Magnus Fritsvold

Tlf: 67 91 14 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magnus Fritsvold er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Magnus Fritsvold

Trygg og forståelsesfull

Jeg har hatt han som fastlege siden han begynte på Skårer legesenter og er veldig fornøyd med han. Jeg har to kroniske lidelser ++ og det han ikke selv kan eller, vet ordner han time hos spesialist for. Han er lyttende og tar seg alltid tid selv om det er travelt der. Kan trygt anbefales.

Legen min kan jobben sin.

Magnus Fritsvold er en lege som lytter til pasient,og aldri har hastverk, jeg har stor respekt og full tillit til ham.

En kommende stjerne

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og forstår. Stiller ALLTID spørsmål om det er noe mer han kan se på, uansett tidspress.

Ble positivt overrasket over oppfølging som han ikke hadde trengt å gjøre pr. post.

Dyktig og sympatisk lege!

Fritsvold er en meget dyktig lege! Han får meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt. Han tar seg god tid og kommuniserer godt. Han følger opp og henviser til spesialist når dette er nødvendig. Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt!

har hatt en del med leger å gjort iløpet av livet og han er de den beste legen jeg har møtt. han tar meg alvorlig og tar prøver av meg og følger opp det han sier at han skal gjøre. jeg går på metadon men blir behandlet som alle andre,

Svært dyktig lege

En lege som følger opp og som tar deg på alvor!
Svært dyktig og lett å kommunisere med.
Anbefales på det sterkeste!

Ikke for kronikere

Støtter de som sier at han ikke er for de med kroniske lidelser. Han er faglig dyktig og følger opp så godt man kan forvente, men man får aldri tid til å ta opp alle spørsmål (som regel ganske mange når man er kroniker) da han er veldig streng på tiden. Bestill evt. dobbeltime! Merkbart at han ikke har mye erfaring med kroniske sykdommer da blant annet sykemelding ikke blir brukt fornuftig ved lang tids sykemelding. Heller ikke tid til å diskutere temaet, og sykemeldingen er gjerne det siste som skrives ut før du må gå... Alltid litt for travel, og det skjer fort feil for eks. ved at resepten din ikke er skrevet inn når du står på apoteket. Ellers oppfatter jeg han som høflig, lyttende og tar deg på alvor.

Meget dyktig

Jeg har hatt han som fastlege en stund nå. Han er lett å kommunisere med, faglig dyktig nøye. Anbefales.

Flink til å følge opp

hyggelig og flink lege som følger opp. kort ventetid på tlf, får stort sett time samme eller neste dag.
legen følger opp sykdom godt, sammen med det andre hyggelige personalet.

Fantastisk lege!

En lege som virkelig står på! Føler han tar oss på alvor og gir seg ikke så lett :)

Den beste legen jeg har hatt.

Ung men svært dyktig! Tar min sykdom på alvor,og ringer meg også etter arbeidstid!

Dyktig lege

Dykting lege, lett å kommunisere med og opptatt av å finne løsninger. Er svært fornøyd med ham.

Flink og effektiv

Fastlege for meg og våre 3 barn. Barn i ulik alder med ulike sykdomsbilder, en med noe komplekst. Opplever at legen tar henvendelser på alvor og er grundig. En moderne, pliktoppfyllende lege.

Trygg og sikker

100% positiv erfaring. Gode evner til å lytte og sette seg inn i min situasjon. Alltid imøtekommende og med gode, konkrete tilbakemeldinger og anbefalinger. Henviser alltid til spesialister, der det er nødvendig. Har bidratt sterkt til at mine kroniske plager har blitt godt tatt hånd om. Anbefales.

Følte meg til bry

Opplevde ham som kald og uempatisk. Ikke flink med mitt barn som har en mer kompleks problematikk.

Idag blir det en en ledig plass hos Dr. Fritzvold.

Ung og veldig uerfaren lege, sikkert grei nok til å behandle forkjølelse og andre vanlige plager, men finn en annen lege om du har en kronisk lidelse. Veldig regelrytter og ut av boka-lege. Blir nok bedre, bare han får noen år på baken, og litt mer erfaring.

Ikke noen god erfaring

Hyggelig ung uerfaren gutt. Veldig redd for myndighetene og tør ikke bruke hodet hvis han er usikker. Ser ikke hele pasienten men bare det en har time for. Ikke flink med kronikere, anbefales til friske personer som bare er innom ved forkjølelse osv. Men har du mer kroniske lidelser finn en annen lege!

Komplett

Han er grundig i det viktige. Rett på sak, effektiv. Henviser raskt, om nødvendig, til spesialister. Fin kommunikasjon. Føler at man er i trygge hender.

Dyktig og hyggelig

Han er dyktig og hyggelig, flink med barn. Hører og en blir tatt alvorlig.