Gaute Nicolai Christensen

1989

Gaute Nicolai Christensen er en av 5 fastleger i Råde

Siste vurderinger av Gaute Nicolai Christensen

Suveren lege.

Den beste lege jeg noen gang har hatt, har hjulpet meg med mange problemer og er flink til å sende deg til spesialister sykehus og andre instanser. Tar blod prøver av alle slag når jeg ber om det.

Den beste legen jeg har hatt

Gaute er veldig god og dyktig og tar seg tid til å lytte og til å forklare og også til å sette seg inn i min sitiuasjon. Han ser IKKE på klokka men på DEG når du er der

Fantastisk Lege

Utrolig bra lege, har alltid tid til å høre på en. Sender en vidre hvis det skal vere behov for det. Følger en opp uanseet hva det måtte vere. Legen her har reddet mitt liv da andre ikke ville høre. Tusen takk.
Er det noe han lurer på er han ikke redd for å spørre andre til råds. Som regel forsinket men hva gjør det når en vet at dette er en lege som tar seg tid til sine pasienter.
Står på for en.
Hilsen en tidligere kreftpasient

En lege som tar seg tid til deg som menneske

Kjempe hyggelig doktor, som bry seg, lytter på hva du har og fortelle. Jeg har bare godt og si om min fastlege. Jeg anbefaler han på det varmeste. Jeg har mange som jeg kjenner som har han som sin lege, som bekrefter det.

En utrolig god lege

Han stiller opp med en gang om jeg har noe problemer, og ordner så godt han kan. Aldri hatt noen bedre lege enn han!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Har slitt med høyt blodtrykk i mange år og vært utredet hos hjertespesialister og på universitetssykehus, men det var først da jeg kom til Gaute at det ble orden på blodtrykket! Han traff med rett medisin på første forsøk. Det er imponerende. Han er fagligt meget dyktig og alltid oppdatert og reagerer kjapt ved mistanke om alvorlig sykdom og vet da hvilke prosedyrer han skal følge. Det har jeg personlig opplevd. Kan virkelig rekommendere Gaute som fastlege.

Veldig fornøyd med fastlegen!

Jeg og min familie har brukt Gaute i mange år. Jeg er veldig fornøyd, han har tatt veldig godt vare på oss.
Jeg har hatt forskjellige sykdommer, men takket være Gaute, så har jeg blitt henvist fort videre hvis det har vært nødvendig. Han har truffet veldig godt med medisinering, og jeg føler det veldig trygt med å ha ham som fastlege, og det samme gjelder for min familie.

En lege som tar seg tid!

Mine erfaringer med denne legen er veldig bra. Han tar seg tid til å høre på dine problemer selv om det betyr at neste pasient må vente litt. Det er det ikke så mange som har tid til i dag. Han er faglig meget kompetent og oppdatert på ny teknologi og medisiner. Det er vanskelig å finne leger som er så pliktoppfyllende som denne legen. Hvis du har dårlig tid så finn en annen. Hvis du er syk og trenger en dyktig lege så er dette legen for deg.

En lege som står på for deg

Jeg er veldig fornøyd med Christensen som fastlege. Han har stått på for å få meg på en kostbar medisin som har forvandlet livet mitt. Han bryr seg og følger meg opp på en god måte - også om ting som ikke har med denne sykdommen å gjøre. Jeg trenger aldri å vente lenge med å få time hos ham. Tilgjengelighet og punktlighet er viktig, så dette er jeg fornøyd med.

Dårlig lege!!

Denne legen bør absolutt ikke brukes hvis du har problemer av psykisk art.

I tilegg bør du like å sitte på venterommet, da han har null respekt for sine pasienters tid.

kom for seint - men fikk time like vell

Har problem med hukommelsen, så selv om jeg noen timer før viste jeg skulle ha time, forsvant det fra hukommelsen.

Fikk time like vell - Veldig fornøyd

Tar også alvorlig små ting som jeg var bekymret over, noe min forrige lege ikke brydde seg om.

Tar ikke mikrobøler på alvor, skadene fra wifi er noe vi ikke har akseptert enda.

Ikke en lege for oss

Vært hos han når han var vikar for vår egen lege. Han håndhilste ikke, trakk til seg hånden ???? Han virket fraværende og lite interresert i mitt problem/ sykdom. Jeg var mer forvirret når jeg gikk enn da jeg kom, og sånn skal det ikke være.

Negativ opplevelse

Jeg har ikke orket å snakke om dette før nå. Hendelsen fant sted for 2 år siden. Jeg har selv aldri brukt Christensen som fastlege, men han var min sønns fastlege. Da min sønn døde av en overdose for to år siden, tok jeg kontakt med legekontoret og avtalte et møte for å snakke med Christensen om dette. På den avtalte dagen ble jeg ropt inn av Christensen lenge etter den avtalte tiden. I tillegg ropte han ikke opp mitt navn, men min avdøde sønns navn. Til tross for at jeg var der for å få informasjon om min avdøde sønn, ble jeg behandlet som en hvilken som helst ordinær pasient: jeg måtte oppgi fullt personnummer, og jeg måtte betale det ordinære gebyret når jeg gikk. Jeg opplevde dette som meget ubehagelig.
Senere har jeg også blitt informert om at han ble tilkalt til min sønns leilighet (kun gangavstand, 1-2 minutters gange) den dagen han døde for å skrive dødsattest, men han dukket ikke opp med beskjed om at han ikke hadde tid.

Anbefales, bruker tid for pasient

Etter en helt katastrofisk fastlege er dr. Christensen fra en helt annen planet. Snakker, hører og ikke minst egentlig undersøker pasient. Bruker all tid man trenger for en pasient - dette er også den eneste negativt punkt, han er ofte forsinket helt fra første pasient, så sørge for å ha tid å vente. Men er fult verd å vente på syns jeg.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. christensen er en lege med svært god kompetanse innen faget. Opplever at han gjør sitt beste for å "sette sammen tråder" og gi en riktig diagnose/medisin. Han er også veldig oppfølgende, noe som er betryggende for meg som pasient. Jeg er ikke redd for å måtte ringe flere ganger for å få svar på prøver jeg har tatt osv. Har ingenting negativt å si om han! Utrolig dyktig og faglig oppdatert lege. En av mine gode valg!

Dyktig lege

Dyktig lege som ikke nøler med å være ærlig og som holder seg faglig oppdatert og får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt. En intelligent mann som er genuint opptatt av yrket sitt og sine pasienter.

En meget god lege

En faglig meget oppdatert lege. Er relativt god til å lytte, men kan av og til bruke mer tid på skjermen enn på pasienten. Eneste minus er at jeg aldri har kommet inn til avtalt tid - som enten betyr at han tar inn for mange, eller bruker (for) lang tid på hver pasient (noe som ikke trenger å være negativt).

den beste legen jeg har hatt

jeg er veldig fornøyd med han da han tar pasientene på alvår , en veldig god fastlege en sånn skal du lete lenge etter

Helt grei

Korte åpningstider og må ofte sitte å vente lenge, ellers helt ok

Tilfredsstiller det en kan forvente av en fastlege

Omsorgsfull oppfølging. Effektiv, god orden og velorganisert og er rask med resepter og henvisninger. Kan virke vel rask med å trekke konklusjoner, men lytter. Virker faglig godt oppdatert.