Sagene lokalmedisinske senter

Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo

Siste vurderinger av Sagene lokalmedisinske senter

Dyktig lege

Lege: Liv Risvold Vikan Skrevet

Liv er en grundig, ryddig og dyktig lege! Man føler seg godt ivaretatt og trygg, hun tar deg alvorlig, og forklarer/vurderer på en rolig og vennlig måte. Hun følger opp og henviser videre dersom det er nødvendig. Hun er ikke min fastlege per idag, men jeg møter ofte på henne hvis min fastlege ikke er tilgjengelig, og etterhvert har jeg begynt å bestille time direkte hos henne istedet. Selv om fastlegen min også er dyktig, er det viktig for meg å ha en lege som virker litt mer tilgjengelig. Har derfor satt meg på venteliste hos Liv :)

Er det noe som trekker ned ved selve legesenteret, så er det at jeg ofte føler meg litt dum når ringer inn til resepsjonen for å bestille time, som om jeg må overtale resepsjonisten til at jeg også har rett på å få en time for mine plager. Jeg forstår at de må vurdere hvem som har høyest prioritet til å få time først, men gruer meg nesten alltid til å ringe fordi jeg vet jeg må snakke med en resepsjonist først. Noen ganger kan man bestille time på nett, så jeg prøver derfor alltid det først hvis jeg kan.

No clue about circadian rhythm disorders! Stay away

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

I've consulted this MD once. It's pretty clear he has his own, far-fetched and uknowledgeable opinions about ciradian rhythm disorders. Among many things other than offending me, he clearly did not know the difference between Delayed Sleep Phase Disorder and non-24 Sleep/wake disorder. This Dr. should learn English and Norwegian in order to understand what his patients are telling him - spent 30 minutes just to educate him. I'd never use this Dr. again, at least when he thinks he's always right - and obviously clueless. Stay away unless you visit your GP once every fifth year. Ignorant MD.

Utilgjengelig fastlege og dårlig service.

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Jeg valgte Arne Olav Sjøtun Fagermoen som fastlege da jeg flyttet til Oslo pga. mange gode tilbakemeldinger og at legesenteret reklamerte med et fastlegeteam som samarbeidet tett om pasientene.

Da jeg opplevde en livskrise en stund tilbake kontaktet jeg Sagene lokalmedisinske senter for en fastlegetime. På telefon med senterets resepsjonen ble jeg møtt med irritasjon da jeg sa at problemet mitt var psykisk av art, i motsetning til fysisk og konkret. Jeg ble sittende igjen med en følelse av at slike pasienter ville de ikke ha. Samtidig jobbet fastlegen kun en gang i uken med noen få utvalgte pasienter. Vikarlege ble tilbudt med ventetid på nesten tre uker, men møtet med legesenteret, ikke fastlegen vell og merke, var så negativt at jeg skiftet legesenter rett og slett.

Veldig bra lege!

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Jeg har endelig funnet en lege som KAN sine ting. Sjokkert av det andre personer skrev her, de har visst ikke peiling på hvordan en ordentlig lege besøk bør være.

Dårlig lege

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan han kan være en lege i det hele tatt. Han oppføre seg merkelig og ser veldig sliten ut. Også plutselig ble han veldig sint og aggressiv og kastet meg ut og smelle døra etter meg. Han ville ikke hjelpe eller teste meg i det hele tatt. Jeg har aldri opplevd dette i livet mitt. Veldig dårlig lege som ikke er profesjonell i det hele tatt