Ola Hagen

Jeløy Legesenter
Mann, 59 år

Spesialisering

  • Allmennmedisin
  • Indremedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2000)

Ledige plasser

0 av 1100
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

73 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Ola Hagen er en av 48 fastleger i Moss

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(22)
22 vurderinger
Tilgjengelighet
(18)
18 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(20)
20 vurderinger
Service
(17)
17 vurderinger

Siste vurderinger av Ola Hagen

En fantastisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Den desidert beste legen jeg har vært borti noen gang. Utrolig takknemlig for at han er legen min 🙏❤️

Trygg og ærlig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ærlig, medmenneskelig, hjelpende, den beste av de beste. Han er genuin. Og han er en man føler seg ivaretatt av og trygg med. Akkurat slik en god lege skal være.

Sjeldent god lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ola er en utrolig sympatisk og kunnskapsrik lege. Han er flink til å lytte. Han ivaretar deg på beste tenkelig måte og tar tak i ting med en gang. Jeg har ingen ting å utsette på hverken han eller legesenteret forøvrig. Ola er sjelden vare!

Imøtekommende og omsorgsfull

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er veldig glad jeg byttet fastlege og opplever legen som dyktig, kunnskapsrik og løsningsorientert. I tillegg er han hyggelig og medmenneskelig.

Tilgjengelighet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Nesten umulig å komme frem på telefon, 30 min ventetid er normalen. Lite løsningsorienterte på sentralbord, det meste problematiseres. Skylder gjerne på problemer med data, vansker med å komme inn.

Ved oppmøte virker det som om kontorpersonalet ikke ønsker å snakke med deg. Later som om du ikke eksisterer, mens de har gående lange private samtaler.
Må snakke høyt med betjeningen i et venterom hvor det sitter flere som lytter. Ikke bra.

Normal service er totalt fraværende, med stor konkurranse ville kundene ha forsvunnet til andre.

Selve legekonsultasjonen er det ingen ting å utsette på.