Løvenstadtunet Legesenter

Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av behandlere ved Løvenstadtunet Legesenter

Apatisk lege

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Hatt henne siden barndom og fikk alltid inntrykket av at hun hatet jobben sin og at du som pasient er til bry. Hun gjør alltid bare minimalt av det som er forventet av henne som fastlege. Følte aldri at hun tok meg helt seriøst. Har byttet fastlege og er så mye mer fornøyd.

Kjempe fornøyd

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Jeg vil gjerne dele min opplevelse med fastlegen min. Han gjør virkelig en utmerket jobb. Ikke bare er han svært dyktig og kompetent i sitt arbeid, men han viser også en imponerende grad av respekt, vennlighet og omsorg. Jeg setter virkelig pris på den profesjonelle behandlingen jeg mottar hver gang jeg er der. Takk for å ha en så flott lege i teamet deres!

Faglig dyktig, lytter og henviser videre når behov.

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Faglig dyktig, lytter og henviser videre når behov.
Har hatt Pia som fastlege i mange år og er veldig fornøyd.

Verken hører eller ser pasienten

Lege: Beraki Woldeselasse Ghezai Skrevet

Jeg har nettopp gjennomgått to operasjoner. Sliter med sterke smerter. Når jeg ba om forlenget sykemelding mente legen at jeg måtte be arbeidsgiver om å gi meg kontorarbeid. Det fungerer ikke slik på min arbeidsplass. Jeg har også skjev skulder og påvist artrose etter sjekk av lege på Ahus. Jeg bad om å få en henvisning til spesialist, men han nektet å undersøke meg og sa at jeg var alt for ung til å få artrose.
Alt dette tok 7 minutter. Han satt 3 meter unna, ville ikke høre på hva jeg sa og ville ikke undersøke meg. Jeg gråt da jeg gikk derfra og han sa at jeg måtte slutte å spille skuespill. Helt forferdelig opplevelse!

Fastlegen min

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Har gått til Bernt Kristan Veka i over 10 år.
Det var litt kommunikasjonsproblemer i starten.
De er borte nå og for meg er Bert Kristian Veka verdens beste fastlege