Mahmod Shaker Al-Sammer

Sarpsborg Spesialistsenter AS Mann, 49 år

Autorisert2005
Ledige plasser 22 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sarpsborg Spesialistsenter AS

Olav Haraldsons gate 8 1707 Sarpsborg
Mahmod Shaker Al-Sammer er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mahmod Shaker Al-Sammer

Arrogant og uhyggelig lege

En veldig arrogant og lite samarbeidsvillig lege. Etter å ha falt og slått meg noe veldig for 2 uker siden for jeg beskjed i dag at du må på jobb eller så bytter du lege nå før den 1. Desember. Jeg ble helt satt ut og dette er første gang i livet jeg er sykemeldt altså. Han hører ikke på pas sine som ber om å bli sendt til videre undersøkelse, han kommenterer det med nei du trenger ikke.

Den bästa!

En helt otrolig man som verkligen sätter sig in i ens situation och hjälper en så mycket han bara kan. Han är omtänksam och engagerad i patienterna sina. 2

Beste Legen

Alltid imøtekommende og blid.En dyktig lege som tar seg god tid til sine pasienter. Jeg har bodd mange forskjellige plasser i Norge..Jeg kan erklære Mahmod Shaker Al-Sammer som den beste legen jeg har hatt noensinne :)

Er meget missfornøyd med fastlege Al-Sammer

Jeg finner Al-Sammer som meget arrogant og lite samarbeids villig overfor sine pasienter.
Etter en å ha stillet en alvorlig diagnose som gjorde det nødvendig
med en CT undersøkelse av tarmsystemet gjorde han seg utilgjengelig på
telefonen. Svaret hans, i ett møte i etterkant, var at han ikke praktiserte over telefonen.

Dyktig og tålmodig

Al-Sammer har alltid en god forståelse av utfordringene man har. Kommuniserer godt med pasienten. Gjør heller en sjekk for mye enn for lite, og yter alltid ekstra for å sikre at pasienten får god oppfølging videre. Jeg vet hvem jeg skal på ventelisten til når jeg flytter hjem!