Sissel Gro Helseth

Autorisasjon (1995)

Tune legesenter Telefonnummer69 97 20 0069 97 20 ...
Bjørnstadveien 2 1712 Grålum
Sissel Gro Helseth er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Sissel Gro Helseth

Trygg og kunnskapsrik

Sissel har vært min fastlege i mange år, og jeg har uheldigvis vært nødt til å besøke henne ofte, grunnet idrettsskader ol. Alltid imøtekommende, forståelsesfull, og tar seg god tid til å lytte. Hører alltid på innspill, og har alltid raskt, ryddig og sendt meg til flinke spesialister.

Fantastisk lege

Har sjeldent behov for lege hjelp hittil i livet. Men de få gangene har jeg fått komme inn uten å bestille time, bra mottagelse og imøtekommende og omsorgsfull. Tar deg serriøst og sjekker deg nøye og henviser deg til spesialister. Anbefales på det sterkeste.

En dyktig lege

Jeg er heldig som blir ivaretatt av en omsorgsfull dyktig og imøtekommende lege.Hun undersøker deg nøye, og tar seg god tid, ikke noe stress. Hun følger deg opp, og henviser kjapt om det er behov.Kort ventetid på time, og jentene i resepsjonen er hyggelige og blide.
Anbefaler denne legen på det sterkeste!!

Den beste fastlegen av alle

Dyktig, lyttende, blid, imøtekommende og omsorgsfull .
Nøler ikke med å videresende til spesialister, og følger opp.

Ikke fornøyd

Er ikke fornøyd med Sissel. Føler ikke hun tar meg seriøst når jeg kommer til legen. Har også hatt problemer med ørene over lang tid, dette har hun gjort svært lite med. Hun har ikke henvist meg videre til Ø-N-H, noe som burde vært gjort for lenge siden. Vil ikke anbefale henne, men de andre på Tune legesenter kan jeg anbefale.
Det er kort ventetid, får time raskt, og de som sitter bak skranken er alltid hyggelige og blide.