Skårer Legesenter AS

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Skårer Legesenter AS

Veldig trygg

Lege: Hanna Øien Skrevet

Formidler kunnskap på en god måte slik at det er forståelig. Tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Er nøye med oppfølging

Værste

Lege: Mudassar Siddique Skrevet

Værste jeg har vært borti. Første møte fikk jeg kjeft for å drikke vann der jeg satt på venterommet. Det var kjefting uten grunn. Deretter ble jeg nesten kasta ut av timen etter 5 min pga han hadde dårlig tid. Vil ikke løse ting, eller høre etter. Bare flirer.

Trygg og rolig!

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

En lege som ikke lar seg tvinne rundt en hvilken som helst finger, men som likevel har et hjerte.
Han lytter og gir deg tiden du har krav på og vel så det, selv om han skulle være forsinket av en el, annen grunn.
Og mtp, forsinkelser så synes undertegnede at det ligger godt innenfor hva som er akseptabelt!
98% av tilfellene så ringer han tilbake når dette blir avtalt med damene i luka,dette er også for undertegnede godt innenfor.
Dette er en lege jeg med både hode og hjerte kan og ikke minst vil anbefalle til den det måtte være.
Måtte han som legen han etterfølger bli på dette senteret til det er tid for å tre til side for at alderen sier det er sånn.

Tar pasienten på alvor.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

En lege som hører på pasienten og tar h*n på alvor. Hun er nå i permisjon, legen som vikarierer for henne [navn fjernet av moderator] er en av de mest horrible legene jeg har møtt.

Kunnskapsrik lege som gir deg trygghet

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Magnus Fritsvold er en lege som gjør at du føler deg trygg og godt ivaretatt ved legebesøket.
Kunnskapen han innehar er gull verdt.