Ola Hagen

Tlf: 69 91 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ola Hagen er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Hagen

Drivende dyktig

En mangefasettert og drivende dyktig medisiner som ser hele mennesket og er aktivt på til en sak har fått sin beste løsning.

Varmt vesen, en god lytter. Ærlig og humoristisk og faglig svært sterk.

Ikke rart det er lite bevegelse på ventelisten her. Ingen vil bytte.

Ola Hagen

Rask levering og ga meget godt inntrykk av at forstod det problemet jeg kom for
Etter noen dager måtte jeg ta kontakt igjen og fikk raskt ekspidert nye medisiner til videre behandling

Kommer aldri til å bytte fastlege

Grunnen til at jeg ikke kommer til å bytte fastlege, er at jeg har hatt flere fastleger opp gjennom årene, men at jeg ikke kan tenke meg en lege som kan komme til å hjelpe meg bedre enn det denne legen har gjort disse årene. Tok veldig kort tid å få tillit til han og når jeg ser hvilket forhold andre bekjente har til fastlegen sin, da ser jeg hvor heldig jeg er. Jeg er veldig komfortabel med legen min som jeg stoler 100 % og håper jeg kan benytte meg av han i mange år til. Prøver å hjelpe broren min til å bytte fastlege til han, men det er lettere sagt en gjort, da det ikke er en eneste pasient som har trukket seg på listen hans på mer enn 2 mnd.

Svært empatisk lege

Helt fantastisk lege, empatisk og kunnskapsrik, tillitvekkende og trygg. Fenomenal med barn. Bare gode ting å si om denne legen.

FANTASTISK LEGE SOM SER PROBLEMET OG TAR DET SERIØST!

DEN BESTE LEGEN JEG NOEN GANG HAR HATT. HAN HAR HJULPET MEG MYE OG JEG HAR DET MYE BEDRE MED HAN. HAN SKJØNNER MEG OG ENDELIG EN LEGE SOM HJELPER MEG :)

Min beste fastlege :)

Medmenneske,ærlig og en god lytter,hjelpsom og respektfull lege. Alltid tilstede for sine pasienter.

Flink og utrolig hyggelig lege

Føler at han tar seg tid til å høre på meg, han er grundig, og tar pasientene sine på alvor. Han viser omtanke, og er i tillegg kjempeflink med barn. Dette er en lege som du kan snakke med om alt, og han er ikke av dem som bare sender deg avgårde med en resept etter 20 sek.

Meget kunskapsrik og imøtekommende

Tar deg alltid seriøst. Veileder deg i din sykdomsproblemer. Gir seg ikke før man finner svar på ditt problem. Meget god oppfølging.

Helt super fastlege

Dyktig, faglig flink, strekker seg langt for å hjelpe.

Meget god lege.

Har ikke tidligere hatt et så godt og velfungerende forhold til fastlege. Framstår som kunnskapsrik, men ikke redd for å sende videere til spesialist / sykehus når dette er påkrevet. Vanlig "time" er nok noe for kort her også, men man kan jo bestille dobbel-time.

Grei lege

Mangler det lille ekstra! Føler at konsultasjonene går for fort og at vi ikke blir helt ferdig.

Gode intensjoner som ikke oppfylles

Legen har tydelig gode intensjoner om et tett lege-pasientforhold, men det strander når det kommer til praksis. Har ved noen anledninger hatt knapt med tid og dermed lite tid til å lytte aktivt når pasienten har gitt uttrykk for plager. Er ikke tilgjengelig hver ukedag.