Sagene lokalmedisinske senter

Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sagene lokalmedisinske senter

Verdt å vente på.

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

AOF har vært min fastlege i 9 år nå og jeg har faste timer hver andre uke. Han er nesten alltid forsinket, så jeg har med headset og venter tålmodig på han. Jeg har aldri hatt en så åpen relasjon med en fastlege før og han er oppriktig interessert i å ivareta meg som pasient og lytter virkelig til meg og det jeg sier. Han er veldig nøye, løsningsorientert og opprettholder en god kommunikasjonqsflyt iht prøvesvar, henvisninger m.m.
Definitivt verdt å vente på - uansett hvor lang ventetiden blir.

Norges beste fastlege

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Empatisk, varm, lytter, effektiv, setter pasienter først, henviser ved tvil, spiller på lag, positiv lege. Han tar møter deg som pasient på en varm og tillitsvekkende måte, og tar seg tid til å lytte.

Virker svært usikker

Lege: Helene Østerås Skrevet

Helene har en vikar, Ylva, som har gitt meg ekstremt dårlig oppfølging. Ikke immøtekommende eller forståelsesfull. Fremstår som kald, usikker og arrogant. Har følt meg dårlig behandlet hver gang jeg har vært hos henne. Venter maks en måned til og dersom Helene ikke er tilbake da så må jeg se meg nødt til å bytte.

Super lege

Lege: Lars Sverdstad Sandve Skrevet

Lars er en super hyggelig lege som faktisk hører med tålmodighet det du har på hjerte og hjelper deg så godt han kan. Har hatt han i noen år som fastlege og er super fornøyd.

Veldig flink, men utilgjengelig

Lege: Liv Risvold Vikan Skrevet

Hadde henne som fastlege en kort stund. Hun var hyggelig og flink, virket som en veldig bra lege. Kontordamene sørget for at jeg «aldri» kunne få time hos henne så da måtte jeg bytte til en jeg kan komme til, dessverre.