Jeløy Legesenter

Telefonnummer69 91 03 0069 91 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ole Vigs gate 13 1517 Moss

Siste vurderinger av Jeløy Legesenter

Grundig

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Meget fornøyd. Tar seg god tid og er veldig grundig. Noe ventetid, men er verdt å vente på, da du vet han bruker ekstra tid på hver enkelt pasient.

En unik dyktig fastlege

Lege: Ola Hagen Skrevet

Ser pasienten 100% , lytter, gir gode råd og veiledning, tar en på alvor, omsorgsfull og ansvarlig. Kommer aldri til å bytte ut denne flotte legen . 100 %tillit.

Den tryggaste legen någonsin.

Lege: Øyvind Brænne Bjørnstad Skrevet

Öyvind, hade jag kunnat ta med dig till Oslo så hade allt varit perfekt. Du har hjälpt mig att komma på fötter efter en krise. Jag såg alltid fram imot att gå till dig då du alltid lyssnade. Jag rekommenderar dig på det starkaste!!

Glimrende lege.

Lege: Trine Haug Skrevet

Jeg er svært fornøyd med dr. Haug. Veldig hyggelig og snill lege. Tar seg god tid til å lytte og god lege. Jeg blir alltid glad når jeg har legetime. Imøtekommende og god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Fastlegeordningen

Lege: Trine Haug Skrevet

Opplever at fastlegeordningen er "firkantet" og lite brukervennlig for pasienter med redusert psykisk helse. Her har systemet mye å gå på. Valget blir enkelt; søke seg til privatklinikk der de er mye mer imøtekommende og ser pasientens behov. Betaler gladelig mer pr konsultasjon.