Mufid Baker

Tlf: 69 36 18 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mufid Baker er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

En god fastlege

Både jeg og familien er veldig fornøyde med dr. Baker. Han hører etter hva jeg sier, er konstruktiv og løsningsorientert. Føler jeg blir tatt på alvor. Veldig lett å få time hos ham og kort ventetid. Veldig koselig sekretær. Kommer aldri å bytte min fastlege.

Faglig flink lege

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Anbefales

Jeg har hatt dr Baker over mange år og er veldig fornøyd. Han er en dyktig og flink lege. Alltid tilgjengelig, når jeg har behov for det. Veldig koselig og hyggelig sekretær.

Verdens beste fastlege

Dr. Baker er medmenneskelig, dyktig og jordnær. Min helsesituasjon er komplisert. Han bruker alltid den tiden som trengs til å hjelpe meg. Han tar meg på alvor og jeg er alltid fornøyd når jeg drar derfra. Veldig hyggelig legesekretær å.

Dyktig lege

Baker er veldig god lege. Han er en av de beste legene i byen. Han finner fort ut av hva som er galt og gir rask hjelp.

Veldig god lege

Strålende fastlege. Han er tilstede og dyktig! Han viser stor forståelse og virker æ genuint interessert. Legesekretær er veldig hyggelig.

Trygg og kunnskapsrik

Imøtekommende og trygg, lytter godt. Tålmodig og veldig kompetent. Jeg har byttet flere leger, men definitivt den beste lege jeg har hatt.

God lege

Mufid Baker er svært faglig og dyktig lege. Han er en god lytter. Man føler seg rett og slett veldig trygg .

En god lege

Jeg har gått til Baker i mange år. Rolig, blid og hyggelig. Tar pasientene på alvor og veldig effektiv. Veldig hyggelig sekretær.

Bra lege

Enkel å kommunisere med. Forklarer og beskriver sjukdomsbilden, samt hur medisineringen påverkar kroppens organ.

Lite empatisk og lyttende

Han er rett og slett en dårlig lege.
Ved fysiske plager, ville han bare skylde på at dette var psykisk og gi medikamenter deretter..
Han lytter ikke skikkelig, vrir på det du sier og jatter med. Later som han er fryktelig opptatt, så han skysser deg ut av døra så fort som mulig. Virker nesten som om han vil ha flest pasienter som mulig, på kortest mulig tid..
IKKE finn på å gå til ham.

Merkelig

Hadde vel ikke noe alvorlig, men jeg følte meg overhode ikke bra. Hadde vond i halsen, følte meg svak og slapp. Han sa at denne sykdommen som jeg har går rundt nå og det tar bare tid til det blir bedre. Jeg spurte etter hvor lenge tid det tar, han sa noe om flere uker. Ikke før jeg sa at tilstanden er ikke akseptabel for meg spurte han hva jeg jobber med og har kommet med foreslag hva jeg kan gjøre for å redusere symptomene for å føle med bedre. Det var ikke bra opplevelse fordi jeg følte meg ikke tatt på alvor.

God lege.

Vi jeg og mine 3 barn har brukt Baker siden han begynte på Gressvik.
Føler at vi alltid får time når det trengs og at vi får den hjelpen vi trenger, Baker er alltid koselig og prøver at hjelpe så godt han kan. Hva gjelder sekretæren, så er hun alltid hyggelig og hjelpsom. Så alt i alt godt tilfreds med begge to.

En lege jeg stoler på.

Jeg blir hørt å tatt alvorlig,noe jeg syntes er veldig viktig. Han virker oppriktig interessert i meg og mine barns helse. Han er dyktig i sitt fag. Anbefaler han gjerne til andre. Helsesekretæren der er alltid blid og hyggelig.

en av de bedre, kanskje

Baker har vært til dels tålmodig og er litt opp og ned på om han faktisk lytter til det en vil si. Han er i hovedsak en god lege - men har opplevd at han ikke har forstått hva jeg sier / ikke har lyttet til hva jeg sier. Gjennomsnittlig så er jeg fornøyd da han er blid og hyggelig - men man må snakke tydelig og stå på sitt innenfor noen områder.

Manglende norskkunskaper. Faglig sett, under middels..

Jeg oppfattet ham som egenrådig og stolt. Han snakket minst mulig og misoppfattet ofte det som ble sagt. Han ble lett fornærmet dersom en sa ham i mot, og rettferdiggjorde sine feiloppfattelser og feilvurderinger ved å skrive usakeligheter i journalen. Journalen bærer også preg av mye rot. Denne legen bør ta seg tid til lære seg bedre norsk. Legesekretæren forskjelsbehandlet pasientene ved å være direkte frekk mot noen og elskelig mot andre. Anbefaler ikke denne legen til noen.

God lege

Han er veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Baker tar seg god tid og prøver å hjelpe meg da jeg oppsøker han.

Anbefales ikke

Han tar ikke pasienten på alvor.
På smerter jeg hadde påsto han at det bare var inne i hodet mitt.
Jeg byttet lege samme dag.

Bryr seg ikke om meg som pasient

Mitt første møte med legen var veldig negativt, følte at han var negativ (forutbestemt negativ) til meg og mine problemer/sykdom fra første stund. Mener han er humørsyk og arrogant, men det har også vært ganger jeg har vært på legekontoret og følt meg godt behandlet, for så neste gang og føle at jeg egentlig bare er til bryderi for han. Det som er bra med legen er at det lett å få time fort og bra parkeringsmuligheter i nærheten.

Åpen og ærlig lege

Jeg synes at Baker er en god, lyttende og dyktig lege. Han gir god råd og veiledning. Jeg og ungene mine kommer ikke til å bytte den legen.