Ola Hagen

• Indremedisin

Autorisasjon (2000)

Ola Hagen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Hagen

Kommer aldri til å bytte fastlege

Grunnen til at jeg ikke kommer til å bytte fastlege, er at jeg har hatt flere fastleger opp gjennom årene, men at jeg ikke kan tenke meg en lege som kan komme til å hjelpe meg bedre enn det denne legen har gjort disse årene. Tok veldig kort tid å få tillit til han og når jeg ser hvilket forhold andre bekjente har til fastlegen sin, da ser jeg hvor heldig jeg er. Jeg er veldig komfortabel med legen min som jeg stoler 100 % og håper jeg kan benytte meg av han i mange år til. Prøver å hjelpe broren min til å bytte fastlege til han, men det er lettere sagt en gjort, da det ikke er en eneste pasient som har trukket seg på listen hans på mer enn 2 mnd.

Svært empatisk lege

Helt fantastisk lege, empatisk og kunnskapsrik, tillitvekkende og trygg. Fenomenal med barn. Bare gode ting å si om denne legen.

FANTASTISK LEGE SOM SER PROBLEMET OG TAR DET SERIØST!

DEN BESTE LEGEN JEG NOEN GANG HAR HATT. HAN HAR HJULPET MEG MYE OG JEG HAR DET MYE BEDRE MED HAN. HAN SKJØNNER MEG OG ENDELIG EN LEGE SOM HJELPER MEG :)

Flink og utrolig hyggelig lege

Føler at han tar seg tid til å høre på meg, han er grundig, og tar pasientene sine på alvor. Han viser omtanke, og er i tillegg kjempeflink med barn. Dette er en lege som du kan snakke med om alt, og han er ikke av dem som bare sender deg avgårde med en resept etter 20 sek.

Meget kunskapsrik og imøtekommende

Tar deg alltid seriøst. Veileder deg i din sykdomsproblemer. Gir seg ikke før man finner svar på ditt problem. Meget god oppfølging.