Christina Stangeland Fredheim

Kråkerøy legesenter

2003

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Kråkerøy legesenter Telefonnummer69 35 43 4369 35 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Christina Stangeland Fredheim er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Christina Stangeland Fredheim

Dyktig og behagelig

For en fabelaktig lege! Hun tar alle mine bekymringer på alvor, henviser raskt til spesialister hvis det behøves. Hun tar alltid den tiden hun trenger på pasienter, fremstår som kunnskapsrik og forståelsesfull, anbefaler henne på det sterkeste.

Behagelig, dyktig og informativ!

Alltid vennlig og hjelpsom med et smil. Trenger aldri å vente og er til å stole på! Beste fastlegen jeg har hatt og vil ikke bytte for noen andre!

Ble forbigått og glemt som passient

Hun er svært usikker, vet lite om meg som pasient. Hadde ikke journalen tilstede og uforberedt til avtalt time. Glemte å skrive ned viktig ting på journalen. Hun husket ikke mine utredninger på Sykehuset. Siste timen hadde hun sin private Iphone åpen på Facebook og mottok flere meldinger og oppringninger. Føler at jeg ikke nådde frem med mine plager. Ble forbigått av andre passienter på venterommet, satt ofte 1.5 til 2 timer og ventet. Sekretærene og laboratorie-ansvarlig kan til tider være uforskammet mot passientene.

Hyggelig, men svært vanskelig å få time

Jeg bor store deler av året i utlandet, og er derfor avhengig av å få time når jeg er hjemme. Det er som regel om sommeren, og det er da dette legekontoret svikter. Legene tar ferie i slutten av juni til august, og på denne tiden er det ikke mulig å få time dersom det ikke er akutt. For å unngå dette har jeg bestillt time 6 uker i forveien for å være sikker på at det skal passe, og lagt igjen kontaktinfo for at de skal kunne nå meg dersom den må flyttes. De klarer allikevel ikke å få til dette, og det er synd at man må bli sint på telefonen for å føle seg hørt. Dette har skjedd hver gang jeg har ønsket time om sommeren over flere år, og jeg velger nå å trekke meg fra listene deres. Jeg vil ikke at de skal få støtte for meg som pasient når jeg ikke kan få time når jeg trenger det. At de attpåtil har to timer pause fra telefonen hver dag (1130-1330) gjør det heller ikke lettere å nå dem. Legen er hyggelig nok når jeg har fått en time, og kontoret er i et nytt flott lokale, men det er timelistene ved legekontoret som ikke går opp.

Snill og grei

Snill og grei. Mangler nok noe på oppfølgingen.I det hele passe fornøyd.