? Er jeg laboratorium mus? ???? Jeg ønsket henvise til spesialit hun sa at jeg ser ingen nok grunn (5 dagers hudepine???) for det. Dårlig, dårlig , dårlig lege. ANBEFALES IKKE

Ikke bare Erik

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Denne tilbakemeldingen går egentlig aller mest på hele legesenteret. Jeg har en fastlege som er sykemeldt/i permisjon og da må gjerne de andre trå til for å skrive ut resepter, svare på spm etc. Og da må jeg bare få skryte litt, de er så kjappe på resepter, imøtekommende på tlf og når man møter opp og alt en trenger hjelp går så fort.
Jeg er av typen som verdsetter effektivitet og konkrete tilbakemeldinger mår jeg drar til legen og det syns jeg de er helt råe på! Og veldig greit å få time raskt. Oftest er det enklere å skrive negative tilbakemeldinger og å bite seg merke i dem, men jeg håper denne går hjem hos både aktuelle pasienter og ansatte. Dere er så flinke og kjappe og hyggelige. Helt topp!

Lite interessert i å hjelpe

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

En lege som virket lite interessert i å lytte til viktige beskrivelser av sykdomsbildet, og virker lite oppdatert.

Har også manglende kunnskaper om vanlige kroniske lidelser. En arrogant holdning gjorde dette legebesøket lite hyggelig. Råder de som leser dette til å velge en annen lege.

Lite oppmerksom og uinteressert lege

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Når man går inn, kjenner man det i kroppen. Stemningen i resepsjonen ligner på den man får i køen på dagligvarebutikken. Omsorg sa du? Neida. Jeg har vært pasient her i mange år og fått utrolig dårlig kontakt med fastlegen. Mannen haster seg gjennom timen, lytter ikke og bryr seg noe særlig om situasjonen man går gjennom, virker det som. Opplevelsen av å føle at man må be om alt mulig, og at interessen for å hjelpe deg og bli frisk er helt fraværende hos legen er noe jeg ikke vil leve med. det er kjempe synd å tenke tilbake på at jeg burde ha byttet fastlege rett etter den første gangen jeg opplevde å ikke bli hørt. Null nysgjerrighet og interesse. Det går ikke...

Behagelig, hyggelig, faglig veldig bra !

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Behagelig, hyggelig, faglig veldig bra. Føler meg trygg med egen helse. Kan anbefales på det sterkeste !