Løvenstadtunet Legesenter

Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av Løvenstadtunet Legesenter

Fantastisk!

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Jeg byttet til Pia i fjor å jeg er super fornøyd! Mye av grunnen til at jeg valgte Pia var fordi jeg ville ha en kvinnelig lege. Jeg har kreft i familien, så for meg er det viktig å bli tatt på alvor å ta prøver 2 ganger i året. Pia er utrolig enkel å prate med, hun gir gode tips og hun gjør sånn at legetimen ikke blir pinlig. Jeg synes det er godt å bli tatt på alvor av legen min.

Devaluerende

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Kom til svangerskapskontroll godt ut i svangerskapet. Hadde i forkant forklart om flere ulike hendelser knyttet til graviditeten og tidligere svangerskapshistorikk. Det var helt tydelig behov for en 100% sykemelding. Veka sa jeg måtte på jobb, og at det ikke var noe mer å lure på. Jeg forklarte igjen at det ikke lot seg gjøre. Han pushet på, og var meget devaluerende i sin fremtreden, rett og slett uspiselig. Jeg begynte å gråte, og dro derfra. Fikk heldigvis den hjelpen jeg trengte av en annen lege samme dag, og har selvsagt byttet fastlege.

Lytter og tar deg på alvor

Lege: Camilla Flaten Førland Skrevet

Tar deg på alvor og hører på hva du har og si. Henviser og gjør det som trengs for at problemet/sykdommen skal bli løst på best mulig måte.

Velg en annen om du kan!

Lege: Beraki Woldeselasse Ghezai Skrevet

Trist å si det, men dette er den verste fastlegen jeg har hatt.. Han himlet med øynene da jeg spurte om føflekker etc. Han har fått meg til å føle meg som en byrde hver gang jeg har vært hos ham.
Han haster meg gjennom hver time jeg har hatt med han. Og han virker mer ivrig på å få kortet mitt i automaten han har på skrivebordet, enn å faktisk finne ut av problemene mine.
Og på et tidspunkt måtte jeg hjelpe han å skrive på PCen, fordi han gjorde så mange feil..

Empatisk og effektiv

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Byttet til Pia i vår, da jeg flytta til Østlandet, og har bare positive ting å si om henne. Jeg har en kronisk sykdom, og kastes litt mellom poliklinikker/avdelinger og fastlege, oppi dette opplever jeg at hun stiller spørsmål, bryr seg og hjelper. Hun tar seg god tid (jeg er oftest den som ser på klokka) og hun er sjelden veldig forsinka. Det er ofte trøkk på telefonen på legekontoret, men kan heldigvis enkelt fornye resepter/bestille time på nett. Alt i alt opplever jeg Pia som en trygg, koselig, omtenksom og grundig lege, som jeg også har fått som fastlege til min mann og 2 barn.