Jeløy Legesenter

Ole Vigs gate 13 1517 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Jeløy Legesenter

Trygg og ærlig

Lege: Ola Hagen Skrevet

Ærlig, medmenneskelig, hjelpende, den beste av de beste. Han er genuin. Og han er en man føler seg ivaretatt av og trygg med. Akkurat slik en god lege skal være.

Sjeldent god lege

Lege: Ola Hagen Skrevet

Ola er en utrolig sympatisk og kunnskapsrik lege. Han er flink til å lytte. Han ivaretar deg på beste tenkelig måte og tar tak i ting med en gang. Jeg har ingen ting å utsette på hverken han eller legesenteret forøvrig. Ola er sjelden vare!

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Øyvind Brænne Bjørnstad Skrevet

Dette må være Norges beste fastlege! Har hatt ham en stund nå, og har alltid følt meg trygg når jeg har gått derfra, uansett om det er en banal urinveisinfeksjon eller noe mer alvorlig. Begge barna mine går også til Dr. Bjørnstad, og han er superdyktig med barn også. Kommer aldri til å bytte!

Fantastisk lege!

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Har hatt Ola i mange solide år, og kan ikke ha drømt om en bedre lege. Følger deg tett opp, HØRER på deg, han SER deg, han viser forståelse og viser omsorg. Han er engasjert i pasientene sine og gjør alt han kan for å gi best mulig behandling. Han er alltid på tilbudssiden og er alltid et smil i møte når han åpner døren sin. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det kan være lang ventetid på å komme inn, men er så verdt det!!! Det lysere at han vil ditt beste. Bedre lege finnes ikke! Skal aldri bytte!

Trygg, forståelsesfull og medmenneskelig

Lege: Øyvind Brænne Bjørnstad Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, har vært hos Øyvind i 4 år, og håper aldri jeg må bytte! Han tar seg god tid, lytter, er forståelsesfull og veldig medmenneskelig