Sagene lokalmedisinske senter

Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 33C 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sagene lokalmedisinske senter

Verdens beste fastlege

Lege: Barbro Monefeldt Skrevet

Barbro er en fantastisk lege! Hun ser deg, følger deg opp og tar tak i ting asap. Dette er en lege med mange jern i ilden, men lar aldri hennes mange oppgaver, stå i veien for pasientene sine. Det kan være litt vanskelig å få hastetime hos hun, men hun følger deg opp om hun ikke kan ta deg inn. Jeg hadde aldri trodd jeg ville møte på en fastlege som denne dama her. Har du komplekse situasjoner, er dette virkelig kvinnen du burde stå på venteliste hos.

Holde deg unna, virkelig!

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Jeg traff han 2 ganger. Ført gang var det på helsestasjon for babyen min son hadde refluks.Han brukte store deler av konsultasjonene på å se i datamaskinen og det var vanskelig å snakkes med ham siden han så ut veldig sjenert og ukonfortable. I tillegg ble jeg ikke veldig imponert med faglig kunnskap siden han letter etter en medesine som jeg selv kjennte og ga navn til ham...Greit nok...
Men kom gangen nummer 2. Jeg måte gjøre en gynekologisk eksamen. Jeg vil ikke detaljert alt her men kort oppsummert:
- han så veldig lite trygg og konfortable ut (spørre MEG hvilke størrelse av instrument han skulle bruke)
- bruke 15mn for en ting min gynekolog i Frankrike gjør i 5sekunder
-gjør meg vondt
- spurte om han skulle PRØVE IGJEN da jeg sa at jeg hadde vondt og spurte hvorfor og hvorfor det tok så lang tid...
Jeg sa til han å stoppe her, at jeg ikke ville være uhøflig men jeg ville ALDRI se han igjen.
Gikk ut GRÅTENDE. 4år etterpå føler jeg forsatt skjokkert når jeg tenker på han....

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Helle Lee Elena Beck Figenschow Skrevet

Beste legen jeg har hatt, tar seg god til å ser behov før jeg ser dem selv. Føler meg trygg med hennes kunnskap.

Dessverre ikke tilgjengelig

Lege: Gøril Guttormsen Sollie Skrevet

Har i løpet av de mer enn fem årene jeg har hatt Gøril som fastlege møtt henne (istedenfor en turnuslege) kanskje tre ganger, og har fått OK hjelp da, men kjenner meg dessverre ikke igjen i beskrivelsene av å bli tatt på alvor. Fikk inntrykk av en lege som hadde for mye å gjøre og ikke hadde tid til å lytte. Det er snevre telefontider ved legekontoret, og svært vanskelig å få time. Da jeg gikk inn på nett i dag hadde ingen av legene tilgjengelige timer de nærmeste tre månedene. Damene på lab'en er alltid hyggelige, mens de i resepsjonen kan opptre intimiderende.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Arne Olav tar seg tid, han lytter, han kommer med innspill, veeeeeldig løsningsorientert og møter deg på halvveien, med mindre du trenger litt ekstra hjelp via feks DPS.
Jeg føler at dette er slik en lege skal være og jeg kommer neppe til å bytte lege med det første selvom han fra tid til annen er ganske så forsinket, men det blir han av og til med meg også, så her handler det rett og slett om respekt for forsinkelser.
Det er verdt å vente :D