Løvenstadtunet Legesenter

Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av Løvenstadtunet Legesenter

Føler meg alltid godt i varetatt flink til å lytte

Lege: Camilla Flaten Førland Skrevet

Her føler jeg meg alltid trygg på at jeg blir tatt på alvor og får den hjelpen jeg trenger har også barna mine hos henne vi føler oss alltid godt ivaretatt

Frekk

Lege: Rocio Mansilla-Tinoco Skrevet

Utrolig frekk, gidder verken å høre eller se på pasienten. Aldri opplevd slik oppførsel fra en man skal ha tillit til.
Har ekstremt legeskrekk, og kom ut gråtende etter timen.

Anbefaler ingen Tinico!!

Fraværende

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i flere år nå. Han har ofte dårlig tid og tar seg ikke tid til å finne ut av problemet. Kobler ikke sammenheng på forskjellige plager, behandler plager hver for seg.
Får en følelse at han har lite erfaring med oppfølging av gravide. Kan finne på å hopp over viktig ting som burde tas opp under svangerskapet.
Han er en fin og høflig man men tror han har det for travelt i hverdagen og kanskje har veldig mye i hodet.

Fantastisk!

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Jeg byttet til Pia i fjor å jeg er super fornøyd! Mye av grunnen til at jeg valgte Pia var fordi jeg ville ha en kvinnelig lege. Jeg har kreft i familien, så for meg er det viktig å bli tatt på alvor å ta prøver 2 ganger i året. Pia er utrolig enkel å prate med, hun gir gode tips og hun gjør sånn at legetimen ikke blir pinlig. Jeg synes det er godt å bli tatt på alvor av legen min.

Devaluerende

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Kom til svangerskapskontroll godt ut i svangerskapet. Hadde i forkant forklart om flere ulike hendelser knyttet til graviditeten og tidligere svangerskapshistorikk. Det var helt tydelig behov for en 100% sykemelding. Veka sa jeg måtte på jobb, og at det ikke var noe mer å lure på. Jeg forklarte igjen at det ikke lot seg gjøre. Han pushet på, og var meget devaluerende i sin fremtreden, rett og slett uspiselig. Jeg begynte å gråte, og dro derfra. Fikk heldigvis den hjelpen jeg trengte av en annen lege samme dag, og har selvsagt byttet fastlege.