Gaute Nicolai Christensen

Autorisasjon (1989)

Gaute Nicolai Christensen er en av 6 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Gaute Nicolai Christensen

Fantastisk Lege

Utrolig bra lege, har alltid tid til å høre på en. Sender en vidre hvis det skal vere behov for det. Følger en opp uanseet hva det måtte vere. Legen her har reddet mitt liv da andre ikke ville høre. Tusen takk.
Er det noe han lurer på er han ikke redd for å spørre andre til råds. Som regel forsinket men hva gjør det når en vet at dette er en lege som tar seg tid til sine pasienter.
Står på for en.
Hilsen en tidligere kreftpasient

En lege som tar seg tid til deg som menneske

Kjempe hyggelig doktor, som bry seg, lytter på hva du har og fortelle. Jeg har bare godt og si om min fastlege. Jeg anbefaler han på det varmeste. Jeg har mange som jeg kjenner som har han som sin lege, som bekrefter det.

En utrolig god lege

Han stiller opp med en gang om jeg har noe problemer, og ordner så godt han kan. Aldri hatt noen bedre lege enn han!

Veldig fornøyd med fastlegen!

Jeg og min familie har brukt Gaute i mange år. Jeg er veldig fornøyd, han har tatt veldig godt vare på oss.
Jeg har hatt forskjellige sykdommer, men takket være Gaute, så har jeg blitt henvist fort videre hvis det har vært nødvendig. Han har truffet veldig godt med medisinering, og jeg føler det veldig trygt med å ha ham som fastlege, og det samme gjelder for min familie.

En lege som tar seg tid!

Mine erfaringer med denne legen er veldig bra. Han tar seg tid til å høre på dine problemer selv om det betyr at neste pasient må vente litt. Det er det ikke så mange som har tid til i dag. Han er faglig meget kompetent og oppdatert på ny teknologi og medisiner. Det er vanskelig å finne leger som er så pliktoppfyllende som denne legen. Hvis du har dårlig tid så finn en annen. Hvis du er syk og trenger en dyktig lege så er dette legen for deg.