Helene Østerås

Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Helene Østerås er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Østerås

Superfornøyd!

Helene tar meg alltid seriøst og følger opp. Hun er ikke redd for å spørre en kollega eller undersøke nærmere hvis hun er usikker på noe. Jeg føler meg alltid respektert og hørt. Den beste legen jeg har hatt. Hun får min varmeste anbefaling!

Empatisk, kunnskapsrik og lyttende

Flott lege som tar meg på alvor. Lytter, gir råd og bruker god tid. Vært fornøyd både da jeg gikk gjennom et traume, og også i graviditet.
Anbefales på det sterkeste.

Værste legen jeg har møtt!

Anbefaler ikke henne dersom du trenger å bli tatt på alvor. Ikke mye empati å få der enda du har vært igjennom noe vanskelig. Ødla tilliten til fastlege for min del.

Lite erfaring

Veldig hyggelig i starten, men litt for rask i konklusjonene og sjeldent hun vet helt sikkert hva man burde gjøre og hvordan. Har allitd måttet slå opp i bøker og nett for å vite hva hun skal gjøre når jeg har vært der.
Litt lite empatisk, men regner med at det er fordi hun alltid har masse å gjøre.

Empatisk lege

Helene är väldigt duktig, hon följer upp och har stor Empati. Hon Lyssnar och kommer med goda förslag. Jag är Reumatiker och det har varit av stort stöd att ha Helene som Läkare.Hon är Super!