Sagene lokalmedisinske senter

Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sagene lokalmedisinske senter

Lyttende

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Genuin, kunnskapsrik og lyttende lege. Ikke møtt noen bedre lege. Hadde han som fastlege for 15 år siden. Pga flytting byttet jeg. Forsøkt flere andre. Nå velger jeg å kjøre 45 minutter hver vei, for å bruke denne fantastiske legen.

Anbefales

Lege: Helene Østerås Skrevet

Tålmodig og hyggelig dame! Selv om det tilsynelatende er mye å gjøre føles det som at hun har tid til meg som pasient, det er viktig for min del. Har bestandig fått svar på det jeg har kommet med av problemstillinger.
Telefonmottaket og resepsjon derimot, skal du lete lenge etter for å finne noe mer uengasjert og direkte lite interessert i sin egen rolle som en servicefunksjon. Virker rett og slett ikke klar over sin egen funksjon. Enten gidder de ikke eller så vet de ikke bedre.

Helene, som sagt, er strålende! Håper ikke hun lider under mottaksfunskjonen på legesenteret.

Engasjert, nøye og faglig dyktig

Lege: Lars Sverdstad Sandve Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Lars som fastlege. Ingen lege har noen gang vært så engasjert i mine problemstillinger. Han er grundig i sine undersøkelser og vet hvor han skal henvise for å få den beste hjelpen. Han følger opp om det går for tregt å få time i spesialisthelsetjenesten og tar kontakt med meg for oppdatere om hva som foregår.
Jeg vil anbefale Lars på det sterkeste, og føler meg svært heldig som har en så dyktig fastlege.

Dyktig fastlege

Lege: Egil Andresen Wold Skrevet

Har opplevd at han tar meg seriøst, bruker tid og følger opp avtaler raskt. Anbefales sterkt. Er svært høflig og respektfull

ingen god opplevelse.

Lege: Gøril Guttormsen Sollie Skrevet

føler meg ikke sett ell hørt.
har ikke ønsket å ha timer med henne. så jeg har holdt meg unna fastelege lenge. når jeg kommer med reele forespørsler og ønsker blir jeg avist. hun har god kjennskap til min bakgrunn og dagens utfordinger. så meghet skuffet over behandlingen jeg har fått.