Karin Berg Herud

Ole Vigs gate 13 1517 Moss
Karin Berg Herud er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Karin Berg Herud

Elendig oppfølging!

Veldig hyggelig, sympatisk! Men hva hjelper det? Tar for lett på tingene, og følger ikke opp. Blir ikke tatt på alvor!

Kunnskapsrik og omsorgsfull!

En mer omsorgsfull og faglig sterk lege skal man lete lenge etter, har hatt Karin som fastlege i snart 10 år og du blir alltid hørt og hun tar seg tid til deg som pasient. Hun har til dags dato alltid funnet ut hva som er galt når jeg er syk, hun er flink til å henvise til spesialister og hun tar deg på alvor. Om det er fysisk eller psykisk kan man alltid stole på en løsning og en behandling hos denne legen, hun følger opp og man føler seg trygg på at man blir tatt godt vare på. Hun har noen ganger litt lang ventetid men det er fordi hun tar seg tid til pasientene som går inn før deg, noe du vil sette pris på når det først er din tur. Personalet ellers er også verdt å skryte av, de er alltid blide og imøtekommende og er selv også faglig sterke.

Faglig dyktig!

Tar seg alltid god tid, lytter og er faglig veldig dyktig! Det at hun alltid tar seg god tid gjør at man ofte må vente en stund for å komme inn, men det er da greit når man vet at man får den tiden man trenger!

Dyktig !

Herud er faglig dyktig og jeg får den tiden jeg har behov for når jeg er der. Jeg har ofte kontakt med henne. Venting påregnes da alle får den tiden de behøver. Hun er ydmyk ifht min kunnskap om egen kropp og helse. Henvisninger m.m sendes umiddelbart og hun ha god oversikt over andre behandlere som også er dyktige. Jeg flyttet og byttet lege jeg hadde hatt i 27 år- nå har jeg vært hos Herud i 3 og har full tillitt til henne.

Dårlig oppfølging

Legen er hyggelig og grei å snakke med,men ikke flink til å følge deg opp. Utrolig sein til å henvise til spesialist.