Shakera Shansab Zalmai

Trygg Helse Legesenter Kvinne, 49 år

Autorisert1998
Ledige plasser 44 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Trygg Helse Legesenter

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Shakera Shansab Zalmai er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shakera Shansab Zalmai

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er en dyktig lege som kan sitt fag. Føler meg godt ivaretatt. Har gått hos henne i over ti år, vil ikke nøle med å anbefale henne til andre.

Hyggelig og ivaretakende

Har dr. Zalmai som fastlege, men er sjelden hos henne. De gangene jeg har vært hos henne, har hun vært lyttende og interessert i det jeg har hatt å formidle. Empatisk og flink er hun. Kjenner henne ikke igjen i den beskrivelsen her.

Dyktig og medmenneskelig

har hatt henne som min fastlege i 8 år nå. Hun kan faget, og er sjelden forsinket.

Worst doctor at Furuset legesenter

She was my fastlege for some years and i barely went to her. But then i started going to her when we started trying for a baby. I got the impression that she doesnt listen to what you say, she doesnt satisfy you if you have any concerns, she came across as rude and not friendly at all. When you are discussing your personal problems with your doctor you want him/her to be very friendly and some one who seems to care and listen. But no she is just doing her job of being a doctor. So i changed my fastlege and told my sister and mother to do the same!

Not recommended at all if you are looking for a good doctor!

Liten ventetid og hurtige legebesøk.

Nesten alltid lang telefonkø ved henvendelser til Furuset legesenter per telefon. Rundt 10 - 14 dagers ventetid på time. Hastetime nesten alltid samme eller neste dag.

Venterommet er en del nedslitt. Takplater som henger litt, gamle stoler (og harde/vonde). Stort toalett som er ganske rent.

Veldig kort ventetid. Kommer nesten alltid inn innen 5 minutter avtalt time.

Legen snakker bra norsk, men kan av og til ha litt språkproblemer. Føler at hun ikke lytter til pasienten/tolke pasientens symptomer. Liten tid til å stille spørsmål til legen. Ved videre henvisning har spesialist avfeid legens vurdering av symptomer noen som har satt ned tillitsforholdet til legens kunskaper. Kan noen ganger synes uvillig til å sende videre til spesialist.

Bra lege for deg som kort ventetid på legekontoret og hurtige legebesøk.