Jeløy Legesenter

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Jeløy Legesenter

Lite lydhør

Lege: Trine Haug Skrevet

Det er helt ille hvor lite lydhør denne legen er. Skal du få hjelp, må du ikke komme med en anelse om hva som er galt, iallfall må du være stille om det. Hvis ikke må du regne med å forsinke behandlingen, da det virker som at hun selv må komme frem til hva som er galt. Først da vil hun henvise videre. Har opplevd dette både med meg selv og barna mine, og jeg har hatt rett hver gang. Hun har i tillegg et veldig skiftende humør, så du vet aldri hva du møter. Nå har jeg gitt opp og valgt å sette meg på venteliste hos en annen lege. Kan ikke ha en lege som ikke lytter, bare fordi hun selv ikke kom på diagnosen.

Et unikum

Lege: Ola Hagen Skrevet

Ola er sjeldent trygg og bestemt i det han sier og gjør. Dette skaper full tillit. Han tør tenke utenfor boksen og er ikke redd for og ta en kamp med andre instanser. Har deg i fokus under hele konsultasjonen, og er oppriktig interessert i pasienten. Han er usedvanlig faglig dyktig, mild og et godt menneske!

Trygg og hyggelig fastlege

Lege: Ola Hagen Skrevet

Hagen er en god og kunnskapsrik fastlege som alltid møter med god service. Jeg har hatt han som fastlege i mange år og har aldri vært misfornøyd med service eller behandling.

En unik lege!!

Lege: Ola Hagen Skrevet

Jeg startet hos han i 2011, kom fra en annen flott fastlege i Hedmark og gruet meg! Jeg møte en flott høyreist mann som fra dag 1 ser, lytter, fullfører og aldri overlater en til seg selv. Han virkelig er der for sin pasient under hele timen på 15 min, selv om han har mye jobb i vente så er du den viktigste der og da! Han er "Hel ved" for meg og håper han vil jobbe i mange år til .

Dyktig

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Jeg har hatt Ola som 1-09- 2006, da var han veldig fersk i som lege (konfirmant ), men jeg fant fort ut at han ville bli en dyktig lege. Ola" ser "meg og lytter, sender meg for å ta prøver og videre til røntgen og div, undersøkelser. Ola er ikke den mest pratsomme typen,men spør jeg får jeg svar, Ola er veldig flink til å tegne enkelte ting når det er noe jeg ikke skjønner. Det er altfor kort tid inne hos legen,men det går an å bestille dobbeltime. Jeg er veldig fornøyd med Ola som fastlege, men ikke fornøyd med å må vente ca en time for å komme inn, det er ett minus.