Karin Berg Herud

Jeløy Legesenter

1990

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Jeløy Legesenter
Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Tlf: 69 91 03 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karin Berg Herud er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Karin Berg Herud

Elendig oppfølging!

Veldig hyggelig, sympatisk! Men hva hjelper det? Tar for lett på tingene, og følger ikke opp. Blir ikke tatt på alvor!

Kunnskapsrik og omsorgsfull!

En mer omsorgsfull og faglig sterk lege skal man lete lenge etter, har hatt Karin som fastlege i snart 10 år og du blir alltid hørt og hun tar seg tid til deg som pasient. Hun har til dags dato alltid funnet ut hva som er galt når jeg er syk, hun er flink til å henvise til spesialister og hun tar deg på alvor. Om det er fysisk eller psykisk kan man alltid stole på en løsning og en behandling hos denne legen, hun følger opp og man føler seg trygg på at man blir tatt godt vare på. Hun har noen ganger litt lang ventetid men det er fordi hun tar seg tid til pasientene som går inn før deg, noe du vil sette pris på når det først er din tur. Personalet ellers er også verdt å skryte av, de er alltid blide og imøtekommende og er selv også faglig sterke.

Faglig dyktig!

Tar seg alltid god tid, lytter og er faglig veldig dyktig! Det at hun alltid tar seg god tid gjør at man ofte må vente en stund for å komme inn, men det er da greit når man vet at man får den tiden man trenger!

Dyktig !

Herud er faglig dyktig og jeg får den tiden jeg har behov for når jeg er der. Jeg har ofte kontakt med henne. Venting påregnes da alle får den tiden de behøver. Hun er ydmyk ifht min kunnskap om egen kropp og helse. Henvisninger m.m sendes umiddelbart og hun ha god oversikt over andre behandlere som også er dyktige. Jeg flyttet og byttet lege jeg hadde hatt i 27 år- nå har jeg vært hos Herud i 3 og har full tillitt til henne.

Dårlig oppfølging

Legen er hyggelig og grei å snakke med,men ikke flink til å følge deg opp. Utrolig sein til å henvise til spesialist.

Henvisning

Håpløs når det gjelder å sende henvisning til spesialister. Det kan ta måneder før hun skriver henvisning.
Får så å si aldri svar på prøver, må ringe og spørre selv. Venter vanligvis
inntill 1 time før jeg kommer inn når jeg har time.Legen er veldig hyggelig, men det ble et ork og gå dit så jeg har byttet. Jentene i resepsjonen er helt
fantastiske, til tross for at de ser ut til å ha alt for mye å gjøre.

Forståelsesfull

Forståelsesfull og lyttende lege. Svarer konkret på det som spørres om og kommer med alternativer hvis det er avgjørelser som ikke helt passer pasienten. Lett å få kontakt med henne via resepsjon, medisiner og papirer kommer raskt ved behov.

Vanskelig

Er vanskelig å bli tatt på alvor og at det blir tatt tak i ting å komme til buns i ting en tar opp og har sletet med lenge. Ikke fulgt opp heller. Eneste positive er at man får fort time om det er om man er dårlig der og da,men da er det ikke sikkert en kommer inn til sin egen lege og det er tungvint å begynne å fortelle alt på nytt om sin sykdoms historie. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Kommer ikke i mål.

Super lege

Tar seg tid, ydmyk og kunnskapsrik. Følger opp hvis behov.
Lett å få time, om hun ikke er til stede vil man få hos en av hennes samarbeidspartnere.