Magnus Fritsvold

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Magnus Fritsvold er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Magnus Fritsvold

En kommende stjerne

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og forstår. Stiller ALLTID spørsmål om det er noe mer han kan se på, uansett tidspress.

Ble positivt overrasket over oppfølging som han ikke hadde trengt å gjøre pr. post.

Dyktig og sympatisk lege!

Fritsvold er en meget dyktig lege! Han får meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt. Han tar seg god tid og kommuniserer godt. Han følger opp og henviser til spesialist når dette er nødvendig. Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt!

har hatt en del med leger å gjort iløpet av livet og han er de den beste legen jeg har møtt. han tar meg alvorlig og tar prøver av meg og følger opp det han sier at han skal gjøre. jeg går på metadon men blir behandlet som alle andre,

Svært dyktig lege

En lege som følger opp og som tar deg på alvor!
Svært dyktig og lett å kommunisere med.
Anbefales på det sterkeste!

Ikke for kronikere

Støtter de som sier at han ikke er for de med kroniske lidelser. Han er faglig dyktig og følger opp så godt man kan forvente, men man får aldri tid til å ta opp alle spørsmål (som regel ganske mange når man er kroniker) da han er veldig streng på tiden. Bestill evt. dobbeltime! Merkbart at han ikke har mye erfaring med kroniske sykdommer da blant annet sykemelding ikke blir brukt fornuftig ved lang tids sykemelding. Heller ikke tid til å diskutere temaet, og sykemeldingen er gjerne det siste som skrives ut før du må gå... Alltid litt for travel, og det skjer fort feil for eks. ved at resepten din ikke er skrevet inn når du står på apoteket. Ellers oppfatter jeg han som høflig, lyttende og tar deg på alvor.