Mahmod Shaker Al-Sammer

Grønland Helsesenteret AS
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Mahmod Shaker Al-Sammer er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mahmod Shaker Al-Sammer

Dyktig, omsorgsfull og lyttende!

Både jeg, mamma og min datter er pasienter hos Mahmod Al-Sammer. Jeg var på vippen til å bytte lege da han flyttet til Grønland på grunn av veien, og det slitte lokalet. Jeg valgte derimot å bli hos han fordi han er så god! Legesenteret derimot trenger oppussing og må finne en lettere kommunikasjon måte!

Beste fastlege :)

Dr Mamod er en fantastisk lege og person. Han er alltid til stedet, lett å prate om alt med, svært omsorgsfull og trygg. Han er utrolig kunnskapsrik og dedikert i jobben sin. Mamod tar meg på alvor og gjør det han kan for meg som pasient. Kommer aldri til å bytte lege:)

Bra

Den beste lege jeg har hatt. Legekontor på Grønland er ganske slitt men skal beholde min fastlege. Han er super flink

Trygg og dyktig lege

Dr Mahmod oppfattes som en meget erfaren lege og gir veldig gode råd rundt ens helsesituasjon, samt evt utredning og oppfølgning.

Eneste minus er det slitte lokale på Grønland. Men beholder han fremdeles som min lege.

Dårlig kommunikasjon

Mahmod er egentlig en ok lege, men tar ikke dine følelser på alvor.

Jeg ble veldig frustrert da han ikke kunne fortelle meg om jeg var i risikogruppen for å få korona eller ikke.

Jeg ble innkalt til influensavaksine fordi jeg var i risikogruppen, ble deretter fortalt at jeg ikke var i risikogruppen da jeg møtte opp for å ta vaksinen, at det var feil, og at legesenteret var tom for vaksine.

Jeg ble ganske frustrert og forklarer Mahmod at denne informasjonen burde han være sikker på. Jeg måtte blant annet forklare sjefen min om at jeg kom til å bli syk pga birkninger fra vaksinen. Jeg har ekstrem sprøyteskrekk, og hadde forberedt meg i flere uker med mye angst rundt denne vaksinen.

Mahmod prøver bare å le hele situasjonen vekk og tar meg ikke på alvor. Han ber meg på en frekk måte om å roe meg ned og at det ikke hjelper å bli sint.

En uke etter blir jeg ringt og fortalt at jeg likevel kan få vaksinen, selvom jeg sist ble fortalt at jeg ikke var i risikogruppen, da takket jeg likevel nei.

En stund senere blir jeg ringt opp av Mahmod hvor han forteller meg at jeg kan få koronavaksinen fordi jeg er i risikogruppen?!

Jeg blir naturligvis ganske frustrert over den misvisende informasjonen han gir meg. Er jeg i risikogruppen eller ikke?

Han kan ikke gi meg et ordentlig svar, og det er ikke slik en fastlege skal være. Han gir meg mye ulik informasjon og virker som han sier alt for ikke å tape ansikt da han har gjort feil. Hvis han gir feil informasjon klarer han ikke å ta på seg det ansvaret.