Sissel Gro Helseth

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum
Sissel Gro Helseth er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Sissel Gro Helseth

En dyktig lege

Jeg er heldig som blir ivaretatt av en omsorgsfull dyktig og imøtekommende lege.Hun undersøker deg nøye, og tar seg god tid, ikke noe stress. Hun følger deg opp, og henviser kjapt om det er behov.Kort ventetid på time, og jentene i resepsjonen er hyggelige og blide.
Anbefaler denne legen på det sterkeste!!

Den beste fastlegen av alle

Dyktig, lyttende, blid, imøtekommende og omsorgsfull .
Nøler ikke med å videresende til spesialister, og følger opp.

Ikke fornøyd

Er ikke fornøyd med Sissel. Føler ikke hun tar meg seriøst når jeg kommer til legen. Har også hatt problemer med ørene over lang tid, dette har hun gjort svært lite med. Hun har ikke henvist meg videre til Ø-N-H, noe som burde vært gjort for lenge siden. Vil ikke anbefale henne, men de andre på Tune legesenter kan jeg anbefale.
Det er kort ventetid, får time raskt, og de som sitter bak skranken er alltid hyggelige og blide.

En lege som tar deg på alvor

Jeg var så heldig å få Sissel til fastlege da vi flyttet hit i 2010, men hun hadde bare en ledig plass så mine barn fikk andre leger. Kan virkelig anbefale henne til fastlege! :D Hun lytter, tar deg på alvor og er ikke redd for å henvise deg videre, ved behov. Det er aldri stress med henne, hun tar seg tid til deg. Har fulgt med på fastlegelisten og var så heldig å få inn min datter til henne også. De er alle herlige på Tune legesenter! :) I resepsjonen er det alltid smil og godt humør. :) Kan virkelig anbefale Sissel og Tune legesenter! :)

Den beste legen jeg har hatt

Overskriften sier dessverre ikke så mye, da jeg har et klart inntrykk av at legestanden i Norge generelt er varierende. Sissel forstår fort hva som er problemet mitt og erkjenner at hun ikke kan nok om det, hører på mine ønsker, og henviser meg til rette vedkommende.