Pia Margrethe Fagerhol

Løvenstadtunet Legesenter Kvinne, 54 år

Autorisert1996
Ledige plasser 18 av 1320
Vil du bytte til denne fastlegen?

Løvenstadtunet Legesenter

Løvenstadvegen 16 2006 Løvenstad
Pia Margrethe Fagerhol er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Pia Margrethe Fagerhol

Useriøst

Etter å ha hatt hun som fastlege en stund byttet jeg. Jeg har opplevd at hun ikke tar yngre personer seriøst, og er ikke interessert i å høre på hva du har å si. Hun skrev ting i min journal som ikke stemte og som vi aldri hadde pratet om. Hun gjør som hun vil, og etter min mening eier hun ingen respekt for ungdom. Ikke sånn det skal være.

Flott lege!

De beskrivelsene som er gitt av henne, kan ikke jeg kjenne meg igjen i, både jeg å barnet mitt er kroniske syke, vi har fått den oppfølging/behandling/ henvisning man trenger uten å måtte spørre selv, anbefaler dr Fagerhol på det sterkeste, ville aldri ha byttet henne ut

Føler meg ikke trygg

Har hørt ulike variasjoner av meninger om fagerhol i flere år, men har selv valgt å bruke henne fram til nå, da egne opplevelser har vært både og. Hun er en ok lege når en ikke feiler noe spesielt. Ikke flink til gyn us, betaler heller hos spesialist etter å ha blitt undersøkt hos fagerhol flere ganger. På helsekort for gravide skrev hun opp verdier på undersøkelser hun ikke foretok, en uke før termin. Framstår som faglig usikker på mange områder, spesielt i situasjoner der hun ikke kan henvise pasienten videre, men også på helt enkle prosedyrer som blodtrykksmåling. Kan være hyggelig, men kan også framstå som arrogant. Enkelte sekretærer er hyggelige, andre er direkte ufine. Overhørt baksnakking av pasienter ved flere anledninger. Jeg er selv medisinsk utdannet, uten fagerhols viten, og forventningene mine til helsepersonells kunnskap og profesjonalitet er en medvirkende årsak til at jeg nå bytter fastlege.

Anbefaler ikke denne legen

Denne legen er grei å bruke hvis du har forbigående plager og skal inn til legen et par ganger i året, men har du kroniske og sammensatte plager er ikke hun å anbefale.
Hun tror ikke på hva pasientene sier. Henviser ikke videre så sant man ikke ber om det selv. Og er det noe hun må følge opp i forbindelse med Nav så vet hun ikke hva som skal gjøres. Når hun ikke kan gi diagnose på plager man har får du høre at du er sliten og ferdig med saken fra hennes side.
Det eneste positive er at det er lett å få time og at hun stort sett er presis.

Nja...

Kommer helt an på hva du er der for. Er det vanskelig å stille diagnose bare setter hun den, og nekter for at hun har gjort det neste gang jeg kommer… Sitter også og ser på dataen enn å se på meg, eller høre på det jeg sier. Men det skal hun ha, da jeg var der for psyken var hun enestående! Så, tja...