Pia Margrethe Fagerhol

Løvenstadtunet Legesenter

Autorisasjon (1996)

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ...
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Pia Margrethe Fagerhol er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Pia Margrethe Fagerhol

Føler meg ivaretatt

Har hatt henne som fastlege i ca. 20 år, er generelt veldig fornøyd. Jeg føler hun er grundig, og sjekker gjerne opp med noen ekstra prøver om det er nødvendig. Kan innimellom føle at hun er litt stresset på tiden, spesielt hvis hun ligger langt bak skjemaet.
Føler omtenksomheten hun viser veier opp for dette, og kommer til å bruke henne til hun går av med pensjon!

Føler meg ikke sett

Har nå hatt pia i ett år. Jeg er der gang på gang og føler jeg bare kaster bort tiden hennes. Vi kommer aldri videre fordi hun ikke tror på meg. Hun har heller ikke lest journalen min. Føler hun kan være ganske frekk, kort og uinteressert. Jeg føler hun ser ned på meg og ikke tror på det jeg sier. Jeg har straks ny time pga kroniske plager og jeg gruer meg skikkelig. Går alltid derfra og føler meg liten. Har nå valgt å bytte.

Fantastisk!

Jeg byttet til Pia i fjor å jeg er super fornøyd! Mye av grunnen til at jeg valgte Pia var fordi jeg ville ha en kvinnelig lege. Jeg har kreft i familien, så for meg er det viktig å bli tatt på alvor å ta prøver 2 ganger i året. Pia er utrolig enkel å prate med, hun gir gode tips og hun gjør sånn at legetimen ikke blir pinlig. Jeg synes det er godt å bli tatt på alvor av legen min.

Empatisk og effektiv

Byttet til Pia i vår, da jeg flytta til Østlandet, og har bare positive ting å si om henne. Jeg har en kronisk sykdom, og kastes litt mellom poliklinikker/avdelinger og fastlege, oppi dette opplever jeg at hun stiller spørsmål, bryr seg og hjelper. Hun tar seg god tid (jeg er oftest den som ser på klokka) og hun er sjelden veldig forsinka. Det er ofte trøkk på telefonen på legekontoret, men kan heldigvis enkelt fornye resepter/bestille time på nett. Alt i alt opplever jeg Pia som en trygg, koselig, omtenksom og grundig lege, som jeg også har fått som fastlege til min mann og 2 barn.

Empatisk og forståelsesfull

Dr.Fagerhol har vært min og min families fastlege i mer enn 10 år. Hun er lyttende, spørrende, empatisk, forståelsesfull og meget flink til å sette seg inn i ulike situasjoner.
Hun har en egen evne til å ikke stresse og man føler seg alltid utrolig godt ivaretatt hos henne.
Tar alle problemer på alvor og bruker god tid på å sette seg inn i problematikken.
Opplever også at hun i aller høyeste grad er tilgjengelig.
Anbefaler min fastlege til alle, hun kan virkelig faget sitt.