Anders Klokk Fløter

Villaveien legesenter

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Villaveien legesenter
Villaveien 1 1820 Spydeberg
Anders Klokk Fløter er en av 6 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Anders Klokk Fløter

En bra lege man stoler på

Anders er en meget sympatisk, trygg, interessert og hyggelig lege man stoler på fra første stund man møter han!

Recommended

Never had any problems whit Dr.Anders he's really a great doctor whit passion for he's work and for his patients. Allways positive and helpful.

Trygg og god lege

Toppers lege, men ofte vanskelig å komme gjennom på tlf... Trivelig personell med flere blide og barnevennlige ansatte :) Føler at barna og jeg alltid blir tatt godt vare på og at vi blir møtt på en respektfull måte!

En meget god lege!

En flink lege som viser respekt for pasienten og virkelig ønsker å hjelpe deg. Flink til å henvise til spesialist ved behov. Flink til riktig diagnostisering. Hyggelig og jovial.

Flink, hyggelig og hjelpsom

Flink med pasienten.
Veldig flink og imøtekommende med barna.
Rask til å sende deg videre.
Vil veldig gjerne finne ut av hva som feiler deg, og hjelpe deg.

Den beste legen jeg har hatt

Hyggelig Hj.elpsom. Imøtekommende. Blir hørt og sett

Troværdig og har den tiden du trenger

Dr. Fløter er tilgjengelig når du trenger legen din. Er det alvorlig så finner han tiden til deg.

Dr. Fløter er rask med å sende pasienten videre til avklaring.

Utmerket

Anders har vært til uvurderlig hjelp ved flere tilfeller, både for kona min og meg.

Jeg ønsker at det var mulig å ta kontakt via mail, f eks ved tidsbestilling. Av og til har ikke kontorspersonal tid til å svare i telefon.

Hyggelig sympatisk lege

Hyggelig sympatisk lege... tar seg tid til å lytte og *ser mer på deg enn på skjermen.
Kom hjem til meg engang jeg var syk og ikke hadde mulighet til å komme til ham.
Man føler seg ikke stresset når man først er kommet dit. Lett å snakke med.
Men er vanskelig å nå fram på telefon.. det er ikke tlf kø og har opplevd å ringe fra morgen av og hele formiddagen før man har kommet igjennom.

Varm og imøtekommende

En lege som ser MEG, jeg får alltid time når jeg trenger det og han ringer tilbake om det er noe. Han sender videre om han trenger second opinion og om han er usikker. Han virker oppriktig interessert i pasienten.

Det som er negativt er at det alltid er opptatt på tlf. Og må ringe mange ganger før jeg kommer igjennom,

Anbefales ikke.

Kommer med spydige kommentarer og er veldig flink til å gi uttrykk for hvor 'pingle' du er når man ber om sykemelding ved f.eks skade eller sykdom...veldig flink til å fortelle at han selv går på jobb om han selv er syk og at vi andre burde klare det samme...ikke å anbefale...

Sympatisk og tillitsfull

En lege som ikke bare ser i dataskjermen, følger opp, og begrunner og forklarer veldig godt tiltak og medisinering. Han er ikke slepphendt med sykmeldinger, og da føler du faktisk at du kan være sykmeldt med god grunn når du får sykmelding. Han er rask med å sende pasienten videre til undersøkelser, for å være på den sikre siden. Legen er alltid blid og har alltid et positivt og hyggelig ord til passienten.

Sekretærene på forværelset er også veldig hyggelige, alltid blide og imøtekommende.

Virkelig dyktig og engasjert

Kjenner meg sett, respektert og trygg. Kan ikke komme på en eneste negativ ting om ham.

Jeg har 100% tillit

Jeg føler meg meget godt tatt hånd om, samme synes kona min som også går til ham. Vi har hatt ekstremt "uvanlig" anledning til å bruke Anders, og hans forståelse og tjenester har vært fantastiske.

Dessverre har han så mye å gjøre at det kan være vanskelig å komme frem i telefon, men Anders løser problemene ofte ved å ringe tilbake.

ANNBEFALER!

Veldig bra! Viser sympati! Personelig innterresert!

En god lege

En hyggelig og omgjengelig lege, er virker faglig sterk, og forklarer sykdommer og medisiners virkninger godt.
Ett minus er at legekontoret ikke har telefonkø, noe som gjør at det kun er flaks om man kommer gjennom til sekretærene eller ikke, Ofte må man ringer flere ganger før man får svar.

Veldig bra!!!

Ikke noe å utsette... Får time når jeg trenger det. Godt vektet tidsbruk. Imøtekommende og forståelsesfull.