Ola Hagen

Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Ola Hagen er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Hagen

Ola Hagen

Rask levering og ga meget godt inntrykk av at forstod det problemet jeg kom for
Etter noen dager måtte jeg ta kontakt igjen og fikk raskt ekspidert nye medisiner til videre behandling

Kommer aldri til å bytte fastlege

Grunnen til at jeg ikke kommer til å bytte fastlege, er at jeg har hatt flere fastleger opp gjennom årene, men at jeg ikke kan tenke meg en lege som kan komme til å hjelpe meg bedre enn det denne legen har gjort disse årene. Tok veldig kort tid å få tillit til han og når jeg ser hvilket forhold andre bekjente har til fastlegen sin, da ser jeg hvor heldig jeg er. Jeg er veldig komfortabel med legen min som jeg stoler 100 % og håper jeg kan benytte meg av han i mange år til. Prøver å hjelpe broren min til å bytte fastlege til han, men det er lettere sagt en gjort, da det ikke er en eneste pasient som har trukket seg på listen hans på mer enn 2 mnd.

Svært empatisk lege

Helt fantastisk lege, empatisk og kunnskapsrik, tillitvekkende og trygg. Fenomenal med barn. Bare gode ting å si om denne legen.

FANTASTISK LEGE SOM SER PROBLEMET OG TAR DET SERIØST!

DEN BESTE LEGEN JEG NOEN GANG HAR HATT. HAN HAR HJULPET MEG MYE OG JEG HAR DET MYE BEDRE MED HAN. HAN SKJØNNER MEG OG ENDELIG EN LEGE SOM HJELPER MEG :)

Min beste fastlege :)

Medmenneske,ærlig og en god lytter,hjelpsom og respektfull lege. Alltid tilstede for sine pasienter.