Magnus Fritsvold

Skårer Legesenter

2009

Skårer Legesenter Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Magnus Fritsvold er en av 32 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Magnus Fritsvold

Lyttende

En dyktig fastlege som tar seg tid når det trengs. Det er lett å få time, og man blir tatt på alvor. Jeg er veldig fornøyd.

Dyktig. Lyttende

Er heldigvis sjelden syk, men han er alltid svært imøtekommende, lyttende, tar seg god tid,meget kunnskapsrik. Anbefaler Magnus Fritzvold på det aller varmeste.

Trygg og forståelsesfull

Jeg har hatt han som fastlege siden han begynte på Skårer legesenter og er veldig fornøyd med han. Jeg har to kroniske lidelser ++ og det han ikke selv kan eller, vet ordner han time hos spesialist for. Han er lyttende og tar seg alltid tid selv om det er travelt der. Kan trygt anbefales.

Legen min kan jobben sin.

Magnus Fritsvold er en lege som lytter til pasient,og aldri har hastverk, jeg har stor respekt og full tillit til ham.

En kommende stjerne

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og forstår. Stiller ALLTID spørsmål om det er noe mer han kan se på, uansett tidspress.

Ble positivt overrasket over oppfølging som han ikke hadde trengt å gjøre pr. post.