Jeløy Legesenter

Tlf: 69 91 03 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jeløy Legesenter

Fastlegeordningen

Lege: Trine Haug Skrevet

Opplever at fastlegeordningen er "firkantet" og lite brukervennlig for pasienter med redusert psykisk helse. Her har systemet mye å gå på. Valget blir enkelt; søke seg til privatklinikk der de er mye mer imøtekommende og ser pasientens behov. Betaler gladelig mer pr konsultasjon.

Lyttende og empatisk lege

Lege: Trine Haug Skrevet

Trine tar deg på alvor og tar skikkelige undersøkelser. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Hun er fin å snakke med. Rolig og behagelig. Har brukt henne i mange år og er svært fornøyd. Anbefales!

En fantastisk fastlege

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Har absolutt ingenting å klage på når det gjelder Ola! Ja,han bruker lang tid på pasienter og det er en del venting,MEN han gir deg rett oppfølging,rett medisineringer og veldig interessert i psykiskhelse som er ett stort pluss for meg som sliter med psyken

Ola Admunsen

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt. Han gir tid å høre, han skriver ned viktig info. Han er snill og flink legen

Fornøyd

Lege: Ola Hagen Skrevet

Faglig dyktig lege med tilleggskurs/utdannelse(?) i kognitiv terapi, så har fått god hjelp i samtaler med denne legen. Føler han tok meg på alvor og reddet meg ut av en liten personlig krise.

Han fulgte meg også under svangerskapet, og jeg følte meg godt ivaretatt.

+ Liten ventetid
+ Hyggelig
+ Har stortsett raske timer om det er noe viktig

- Tar litt tid før du får ledig time om du bare skal ha en vanlig time