Sagene lokalmedisinske senter

Sandakerveien 33C 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sagene lokalmedisinske senter

Utilgjengelig fastlege og dårlig service.

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Jeg valgte Arne Olav Sjøtun Fagermoen som fastlege da jeg flyttet til Oslo pga. mange gode tilbakemeldinger og at legesenteret reklamerte med et fastlegeteam som samarbeidet tett om pasientene.

Da jeg opplevde en livskrise en stund tilbake kontaktet jeg Sagene lokalmedisinske senter for en fastlegetime. På telefon med senterets resepsjonen ble jeg møtt med irritasjon da jeg sa at problemet mitt var psykisk av art, i motsetning til fysisk og konkret. Jeg ble sittende igjen med en følelse av at slike pasienter ville de ikke ha. Samtidig jobbet fastlegen kun en gang i uken med noen få utvalgte pasienter. Vikarlege ble tilbudt med ventetid på nesten tre uker, men møtet med legesenteret, ikke fastlegen vell og merke, var så negativt at jeg skiftet legesenter rett og slett.

Veldig bra lege!

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Jeg har endelig funnet en lege som KAN sine ting. Sjokkert av det andre personer skrev her, de har visst ikke peiling på hvordan en ordentlig lege besøk bør være.

Dårlig lege

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan han kan være en lege i det hele tatt. Han oppføre seg merkelig og ser veldig sliten ut. Også plutselig ble han veldig sint og aggressiv og kastet meg ut og smelle døra etter meg. Han ville ikke hjelpe eller teste meg i det hele tatt. Jeg har aldri opplevd dette i livet mitt. Veldig dårlig lege som ikke er profesjonell i det hele tatt

Kjempebra

Lege: Helene Østerås Skrevet

Kjempegod lege. Tar seg tid til pasienten. Er god å snakke med og er flink til å forstå mennesker. Dyktig og tar deg på alvor.

Trygg og hjelpsom

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i noen år nå og jeg opplever han som veldig trygg, ute etter å hjelpe og en som tar meg seriøst samtidig som han stiller gode spørsmål for å finne ut spesifikt hva som trengs. Det er ofte lang ventetid dersom jeg prøver å bestille time på nett men når jeg har ringt og trengt hjelp med noe raskt så har jeg alltid fått time enten på dagen eller dagen etter.