Christina Stangeland Fredheim

Kråkerøy legesenter

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Kråkerøy legesenter Telefonnummer69 35 43 4369 35 43 ...
Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Christina Stangeland Fredheim er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Christina Stangeland Fredheim

Veldig hyggelig og flink

Jeg har hatt Christina Fredheim som fastlege i veldig mange år og er veldig fornøyd. Min sønn har henne også som fastlege. Hun er smilende, flink og restriktiv på bruk av medisinger, noe jeg opplever som svært positivt. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg.

Den beste fastlegen du kan få!

Nå har jeg hatt Christina i snart syv år. Hun er lett å snakke med og ser deg! Hun bruker tiden godt og spør relevante spørsmål og gjør grundige undersøkelser.
Hun har sendt meg til spesialister to ganger og følger godt opp etter disse besøkene. Hun følger også raskt opp med resepter og ringer om det er noe. jeg føler at jeg har verdens beste fastlege som er blitt en slags venn jeg ikke vi være foruten. Tusen takk!
Hun får min anbefaling på det varmeste.

15 års erfaring, fornøyd.

Svært fornøyd, ingen klager. Veldig objektiv og profesjonell. Kunnskapsrik, tillitsfull og seriøs. Aldri glemt en time. Anbefales!

Noe ventetid på telefon, bestilling og venteværelse, men det er jo normalt og forventet. Ingenting utover det som er normalt.

Dyktig og behagelig

For en fabelaktig lege! Hun tar alle mine bekymringer på alvor, henviser raskt til spesialister hvis det behøves. Hun tar alltid den tiden hun trenger på pasienter, fremstår som kunnskapsrik og forståelsesfull, anbefaler henne på det sterkeste.

Ble forbigått og glemt som passient

Hun er svært usikker, vet lite om meg som pasient. Hadde ikke journalen tilstede og uforberedt til avtalt time. Glemte å skrive ned viktig ting på journalen. Hun husket ikke mine utredninger på Sykehuset. Siste timen hadde hun sin private Iphone åpen på Facebook og mottok flere meldinger og oppringninger. Føler at jeg ikke nådde frem med mine plager. Ble forbigått av andre passienter på venterommet, satt ofte 1.5 til 2 timer og ventet. Sekretærene og laboratorie-ansvarlig kan til tider være uforskammet mot passientene.