Mufid Baker

Autorisasjon (2003)

Mufid Baker er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Mufid Baker

Finnes ikke bedre lege

Mufid Baker har vært min fastlege siden han kom til Gressvik legekontor. Jeg har aldri før, følt meg sett eller blitt hørt, slik Mufid gjør mot meg. Mufid er en dyktig kyndig lege. Han ser på meg når jeg kommer inn og prater, og ikke på tastaturet.
For meg er det viktig at legen min forstår meg og mine problemer, noe Mufid er veldig flink på, og se, lytte og forstå. Derav dyktigere lege finnes ikke. Jeg får alltid den beste behandlingen.

Veldig bra

Mufid er en veldig bra lege som kan hjelpe med alt. Han har vært min fastlege i alle år og alle i min familie bruker han. Trenger ikke å bytte

En god lege hvis du er en god pasient

Han er flink lege og prøver sin beste til å hjelpe. Er alltid til stedet når man trenger han. Litt nedstemt noen ganger. Jeg tror at lege skal ikke være enig med sine pasient hele tiden.

Ok lege

Om Mufid Baker fungerer som lege for deg kommer nok litt an på dine egne forventninger og krav til legen.

Etter min erfaring er han for lite villig til å sjekke ut / oppdatere seg på spesielle problemstillinger, og litt for lite lyttende til pasienten.

Ellers er han ok.

Den beste legen

Dr. Baker er en hyggelig kar. Han er der når jeg trenger han og han ta meg på alvor. Veldig hjelpsom og sekretæren er flink!