Karin Berg Herud

Autorisasjon (1990)

Karin Berg Herud er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Karin Berg Herud

Dårlig oppfølging

Har nå holdt på i to/tre mnd. For og få sendt en henvisning til MR. Laaaang køøø på tlf. Da flere leger bruker en til to sekretærer. Styr unna dette legesenteret. Og ukoselige sekretærer .

Elendig oppfølging!

Veldig hyggelig, sympatisk! Men hva hjelper det? Tar for lett på tingene, og følger ikke opp. Blir ikke tatt på alvor!

Kunnskapsrik og omsorgsfull!

En mer omsorgsfull og faglig sterk lege skal man lete lenge etter, har hatt Karin som fastlege i snart 10 år og du blir alltid hørt og hun tar seg tid til deg som pasient. Hun har til dags dato alltid funnet ut hva som er galt når jeg er syk, hun er flink til å henvise til spesialister og hun tar deg på alvor. Om det er fysisk eller psykisk kan man alltid stole på en løsning og en behandling hos denne legen, hun følger opp og man føler seg trygg på at man blir tatt godt vare på. Hun har noen ganger litt lang ventetid men det er fordi hun tar seg tid til pasientene som går inn før deg, noe du vil sette pris på når det først er din tur. Personalet ellers er også verdt å skryte av, de er alltid blide og imøtekommende og er selv også faglig sterke.

Faglig dyktig!

Tar seg alltid god tid, lytter og er faglig veldig dyktig! Det at hun alltid tar seg god tid gjør at man ofte må vente en stund for å komme inn, men det er da greit når man vet at man får den tiden man trenger!

Dyktig !

Herud er faglig dyktig og jeg får den tiden jeg har behov for når jeg er der. Jeg har ofte kontakt med henne. Venting påregnes da alle får den tiden de behøver. Hun er ydmyk ifht min kunnskap om egen kropp og helse. Henvisninger m.m sendes umiddelbart og hun ha god oversikt over andre behandlere som også er dyktige. Jeg flyttet og byttet lege jeg hadde hatt i 27 år- nå har jeg vært hos Herud i 3 og har full tillitt til henne.