Sissel Gro Helseth

Tlf: 69 97 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sissel Gro Helseth er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Sissel Gro Helseth

En dyktig lege

Jeg er heldig som blir ivaretatt av en omsorgsfull dyktig og imøtekommende lege.Hun undersøker deg nøye, og tar seg god tid, ikke noe stress. Hun følger deg opp, og henviser kjapt om det er behov.Kort ventetid på time, og jentene i resepsjonen er hyggelige og blide.
Anbefaler denne legen på det sterkeste!!

Den beste fastlegen av alle

Dyktig, lyttende, blid, imøtekommende og omsorgsfull .
Nøler ikke med å videresende til spesialister, og følger opp.

Ikke fornøyd

Er ikke fornøyd med Sissel. Føler ikke hun tar meg seriøst når jeg kommer til legen. Har også hatt problemer med ørene over lang tid, dette har hun gjort svært lite med. Hun har ikke henvist meg videre til Ø-N-H, noe som burde vært gjort for lenge siden. Vil ikke anbefale henne, men de andre på Tune legesenter kan jeg anbefale.
Det er kort ventetid, får time raskt, og de som sitter bak skranken er alltid hyggelige og blide.

En lege som tar deg på alvor

Jeg var så heldig å få Sissel til fastlege da vi flyttet hit i 2010, men hun hadde bare en ledig plass så mine barn fikk andre leger. Kan virkelig anbefale henne til fastlege! :D Hun lytter, tar deg på alvor og er ikke redd for å henvise deg videre, ved behov. Det er aldri stress med henne, hun tar seg tid til deg. Har fulgt med på fastlegelisten og var så heldig å få inn min datter til henne også. De er alle herlige på Tune legesenter! :) I resepsjonen er det alltid smil og godt humør. :) Kan virkelig anbefale Sissel og Tune legesenter! :)

Den beste legen jeg har hatt

Overskriften sier dessverre ikke så mye, da jeg har et klart inntrykk av at legestanden i Norge generelt er varierende. Sissel forstår fort hva som er problemet mitt og erkjenner at hun ikke kan nok om det, hører på mine ønsker, og henviser meg til rette vedkommende.

Super lege

Har hatt Sissel som lege over flere år. Er meget fornøyd med henne, hun har alltid tid til å lytte til deg, tar deg på alvor, henviser videre hvis det er nødvendig. Er også fornøyd med at det er liten ventetid når man har time. De tilbyr E-konsultasjon, som man kan bruke til å bestille resepter og hvis man har spørsmål, som er for små til å komme på en time. Hyggelig kontorpersonale og liten ventetid på telefon.

Fra pest til best

Hadde tidligere en lege jeg aldri ville anbefalt videre og gleden var derfor stor da jeg fikk Sissel! Hun tar tak i ting, henviser videre, lytter oppriktig og er en fantastisk lege. På dette legekontoret er jeg også veldig fornøyd med telefonvakten og derav den korte ventetiden. Man sitter faktisk ikke tre kvarter i telefonkø som hos andre. Jeg er også imponert over at man får time hos legen ganske kjapt. Alt i alt= fantastiske mennesker på legekontoret og fantastisk lege!

Solid lege

Har hatt Sissel siden hun kom til kontoret for 12 år siden, og har minimalt å utsette på henne.
Er det noe hun ikke vet å behandle, så henviser hun videre.