Løvenstadtunet Legesenter

Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad

Siste vurderinger av Løvenstadtunet Legesenter

Fraværende

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i flere år nå. Han har ofte dårlig tid og tar seg ikke tid til å finne ut av problemet. Kobler ikke sammenheng på forskjellige plager, behandler plager hver for seg.
Får en følelse at han har lite erfaring med oppfølging av gravide. Kan finne på å hopp over viktig ting som burde tas opp under svangerskapet.
Han er en fin og høflig man men tror han har det for travelt i hverdagen og kanskje har veldig mye i hodet.

Fantastisk!

Lege: Pia Margrethe Fagerhol Skrevet

Jeg byttet til Pia i fjor å jeg er super fornøyd! Mye av grunnen til at jeg valgte Pia var fordi jeg ville ha en kvinnelig lege. Jeg har kreft i familien, så for meg er det viktig å bli tatt på alvor å ta prøver 2 ganger i året. Pia er utrolig enkel å prate med, hun gir gode tips og hun gjør sånn at legetimen ikke blir pinlig. Jeg synes det er godt å bli tatt på alvor av legen min.

Devaluerende

Lege: Bernt Kristian Veka Skrevet

Kom til svangerskapskontroll godt ut i svangerskapet. Hadde i forkant forklart om flere ulike hendelser knyttet til graviditeten og tidligere svangerskapshistorikk. Det var helt tydelig behov for en 100% sykemelding. Veka sa jeg måtte på jobb, og at det ikke var noe mer å lure på. Jeg forklarte igjen at det ikke lot seg gjøre. Han pushet på, og var meget devaluerende i sin fremtreden, rett og slett uspiselig. Jeg begynte å gråte, og dro derfra. Fikk heldigvis den hjelpen jeg trengte av en annen lege samme dag, og har selvsagt byttet fastlege.

Lytter og tar deg på alvor

Lege: Camilla Flaten Førland Skrevet

Tar deg på alvor og hører på hva du har og si. Henviser og gjør det som trengs for at problemet/sykdommen skal bli løst på best mulig måte.

Velg en annen om du kan!

Lege: Beraki Woldeselasse Ghezai Skrevet

Trist å si det, men dette er den verste fastlegen jeg har hatt.. Han himlet med øynene da jeg spurte om føflekker etc. Han har fått meg til å føle meg som en byrde hver gang jeg har vært hos ham.
Han haster meg gjennom hver time jeg har hatt med han. Og han virker mer ivrig på å få kortet mitt i automaten han har på skrivebordet, enn å faktisk finne ut av problemene mine.
Og på et tidspunkt måtte jeg hjelpe han å skrive på PCen, fordi han gjorde så mange feil..