Ola Hagen

Autorisasjon (2000)

Ola Hagen er en av 52 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ola Hagen

Et unikum

Ola er sjeldent trygg og bestemt i det han sier og gjør. Dette skaper full tillit. Han tør tenke utenfor boksen og er ikke redd for og ta en kamp med andre instanser. Har deg i fokus under hele konsultasjonen, og er oppriktig interessert i pasienten. Han er usedvanlig faglig dyktig, mild og et godt menneske!

Trygg og hyggelig fastlege

Hagen er en god og kunnskapsrik fastlege som alltid møter med god service. Jeg har hatt han som fastlege i mange år og har aldri vært misfornøyd med service eller behandling.

En unik lege!!

Jeg startet hos han i 2011, kom fra en annen flott fastlege i Hedmark og gruet meg! Jeg møte en flott høyreist mann som fra dag 1 ser, lytter, fullfører og aldri overlater en til seg selv. Han virkelig er der for sin pasient under hele timen på 15 min, selv om han har mye jobb i vente så er du den viktigste der og da! Han er "Hel ved" for meg og håper han vil jobbe i mange år til .

Veldig dyktig

Han tar tak i det uansett har jeg erfart. Veldig fornøyd med han. Han tegner og forklarer alltid. 👍I tillegg hyggelig og omtenksom.

En fantastisk lege

Den desidert beste legen jeg har vært borti noen gang. Utrolig takknemlig for at han er legen min 🙏❤️