Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Skoleveien 6 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

En sympatisk lege som hører på pasienten.

Lege: Sveinung Rui Fronth Haaland Skrevet

Legen er dyktig og sympatisk. Flink til å lytte. Veldig behjelpelig og stiller opp for pasienten. Hilsen veldig fornøyd pasient.

Du blir sett

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Gaute tar seg alltid god tid til å se, lytte og undersøke. Han følger opp til store deler av døgnet, og strekker seg lenger enn man normalt forventer av en lege. Trenger du erklæringer, henvisninger og en lege som forsvarer DEG, så er Gaute en bulldog som ikke gir seg. Han er ærlig og direkte, godt oppdatert faglig og selvinnsikt til når andre fagpersoner skal vurdere videre. Dette er en lege du vil ha med deg i stormen!
Noe ventetid må man regne med. Men det er det verdt! Ofte ledige timer til langt på kveld.

Dyktig lege

Lege: Sveinung Rui Fronth Haaland Skrevet

En dyktig lege som tar deg på alvor, han er sympatisk med en behagelig personlighet.Føler at jeg blir godt ivaretatt.

Fantastisk medmenneske

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Har ikke ord over fornøyd jeg er med Gaute. Han har medfølelse, er en lege som har tid til meg som pasient. Er lyttende og kommer med fantastiske råd. Jeg kan virkelig anbefale Gaute.

Beste fastlegen

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Meget flink og hører på pasientene. Jobber hardt for å finne ut hva som er galt og gir seg ikke. Sender deg videre hvis han mener det er best.