Helene Østerås

Tlf: 23 39 18 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helene Østerås er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Østerås

Superfornøyd!

Helene tar meg alltid seriøst og følger opp. Hun er ikke redd for å spørre en kollega eller undersøke nærmere hvis hun er usikker på noe. Jeg føler meg alltid respektert og hørt. Den beste legen jeg har hatt. Hun får min varmeste anbefaling!

Empatisk, kunnskapsrik og lyttende

Flott lege som tar meg på alvor. Lytter, gir råd og bruker god tid. Vært fornøyd både da jeg gikk gjennom et traume, og også i graviditet.
Anbefales på det sterkeste.

Værste legen jeg har møtt!

Anbefaler ikke henne dersom du trenger å bli tatt på alvor. Ikke mye empati å få der enda du har vært igjennom noe vanskelig. Ødla tilliten til fastlege for min del.

Lite erfaring

Veldig hyggelig i starten, men litt for rask i konklusjonene og sjeldent hun vet helt sikkert hva man burde gjøre og hvordan. Har allitd måttet slå opp i bøker og nett for å vite hva hun skal gjøre når jeg har vært der.
Litt lite empatisk, men regner med at det er fordi hun alltid har masse å gjøre.

Empatisk lege

Helene är väldigt duktig, hon följer upp och har stor Empati. Hon Lyssnar och kommer med goda förslag. Jag är Reumatiker och det har varit av stort stöd att ha Helene som Läkare.Hon är Super!

Fantastisk lege!

Tar pasienten på alvor, og hjelper med å finne løsninger. Beste legen jeg at hatt!

Tommel opp!

Endelig en lege som følger deg opp.
Jeg har ikke møtt henne, men hun følger alltid opp blodprøver og konsultasjoner. Flinke turnusleger/vikarer når hun ikke er der. For en ung person med kronisk revmatisk sykdom er det betryggende og alltid vite at du blir fulgt opp. Hun ringer deg og sender brev hvis hun ser noe utenom det vanlige på blodprøver og hun kontakter spesialister eller andre avd. du behandles hos for råd. Hun strekker seg langt for at DU skal ha det bra! Sykepleierne og sekretærene er også supre! Anbefaler Sagene Lokalmedisinske senter på det varmeste.

Tillitsfull dame

Hun er kjempe flink og lytter godt. Hun slenger seg ikke på raske beslutninger for å "løse problemet fortest mulig", men tenker seg om og bruker tid med deg.

Fantastisk fin

Tatt mine egne opplevde problemer på alvor fra dag en. Ser hele situasjonen og hvor viktig d er at mor har det bra for at barna/familien skal ha det bra. Henvist meg videre, fulgt opp med faste avtaler og gitt meg et nytt liv! Utrolig fornøyd. Tar seg alltid god tid. Føler ikke at ting hastes igjennom.

Ikke tilstedet

Jeg har henne som fastlege, men har fortsatt ikke møtt på henne til tross for relativt hyppig legebesøk de siste 6 mnd. Har hatt to vikarer, begge to dyktige. Den ene vikaren, Lee F, var så dyktig og den flinkeste legen jeg noen gang har vært borti. Hun er fantastisk.

Legen min

Blir tatt på alvor selv om jeg ikke er syk, alltid god stemning.

Beste legen jeg har hatt!

Helene tar seg tid, men er likevel effektiv. hun tar deg på alvor, er profesjonell og samlet alt i alt den beste legen jeg har hatt! Det gjør opp for at det kan være lang ventetid i telefonen og for å få time.

Uerfaren og fraværende

Dårlig ivaretagelse og enda dårligere oppfølging! Har valg å ikke gå dit mer. Ung og uerfaren.

Hyggelig og engasjert

Veldig fornøyd med denne legen! Hun tar seg tid til pasientene, følger deg opp når du trenger det, flink til å henvise videre om det trengs, og undersøker ting for deg. Og ikke minst er hun blid og hyggelig.