Mahmod Shaker Al-Sammer

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Mahmod Shaker Al-Sammer er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mahmod Shaker Al-Sammer

I don’t recommend.

The doctor is not helpful at all in my opinion and experience. I’ve been dealing with hormonal problems in more than a year now and he hasn’t been helping at all. He doesn’t have that extra hint of care for patients . Lack of communication as well. I wanted to ask 2 questions in a consultation and he was like “ nei nei fet er ikke lov. Du må ha andre time“

Mahmod er en DYKTIG lege

Mahmoud han er utrolig kunnskapsrik og dedikert i jobben sin. Mamod tar meg på alvor og gjør det han kan for meg som pasie.

Omsorgsfull, løsningsorientert og dyktig i jobben sin.

Mahmod er en DYKTIG lege - som er flink i jobben sin. Tar deg seriøst, bruker tiden sin på deg, og en god lytter. Beste legen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Resepsjonen skulle funnet en bedre løsning når det gjelder betalinger etter endt legetime og det å åpne hoveddøren nede. Man burde ikke måtte sitte der i den tiden de har lunsj for å vente for å få betalt, evt få opp en betalingsmaskin. Lite malingstrøk og noen nye stoler kunne gjort noe med atmosfæren i venterommet :)
Alt i alt så er det viktigste at man får den hjelper man kommer for og det gjør man.

Inkompetent legekontor

Jeg har veldig lite positivt å si om denne legen og legekontoret. Å få fornyet faste resepter er i seg selv en tålmodighetsprøve, det er frekke helsesekretærer som svarer telefonen og sim ikke lar deg snakke ferdig, ved bestilling på e-kontakt fornyer legen resepten når han selv finner det for godt og da jeg var inne på time og ba om ny resept måtte jeg stave ut medikamentnavnet og forklare legen hva medisinen ble brukt mot.
Jeg byttet fastlege etter at jeg møtte til avtalt time, hvorpå jeg ikke kom inn døra og ingen tok telefonen på de 25 minuttene jeg sto ute på gata uten å komme inn. For dette ble jeg så fakturert 355kr.
Anbefales IKKE!!

Dyktig, omsorgsfull og lyttende!

Både jeg, mamma og min datter er pasienter hos Mahmod Al-Sammer. Jeg var på vippen til å bytte lege da han flyttet til Grønland på grunn av veien, og det slitte lokalet. Jeg valgte derimot å bli hos han fordi han er så god! Legesenteret derimot trenger oppussing og må finne en lettere kommunikasjon måte!