Tune legesenter

Bjørnstadveien 2 1712 Grålum

Siste vurderinger av Tune legesenter

Imøekommende og interessert.

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Jeg har gjennom år hatt Arslanns forgjenger som fastlege.
Hyggelig, morsom, men mest interesert i sitt.

Jeg var da svært spent da jeg skulle møte Arslan for første gang.
Men så positivt overrasket jeg ble, han viste stor interresse og undersøkte grundig.
Informerte og besvarte mine spørsmål!
Jeg kan gi Arslan de beste skussmål. En lege jeg vet jeg vil bli fornøyd med!

Kunnskapsrik

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Han tar symptomer på alvor, og henviser raskt videre til spesialist, om dette er nødvendig.
Føler meg tatt på alvor.

Tar ting på alvor

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Arslan tar meg og mine problemer på alvor, og han gjør de undersøkelser og henvisninger som må til for å finne ut hva som er galt.

Jeg fikk time samme dag jeg ringte, og Arslan ropte meg inn ett minutt FØR jeg hadde time! Så var ingen ventetid.

Problemløser

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Jeg har fått et godt inntrykk av min nye fastlege. Har vært hos han et par ganger, og han tar meg seriøst hver gang.
Har hatt mye diffuse plager som har vært undersøkt tidliger uten resultat. Likevel henviser han meg videre, og det virker som han er interresert i å hjelpe meg.
Han hører på det jeg har og si og gir meg svar og informasjon om ting jeg lurer på.
Jeg har ingeting å utsette på Arslan.

Mangel på empati og engasjement

Lege: Arslan Akhtar Skrevet

Her er det mye rom for forbedring. Jeg har flere ganger besøkt Arslan. Som legevaktlege og nå min fastlege etter at min forrige sluttet.
Han virker lite interessert og for meg så virker det som at dette yrket er noe han egentlig ikke vil jobbe med. Det føles nesten som at man er en byrde. Mulig faglig kompetanse er bra, men dette skinner ikke igjennom.