Tune legesenter

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Tune legesenter

Tar seg ikke tid

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Hyggelig lege, men tar deg ikke seriøs, prøver ikke å finne ut av problemene.
Føler ikke at han lytter på deg, og virker som han prøver å sende deg fortest mulig ut av legekontoret - føler deg kun til bry.
Kommer med upassende kommentarer, og kunnskap om svangerskap har han ikke.

Rolig, dyktig og behagelig🤗

Lege: Truls André Reitan-Gjersøe Skrevet

Etter å ha byttet fastlege 2 ganger det siste året med variert hell så fikk jeg Fastlege Truls A Reitan. Hadde første møte med han i dag! Utrolig godt førsteinntrykk og en lege som virkelig lytter og setter av tid til pasienten. Tror aldri jeg har blitt så godt ivaretatt på et legekontor noen gang🤗

Opplever han som en meget profesjonell lege.

Lege: Truls André Reitan-Gjersøe Skrevet

Min kone og jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Tar sin tid, lytter til pasienten og rutsjer en ikke ut av kontoret. Tilgjengeligheten kunne vert en god del bedre.

Ingen omsorg og sympati

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Ingen omsorg og sympati. Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende.

Svært fornøyd

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Arslan som lege. Føler jeg blir tatt veldig på alvor, at han er grundig i undersøkelsene sine og at han kan det han driver med. I tillegg følger han nesten alltid opp etter timen med en ny time eller en telefonsamtale. Får alltid time samme dag eller dagen etter avhengig av hvor tidlig/sent på dagen jeg ringer. Anbefaler virkelig Arslan.

Dette er en Pluss-tjeneste.