Mufid Baker

Gressvik Legekontor

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Mufid Baker er en av 72 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

Den beste legen

Dr. Baker er en hyggelig kar. Han er der når jeg trenger han og han ta meg på alvor. Veldig hjelpsom og sekretæren er flink!

Fin lege.

Mufid Baker er en grei å hyggelig lege. Har vært min lege i 10 år nå. Lytter alltid til det jeg spør om å svarer på e en grei måte.Helsesekretær er også en erfaren å flink dame.

Arrogant og kontrollerende

Hvis man holder seg enig med Dr. Baker og lar han ha kontroll og ordne ting på sin måte, uten å komme med noen innvendinger fungerer det best for Dr. Baker
Lovverk og paragrafer er han ikke oppdatert på. Skriver uriktigheter i journal. Kommenterer utseende ofte.
Den dagen man sier ifra om uriktighet eller ikke er enig, går han fra å være din lege til å bli fiende. Vær varsom her.

Selvmotsigende og usympatisk

Full av selvmotsigelser og kunne ikke hjelpe meg med noe av det jeg kom for. Presterte å si til meg at det jeg sa ikke betydde noe for han, og da jeg konfronterte han med hvordan han kunne si noe sånt så benektet han at han hadde sagt det. Misforstår lett og er sta. Følte meg ikke ivaretatt hos han.

Sa han ikke kunne ikke hjelpe meg med noe av det jeg kom dit for, og da lurer jeg på hva en leges jobb er?

Han skrev to ufattelig dårlige "sykemeldinger" til læreren min, hvor jeg blir satt i et dårlig lys som "påstått syk", full av skrivefeil. Måtte få han til å skrive et nytt da han utleverte meg mer enn han burde i det første eksemplaret, og han ble i tillegg sur da jeg påpekte at han hadde gjort det da han selv sa at det ikke hørte hjemme i en sykemelding.

Aldri opplevd å bli tatt så lite på alvor av en lege i hele mitt liv, enda jeg har hatt et par dårlige leger før dette.

Takk til den søte resepsjonisten som delte ut to kleenex til meg etter mitt besøk der.

En god fastlege

Både jeg og familien er veldig fornøyde med dr. Baker. Han hører etter hva jeg sier, er konstruktiv og løsningsorientert. Føler jeg blir tatt på alvor. Veldig lett å få time hos ham og kort ventetid. Veldig koselig sekretær. Kommer aldri å bytte min fastlege.