Mahmod Shaker Al-Sammer

Oscar Pedersens vei 2A 1721 Sarpsborg
Mahmod Shaker Al-Sammer er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mahmod Shaker Al-Sammer

Anbefales ikke !

Første konsultasjon hos Mahmod.
Spør ikke hvorfor jeg er kommet til time hos han. Spør om private spørsmål.
Jeg forteller jeg er interessert i å få de faste medisinene mine, som han burde være klar over utifra journalen som ble levert for over en mnd siden.
Leser journalen mens jeg sitter å venter. Har læreprek om at jeg blir straffet om jeg lyver. Men skal stole på meg denne gangen. (medisiner brukt hele livet)
Sier jeg må ta blodprøver, selv om jeg er frisk og rask, og tok prøver for to mnd siden. ¨
Ønsker ikke å overbehandles med nye blodprøver, og forteller jeg kan levere prøver som ble tatt for to mnd siden.
Forteller at om jeg skal være vanskelig skal han være det også, og så sletter han e-resepten.
Første og siste time hos denne legen.
Lite sammarbeidsvillig, arrogant og lite intressert i pas.
Anbefales ikke.

Arrogant og uhyggelig lege

En veldig arrogant og lite samarbeidsvillig lege. Etter å ha falt og slått meg noe veldig for 2 uker siden for jeg beskjed i dag at du må på jobb eller så bytter du lege nå før den 1. Desember. Jeg ble helt satt ut og dette er første gang i livet jeg er sykemeldt altså. Han hører ikke på pas sine som ber om å bli sendt til videre undersøkelse, han kommenterer det med nei du trenger ikke.

Den bästa!

En helt otrolig man som verkligen sätter sig in i ens situation och hjälper en så mycket han bara kan. Han är omtänksam och engagerad i patienterna sina. 2

Beste Legen

Alltid imøtekommende og blid.En dyktig lege som tar seg god tid til sine pasienter. Jeg har bodd mange forskjellige plasser i Norge..Jeg kan erklære Mahmod Shaker Al-Sammer som den beste legen jeg har hatt noensinne :)

Er meget missfornøyd med fastlege Al-Sammer

Jeg finner Al-Sammer som meget arrogant og lite samarbeids villig overfor sine pasienter.
Etter en å ha stillet en alvorlig diagnose som gjorde det nødvendig
med en CT undersøkelse av tarmsystemet gjorde han seg utilgjengelig på
telefonen. Svaret hans, i ett møte i etterkant, var at han ikke praktiserte over telefonen.