Gaute Nicolai Christensen

1989

Gaute Nicolai Christensen er en av 5 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Gaute Nicolai Christensen

Super lege

Dr. Gaute er en omsorgsfull lege som får deg til å føle ivaretagelse og trygg. Han er direkte og sier ting som de er, noe jeg setter stor pris på. Et suverent medmenneske og profesjonell lege.

meget dyktig empatisk lege

Har lyst til å gi ham en klem. Han lytter og gjør så godt han kan. Han tok min datters problemer seriøst. Sendte henne til forskjellig instanser. Kom med forslag på hva problemene skyldes. Og til slutt fant han årsaken. Dvs. En diagnose som alle andre leger før ham ikke fant.
Og det er derfor han lytter i stedet for å se på klokken. Sett pris på at vi sitter på venterommet litt lenge. Han gjør jobben sin.

Suveren lege.

Den beste lege jeg noen gang har hatt, har hjulpet meg med mange problemer og er flink til å sende deg til spesialister sykehus og andre instanser. Tar blod prøver av alle slag når jeg ber om det.

Den beste legen jeg har hatt

Gaute er veldig god og dyktig og tar seg tid til å lytte og til å forklare og også til å sette seg inn i min sitiuasjon. Han ser IKKE på klokka men på DEG når du er der

Fantastisk Lege

Utrolig bra lege, har alltid tid til å høre på en. Sender en vidre hvis det skal vere behov for det. Følger en opp uanseet hva det måtte vere. Legen her har reddet mitt liv da andre ikke ville høre. Tusen takk.
Er det noe han lurer på er han ikke redd for å spørre andre til råds. Som regel forsinket men hva gjør det når en vet at dette er en lege som tar seg tid til sine pasienter.
Står på for en.
Hilsen en tidligere kreftpasient