Eli Hanevik

Dr.Haneviks kontor

1990

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Dr.Haneviks kontor
Tistedalsgata 9-11 1772 Halden
Eli Hanevik er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Eli Hanevik

Grundig og dyktig lege som ikke gir seg før problemet er løst

Har gått hos Eli i mange år nå og har alltid blitt tatt godt hånd om. Hun har tid til å lytte og komme med råd og tips. Er grundig og gir seg ikke før problemet er løst. Min datter på åtte går også hos henne og det har aldri vært noe problematisk .hun er flink med henne. Hennes lege sekretær er også dyktig. Alltid blid og hyggelig. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Veldig fornøyd

Har hatt henne som lege siden hun ble lege på nåværende sted. Går fast til lege ca hver fjerde måned og får alltid den hjelp som jeg trenger basert på min helsetilstand. Hun gir klare råd og informasjon slik at en vet hva en skal forholde seg til. Klar tale fra en god lege.

Utrolig

Får alltid time når jeg trenger det, rask behandling og god til å lytte til alle typer problemer. Lett å åpne seg for. Helsesøster er likedan. Takk.

En lege man kan stole på!

En lege som er der for pasienten, og tar meg på alvor!

Blid,grundig og omtenksom.

Har vært så heldig å få gå her i flere år nå.Kort ventetid.Hyggelig legesekretær.Jeg føler alltid at jeg blir tatt seriøst og får den hjelp og støtte jeg trenger.Ikke blitt skuffet på noe vis hittil.Eneste lille minus er trappen opp til ventekontoret.

Meget dyktig lege

En lyttende og seriøs lege som altid virker interressert.Kjempeflink til å få tillit hos barn. Altid lett å få time. Anbefales

Den beste legen jeg har hatt.

Alltid blid og hyggelig.Grundig ,og tar seg tid. Jeg har hatt stor hjelp og støtte i flere tunge saker for meg.

Jevnt over fornøyd

Da jeg var yngre følte jeg ikke at jeg kunne komme til henne med problemene mine på samme måte som nå. Hun stilte få oppfølgingsspørsmål, og siden jeg var ung turte jeg sjelden å si ifra selv. Nå som jeg er eldre og "tøffere" føler jeg at kommunikasjonen er bedre å at jeg blir tatt mer seriøst. Nå er jeg veldig sjeldent syk annet enn en forkjølelse nå og da, men de gangene jeg har vært der med mer alvorlige ting føler jeg at kommunikasjonen har vært bra og at jeg har fått den behandling jeg trenger.
Savner noe oppfølging på småting, men dette er ting jeg sier i fra om, samt at jeg til tider kan føle at det kan haste litt avgårde.
Minus at legekontoret er stengt onsdager.