Sissel Gro Helseth

Tune legesenter
Bjørnstadveien 2 1712 Grålum
Sissel Gro Helseth er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Sissel Gro Helseth

Den beste fastlegen av alle

Dyktig, lyttende, blid, imøtekommende og omsorgsfull .
Nøler ikke med å videresende til spesialister, og følger opp.

Ikke fornøyd

Er ikke fornøyd med Sissel. Føler ikke hun tar meg seriøst når jeg kommer til legen. Har også hatt problemer med ørene over lang tid, dette har hun gjort svært lite med. Hun har ikke henvist meg videre til Ø-N-H, noe som burde vært gjort for lenge siden. Vil ikke anbefale henne, men de andre på Tune legesenter kan jeg anbefale.
Det er kort ventetid, får time raskt, og de som sitter bak skranken er alltid hyggelige og blide.

En lege som tar deg på alvor

Jeg var så heldig å få Sissel til fastlege da vi flyttet hit i 2010, men hun hadde bare en ledig plass så mine barn fikk andre leger. Kan virkelig anbefale henne til fastlege! :D Hun lytter, tar deg på alvor og er ikke redd for å henvise deg videre, ved behov. Det er aldri stress med henne, hun tar seg tid til deg. Har fulgt med på fastlegelisten og var så heldig å få inn min datter til henne også. De er alle herlige på Tune legesenter! :) I resepsjonen er det alltid smil og godt humør. :) Kan virkelig anbefale Sissel og Tune legesenter! :)

Den beste legen jeg har hatt

Overskriften sier dessverre ikke så mye, da jeg har et klart inntrykk av at legestanden i Norge generelt er varierende. Sissel forstår fort hva som er problemet mitt og erkjenner at hun ikke kan nok om det, hører på mine ønsker, og henviser meg til rette vedkommende.

Super lege

Har hatt Sissel som lege over flere år. Er meget fornøyd med henne, hun har alltid tid til å lytte til deg, tar deg på alvor, henviser videre hvis det er nødvendig. Er også fornøyd med at det er liten ventetid når man har time. De tilbyr E-konsultasjon, som man kan bruke til å bestille resepter og hvis man har spørsmål, som er for små til å komme på en time. Hyggelig kontorpersonale og liten ventetid på telefon.