Sagene lokalmedisinske senter

Bydel Sagene Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Tlf: 23 39 18 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sagene lokalmedisinske senter

Dessverre ikke tilgjengelig

Lege: Gøril Guttormsen Sollie Skrevet

Har i løpet av de mer enn fem årene jeg har hatt Gøril som fastlege møtt henne (istedenfor en turnuslege) kanskje tre ganger, og har fått OK hjelp da, men kjenner meg dessverre ikke igjen i beskrivelsene av å bli tatt på alvor. Fikk inntrykk av en lege som hadde for mye å gjøre og ikke hadde tid til å lytte. Det er snevre telefontider ved legekontoret, og svært vanskelig å få time. Da jeg gikk inn på nett i dag hadde ingen av legene tilgjengelige timer de nærmeste tre månedene. Damene på lab'en er alltid hyggelige, mens de i resepsjonen kan opptre intimiderende.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Arne Olav tar seg tid, han lytter, han kommer med innspill, veeeeeldig løsningsorientert og møter deg på halvveien, med mindre du trenger litt ekstra hjelp via feks DPS.
Jeg føler at dette er slik en lege skal være og jeg kommer neppe til å bytte lege med det første selvom han fra tid til annen er ganske så forsinket, men det blir han av og til med meg også, så her handler det rett og slett om respekt for forsinkelser.
Det er verdt å vente :D

Varm, effektiv og klok

Lege: Helle Lee Elena Beck Figenschow Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Fantastisk dame! Ser behov, tilrettelegger, er en god samtalepartner og tør å snakke om det som er vanskelig.

Bra lege, sykt lang ventetid

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Godt fornøyd med fastlegen min. Problemet er at han har veldig få timer til pasienter (pga kommunejobb). Man bør ikke være alvorlig syk hvis man skal ha Fagermoen pga lang ventetid. Ellers fremstår han som en faglig flik lege. Hyggelig og jordnær.

Hadde ingen kjemi!

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Følte at legen var sliten og ikke tilstedeværende, og ikke viste interesse for mine problemer.
Dette kan skyldes at jeg enda ikke hadde levert journalen fra det legesenteret jeg tilhørte før jeg kom til timen.
Er imidlertid kroniker, og trenger månedlig oppfølging. Var nyinnflyttet i bydelen, og hadde ikke rukket å hente ut journalen før legetimen.