Mahmod Shaker Al-Sammer

0 av 2000

Mahmod Shaker Al-Sammer er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mahmod Shaker Al-Sammer

Trygg og kunnskapsrik

Du har vært mer enn en lege for meg; du har vært en viktig støttespiller i mitt liv de siste årene. Du har alltid vært der for meg, både i gode og dårlige tider. Ditt eksepsjonelle medisinske kunnskap og din dedikasjon til ditt yrke har inspirert meg til å ta vare på min egen helse og velvære.

Fantastisk lege

En fantastisk dyktig og faglig flink lege som møter deg med et smil og tar deg på alvor. Jeg har hatt han som fastlege i 3 år og jeg anbefaler han på det varmeste.

Flink!

God lege som møter mennesker med et smil. Gjør grundig undersøkelser og forklarer underveis. Anbefales!

Effektiv og trygg

Mahmod er en veldig god fastlege. Tar meg på alvor, nøler ikke med henvisninger hvis jeg ber om det eller han ser det nødvendig, og utrolig grei å ha med å gjøre.

Strålende fornøyd!

I don’t recommend.

The doctor is not helpful at all in my opinion and experience. I’ve been dealing with hormonal problems in more than a year now and he hasn’t been helping at all. He doesn’t have that extra hint of care for patients . Lack of communication as well. I wanted to ask 2 questions in a consultation and he was like “ nei nei fet er ikke lov. Du må ha andre time“