Sagene lokalmedisinske senter

Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 33C 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sagene lokalmedisinske senter

Trygg og hjelpsom

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i noen år nå og jeg opplever han som veldig trygg, ute etter å hjelpe og en som tar meg seriøst samtidig som han stiller gode spørsmål for å finne ut spesifikt hva som trengs. Det er ofte lang ventetid dersom jeg prøver å bestille time på nett men når jeg har ringt og trengt hjelp med noe raskt så har jeg alltid fått time enten på dagen eller dagen etter.

Fantastisk!

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Arne Olav er akkurat slik en moderne lege bør være: lyttende, empatisk, kunnskapsrik og ikke minst; ydmyk og åpen i forhold til hva han ikke kan. Hele familien vår (to små barn) har gått hos ham. Stor sorg blant små og store da vi flyttet og måtte søke ny fastlege. Vi lette med utgangspunktet: Hvor i vårt nye område finner vi en kopi? ;)

Flink Lege

Lege: Gøril Guttormsen Sollie Skrevet

Hun lytter og er kunskapsrik og har godt humør, handlekraftig , og tar seg veldig god tid til pasienten når en har time ... har bare gode opplevelser og erfaringer med henne ;)

Verdens beste fastlege

Lege: Barbro Monefeldt Skrevet

Barbro er en fantastisk lege! Hun ser deg, følger deg opp og tar tak i ting asap. Dette er en lege med mange jern i ilden, men lar aldri hennes mange oppgaver, stå i veien for pasientene sine. Det kan være litt vanskelig å få hastetime hos hun, men hun følger deg opp om hun ikke kan ta deg inn. Jeg hadde aldri trodd jeg ville møte på en fastlege som denne dama her. Har du komplekse situasjoner, er dette virkelig kvinnen du burde stå på venteliste hos.

Holde deg unna, virkelig!

Lege: Thang Duc Truong Skrevet

Jeg traff han 2 ganger. Ført gang var det på helsestasjon for babyen min son hadde refluks.Han brukte store deler av konsultasjonene på å se i datamaskinen og det var vanskelig å snakkes med ham siden han så ut veldig sjenert og ukonfortable. I tillegg ble jeg ikke veldig imponert med faglig kunnskap siden han letter etter en medesine som jeg selv kjennte og ga navn til ham...Greit nok...
Men kom gangen nummer 2. Jeg måte gjøre en gynekologisk eksamen. Jeg vil ikke detaljert alt her men kort oppsummert:
- han så veldig lite trygg og konfortable ut (spørre MEG hvilke størrelse av instrument han skulle bruke)
- bruke 15mn for en ting min gynekolog i Frankrike gjør i 5sekunder
-gjør meg vondt
- spurte om han skulle PRØVE IGJEN da jeg sa at jeg hadde vondt og spurte hvorfor og hvorfor det tok så lang tid...
Jeg sa til han å stoppe her, at jeg ikke ville være uhøflig men jeg ville ALDRI se han igjen.
Gikk ut GRÅTENDE. 4år etterpå føler jeg forsatt skjokkert når jeg tenker på han....