Eli Hanevik

Autorisasjon (1990)

Dr.Haneviks kontor Telefonnummer69 17 44 3269 17 44 ...
Tistedalsgata 9-11 1772 Halden
Eli Hanevik er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Eli Hanevik

Fantastisk lege

Benyttet Eli som lege i mange år. Ho er en kjempeflink, trygg og hjelpsom lege. Sekretæren er også veldig dyktig og imøtekommende.
Jeg har aldri ventet mer en noen få minutter over min legetime, og de er veldig punktlige. Får raskt legetime, og føler jeg blir godt ivaretatt, både angående psykisk og fysisk helse.

Anbefaler Eli på det varmeste!

Imøtekommende og vennlig

Ingen ventetid på oppsatt time.
Dyktig og hyggelig legesekretær.
Føler trygghet ved personlige samtaler og får dyktig medisinsk hjelp.

Bedre blir det ikke.

Dyktig lege som tar deg på alvor. Får alltid den hjelpen man trenger. Får alltid kontakt på telefon og raskt time dersom man trenger. Aldri ventet mer enn få minutter etter oppsatt time. Hyggelig, imøtekommen og flink!

Fantastisk lege

Hatt Hanevik som lege i veldig mange år. Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt uansett hva det gjelder. Veldig bra oppfølging, problemer blir løst/funnet ut av. Lett og snakke med, sympatisk og lytter virkelig til det du kommer med. Er det noe som er usikkert så henvises man videre, blir aldri "overlatt" til seg selv. Under/etter graviditet så fikk jeg å en veldig bra oppfølging.Med sønnen min er hun helt fantastisk, og ikke minst når vi mammaer er bekymret. Sekretæren er å helt super. Hyggelig, flink og hjelpsom. Lett å få time, kommer alltid gjennom på tlf. Å veldig sjeldent ventetid til timen, er det det så er det aldri lenge.

Grundig og dyktig lege som ikke gir seg før problemet er løst

Har gått hos Eli i mange år nå og har alltid blitt tatt godt hånd om. Hun har tid til å lytte og komme med råd og tips. Er grundig og gir seg ikke før problemet er løst. Min datter på åtte går også hos henne og det har aldri vært noe problematisk .hun er flink med henne. Hennes lege sekretær er også dyktig. Alltid blid og hyggelig. Kommer aldri til å bytte fastlege.