Helene Østerås

Sagene lokalmedisinske senter

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Helene Østerås er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Østerås

Anbefales

Tålmodig og hyggelig dame! Selv om det tilsynelatende er mye å gjøre føles det som at hun har tid til meg som pasient, det er viktig for min del. Har bestandig fått svar på det jeg har kommet med av problemstillinger.
Telefonmottaket og resepsjon derimot, skal du lete lenge etter for å finne noe mer uengasjert og direkte lite interessert i sin egen rolle som en servicefunksjon. Virker rett og slett ikke klar over sin egen funksjon. Enten gidder de ikke eller så vet de ikke bedre.

Helene, som sagt, er strålende! Håper ikke hun lider under mottaksfunskjonen på legesenteret.

Kjempebra

Kjempegod lege. Tar seg tid til pasienten. Er god å snakke med og er flink til å forstå mennesker. Dyktig og tar deg på alvor.

Superfornøyd!

Helene tar meg alltid seriøst og følger opp. Hun er ikke redd for å spørre en kollega eller undersøke nærmere hvis hun er usikker på noe. Jeg føler meg alltid respektert og hørt. Den beste legen jeg har hatt. Hun får min varmeste anbefaling!

Empatisk, kunnskapsrik og lyttende

Flott lege som tar meg på alvor. Lytter, gir råd og bruker god tid. Vært fornøyd både da jeg gikk gjennom et traume, og også i graviditet.
Anbefales på det sterkeste.

Værste legen jeg har møtt!

Anbefaler ikke henne dersom du trenger å bli tatt på alvor. Ikke mye empati å få der enda du har vært igjennom noe vanskelig. Ødla tilliten til fastlege for min del.