Christina Stangeland Fredheim

Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Tlf: 69 35 43 43 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christina Stangeland Fredheim er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Christina Stangeland Fredheim

Hyggelig, lyttende og dyktig!

Christina, er imøtekommende, og serviceminded og opptatt av sine pasienter! Hun tar seg tid og ser på deg og ikke ned i datamasinen og informativ. Ringer du følger hun opp og har alltid gode rå å komme med! En stålende fastlege jeg vil aldri bytte!

Ble forbigått og glemt som passient

Hun er svært usikker, vet lite om meg som pasient. Hadde ikke journalen tilstede og uforberedt til avtalt time. Glemte å skrive ned viktig ting på journalen. Hun husket ikke mine utredninger på Sykehuset. Siste timen hadde hun sin private Iphone åpen på Facebook og mottok flere meldinger og oppringninger. Føler at jeg ikke nådde frem med mine plager. Ble forbigått av andre passienter på venterommet, satt ofte 1.5 til 2 timer og ventet. Sekretærene og laboratorie-ansvarlig kan til tider være uforskammet mot passientene.

Hyggelig, men svært vanskelig å få time

Jeg bor store deler av året i utlandet, og er derfor avhengig av å få time når jeg er hjemme. Det er som regel om sommeren, og det er da dette legekontoret svikter. Legene tar ferie i slutten av juni til august, og på denne tiden er det ikke mulig å få time dersom det ikke er akutt. For å unngå dette har jeg bestillt time 6 uker i forveien for å være sikker på at det skal passe, og lagt igjen kontaktinfo for at de skal kunne nå meg dersom den må flyttes. De klarer allikevel ikke å få til dette, og det er synd at man må bli sint på telefonen for å føle seg hørt. Dette har skjedd hver gang jeg har ønsket time om sommeren over flere år, og jeg velger nå å trekke meg fra listene deres. Jeg vil ikke at de skal få støtte for meg som pasient når jeg ikke kan få time når jeg trenger det. At de attpåtil har to timer pause fra telefonen hver dag (1130-1330) gjør det heller ikke lettere å nå dem. Legen er hyggelig nok når jeg har fått en time, og kontoret er i et nytt flott lokale, men det er timelistene ved legekontoret som ikke går opp.

Snill og grei

Snill og grei. Mangler nok noe på oppfølgingen.I det hele passe fornøyd.

Christina S Fredheim

Hun er kjempe snill og søtt lege, hun prøver så godt hun kan, sekretærn som jobba der børde sparkkes ut med det samme, de er utrolig uhøflig og snakker uhøflig til deg ser dum på deg hun passer ikke inn i det heile tatt værsåsnill be henne å skjerpe seg man skal være snill man skal smile det er nok for meg med en fake smil også Føler meg dritt hver gang e snakker med henne uansett om det er tlf eller direkte føller same shit

Tar pasienten på alvor !

Den beste legen jeg har hatt. Hun lytter og er tilstede under konsultasjonen. Føler aldri at noe av det jeg spør om er dumt eller rart. Humor har hun også :) Blir bestandig tatt godt imot og hun ser deg og tar deg på alvor. Bytter aldri !

Svært usikker

Legen virket veldig usikker og jeg følte at jeg selv måtte besvare mine egne spørsmål. Legesekretærene bør virkelig skjerpe seg, sure og uhøflige.
Jeg byttet til slutt til et annet legekontor.

Litt usikker

Har et inntrykk av at hun er litt usikker. Føler ikke at jeg når helt frem, selvom jeg tror hun prøver.
Hun har et godt potensiale, men jeg vurderer å bytte fastlege.

Vennlig og hjelpsom,men virker stresset.

Legen oppleves som flink og ansvarlig,men stresset.Blir selv påvirket av legens stressnivå.Hun ville nok ha gjort en bedre jobb med færre pasienter.
Legesekretærene gir ikke god service,er sure og uhøflige. Har vurdert å bytte fastlege på grunn av deres dårlige service.

Grei

Ok lege, sekretærene på legekontoret bør skiftes ut. Dårlig service og vil vite for mye når man bestiller time.