Helene Østerås

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Helene Østerås er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Østerås

Tommel opp!

Endelig en lege som følger deg opp.
Jeg har ikke møtt henne, men hun følger alltid opp blodprøver og konsultasjoner. Flinke turnusleger/vikarer når hun ikke er der. For en ung person med kronisk revmatisk sykdom er det betryggende og alltid vite at du blir fulgt opp. Hun ringer deg og sender brev hvis hun ser noe utenom det vanlige på blodprøver og hun kontakter spesialister eller andre avd. du behandles hos for råd. Hun strekker seg langt for at DU skal ha det bra! Sykepleierne og sekretærene er også supre! Anbefaler Sagene Lokalmedisinske senter på det varmeste.

Tillitsfull dame

Hun er kjempe flink og lytter godt. Hun slenger seg ikke på raske beslutninger for å "løse problemet fortest mulig", men tenker seg om og bruker tid med deg.

Fantastisk fin

Tatt mine egne opplevde problemer på alvor fra dag en. Ser hele situasjonen og hvor viktig d er at mor har det bra for at barna/familien skal ha det bra. Henvist meg videre, fulgt opp med faste avtaler og gitt meg et nytt liv! Utrolig fornøyd. Tar seg alltid god tid. Føler ikke at ting hastes igjennom.

Ikke tilstedet

Jeg har henne som fastlege, men har fortsatt ikke møtt på henne til tross for relativt hyppig legebesøk de siste 6 mnd. Har hatt to vikarer, begge to dyktige. Den ene vikaren, Lee F, var så dyktig og den flinkeste legen jeg noen gang har vært borti. Hun er fantastisk.

Legen min

Blir tatt på alvor selv om jeg ikke er syk, alltid god stemning.