Tune legesenter

Telefonnummer69 97 20 0069 97 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bjørnstadveien 2 1712 Grålum

Siste vurderinger av Tune legesenter

Mistet tilliten

Lege: Knut Gløersen Skrevet

Var veldig fornøyd for noen år tilbake, men nå føler jeg det hele blir veldig overfladisk og at han ikke sender videre ved behov.
Bytter til ny lege.

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Har sjeldent behov for lege hjelp hittil i livet. Men de få gangene har jeg fått komme inn uten å bestille time, bra mottagelse og imøtekommende og omsorgsfull. Tar deg serriøst og sjekker deg nøye og henviser deg til spesialister. Anbefales på det sterkeste.

En lege som er verdt å vente på

Lege: Jørn Gilberg Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg valgte Jørn som min fastlege. Han tar seg alltid god tid til sine pasienter. Han er flink til å lytte, og lett og få god kjemi med. Jeg føler meg veldig godt i varetatt hos Jørn. Jentene i resepsjonen er også alltid blide og hyggelige. Dessverre jobber Jørn kun 2 dager i uka, og det er ikke alltid like lett å få en hastetime hos han. Er du heldig får du da komme til en av de andre fastlegene Knut eller Sissel. Disse er også flinke og hyggelige leger. En lege jeg ikke anbefaler på Tune Legesenter er turnuslege Arslan Akhtar. Han har vært flink med barnet mitt, men når jeg skulle ditt selv opplevdes det som et forhør når jeg fortalte han at jeg var blitt syk igjen fra min kroniske sykdom. Meget ubehagelig å føle at man ikke blir trodd. Og han argumenterte på det meste jeg fortalte om hvordan jeg hadde det. Men ikke la dette stoppe deg fra å velge Tune legesenter. En siste ting: Håper de får igang hjemmesiden sin, slik at man kunne bestille time på nett.

Lege: Knut Gløersen Skrevet

Bedre lege enn dette finner man ikke. Han genuint bryr seg om mennesker. Er først når, pga flytting, at jeg måtte bytte lege, at jeg forstår hvor fantastisk han er.

En dyktig lege

Lege: Sissel Gro Helseth Skrevet

Jeg er heldig som blir ivaretatt av en omsorgsfull dyktig og imøtekommende lege.Hun undersøker deg nøye, og tar seg god tid, ikke noe stress. Hun følger deg opp, og henviser kjapt om det er behov.Kort ventetid på time, og jentene i resepsjonen er hyggelige og blide.
Anbefaler denne legen på det sterkeste!!