Jeløy Legesenter

Ole Vigs gate 13 1517 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Jeløy Legesenter

Bra til å beg. med. Blir dårlig og dårlig :-(

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Lenge å vente for å komme inn. og får bare 5 min. pr ang. Lege VAR flink. Men har blitt vedig dårlig nå etthvert. Kaster bort halve dagen.

Min fastlege

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Ola har vært min fastlege siden september 2006. Jeg er veldig heldig som har ha som fastlege, han er nøye og veldig flink, og ikke minst så har han et glimt i øye og alltid et smil på lur. Ola er en person som er lett å komme i kontakt med, Ola er veldig imøtekommende undersøker og sender meg videre til beh. Så jeg er veldig fornøyd med med min fastlege. Har ikke noe negativt å si om Ola. Anbefaler han.

Flink lege men

Lege: Kjell-Axel Reier Skrevet

Kjell-Axel er en flink lege, men jeg føler meg ikke hørt hos han. Jeg kom inn og begynte å beskrive en bekymring, men jeg fikk ikke engang beskrevet problemet ferdig før jeg ble avbrutt og fikk høre at man "ikke bare kunne ta testen". Gjentatte ganger har jeg blitt forklart hvorfor mine symptomer er "normale" istedenfor å bli undersøkt.

Beste fastlege jeg kunne drømme om!

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Han er en lege som det er utrolig godt å snakke med. Denne legen setter av god tid til å lytte til deg. Han har god forståelse på sykdommer. Som lege opplevde jeg ham som en pålitelig, hjelpsom og meget dyktig i sin kompetanse.
Utrolig fornøyd med denne legen.

En dyktig lege som jeg er trygg på

Lege: Øyvind Brænne Bjørnstad Skrevet

Dr. Bjørnstad er ikke en pillepusher, han prøver virkelig å finne årsaken til problemene før han henviser til spesialist eller eventuelt skriver ut resept på medisiner.
Han har en god pasientforståelse og skjønner at pasienten er den som kjenner seg og sin helse best. Det er noen ganger at jeg som pasient vet løsningen på problemet mitt, men jeg trenger ham som lege til å henvise eller gi meg riktig medisin. Dr. Bjørnstad tar seg også god tid til å lytte på meg som pasient før han gjør eventuelle undersøkelser.
Alt i alt en meget kompetent og hyggelig lege.