Mufid Baker

Autorisasjon (2003)

1 person

Mufid Baker er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

En god lege hvis du er en god pasient

Han er flink lege og prøver sin beste til å hjelpe. Er alltid til stedet når man trenger han. Litt nedstemt noen ganger. Jeg tror at lege skal ikke være enig med sine pasient hele tiden.

Ok lege

Om Mufid Baker fungerer som lege for deg kommer nok litt an på dine egne forventninger og krav til legen.

Etter min erfaring er han for lite villig til å sjekke ut / oppdatere seg på spesielle problemstillinger, og litt for lite lyttende til pasienten.

Ellers er han ok.

Den beste legen

Dr. Baker er en hyggelig kar. Han er der når jeg trenger han og han ta meg på alvor. Veldig hjelpsom og sekretæren er flink!

Fin lege.

Mufid Baker er en grei å hyggelig lege. Har vært min lege i 10 år nå. Lytter alltid til det jeg spør om å svarer på e en grei måte.Helsesekretær er også en erfaren å flink dame.

Arrogant og kontrollerende

Hvis man holder seg enig med Dr. Baker og lar han ha kontroll og ordne ting på sin måte, uten å komme med noen innvendinger fungerer det best for Dr. Baker
Lovverk og paragrafer er han ikke oppdatert på. Skriver uriktigheter i journal. Kommenterer utseende ofte.
Den dagen man sier ifra om uriktighet eller ikke er enig, går han fra å være din lege til å bli fiende. Vær varsom her.