Shamoun Zahid

Autorisasjon (2004)

Shamoun Zahid er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shamoun Zahid

Sympatisk og moderne lege

Jeg får hans fulle oppmerksomhet. Han lytter og han kommer med forslag til behandling. Det er mulig å diskutere forskjellige løsninger med ham. Det er min tredje fastlege og den beste.

Hjelpsom, dyktig og imøtekommende

Er alltid blid og hyggelig. Faglig dyktig. Ivaretar pasienten godt. Føler han virkelig er opptatt av å hjelpe meg som pasient og løser mine problemer. Tar meg på alvor og strekker seg langt.

Kommuniserer bra og lytter godt på pasienten (fører dialog, ikke monolog som mange leger gjør). Gjør sin jobb nøye og tar seg tid til alt man har på hjertet. Henviser når det er nødvendig og når man ber ham om videre utredning. Sjelden forsinkelser. Ringer selv i blant og kan ringes ved behov.

De fleste av helsesekretærene ved Tveita legekontor er veldig hyggelige og serviceinnstilte, tar seg alltid tid til å gi gode svar på alle spørsmål og veldig løsningsorienterte (gir deg time samme dag hvis man glemmer/ikke rekker timen).

Gir denne legen mine varmeste anbefalinger!

Vennlig og faglig sterk

Tar deg på alvor og stiller gode kontrollspørsmål. Er opptatt av å hjelpe og strekker seg langt for pasienten.

Veldig snill og posotiv lege faglig dyktig

Zaid er en dyktig lege både fagmessig og kontrolert når det gjelder oppfølging han kjenner sine pasienter veldig godt. Ikke av den typen som kun skriver på pc’n.Er altid blid og lett å komunisere med.Eneste negative er lokalet trenger en real oppussing.

Tar seg tid til pasienten

Har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet, og er veldig fornøyd. Jeg føler han tar seg tid med pasientene, og derfor synes jeg det er helt greit at han tidvis er grundig forsinket. Neste gang trenger kanskje jeg den ekstra tiden. Han gir raskt tilbakemeldinger etter prøvetakinger etc. Han har også fungert bra som lege for sønnen min.