Gaute Nicolai Christensen

Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Autorisasjon (1989)

Gaute Nicolai Christensen er en av 6 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Gaute Nicolai Christensen

Særdeles kompetent og ivaretakende lege

Gaute Christensen er utvilsomt den beste fastlegen jeg har hatt de siste 20 årene. Faglig oppdatert, engasjert og tydelig i kommunikasjonen. Jeg har aldri opplevd å bli avvist eller noen form for bagatellisering av helseproblemer. Kommer ikke til å bytte før han en gang går av med pensjon.

Verdens beste!!!

For første gang i mitt liv har jeg fått en lege som faktisk ser deg og høre deg, hat virkelig hat flax hern takker masse for du bryr deg DR. Gaute, du er kjempe verdsatt:)

En VELDIG fornøyd pasient.

Du blir sett

Gaute tar seg alltid god tid til å se, lytte og undersøke. Han følger opp til store deler av døgnet, og strekker seg lenger enn man normalt forventer av en lege. Trenger du erklæringer, henvisninger og en lege som forsvarer DEG, så er Gaute en bulldog som ikke gir seg. Han er ærlig og direkte, godt oppdatert faglig og selvinnsikt til når andre fagpersoner skal vurdere videre. Dette er en lege du vil ha med deg i stormen!
Noe ventetid må man regne med. Men det er det verdt! Ofte ledige timer til langt på kveld.

Fantastisk medmenneske

Har ikke ord over fornøyd jeg er med Gaute. Han har medfølelse, er en lege som har tid til meg som pasient. Er lyttende og kommer med fantastiske råd. Jeg kan virkelig anbefale Gaute.

Beste fastlegen

Meget flink og hører på pasientene. Jobber hardt for å finne ut hva som er galt og gir seg ikke. Sender deg videre hvis han mener det er best.