Kristen Hauge

Psykolog

Autorisasjon (2015)

Kristen Hauge Telefonnummer56 36 90 3056 36 90 ...
Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø
Kristen Hauge er psykolog i Alver

Siste vurderinger av Kristen Hauge

Et herlig menneske

Klinikk: Kristen Hauge Skrevet

Jeg har vært hos Hauge for noen år tilbake og fikk da god hjelp, gikk fra å ha en lite funksjonell hverdag til å ikke være plaget lenger. Når jeg noen år senere møtte veggen fikk jeg komme kjapt til og går nå jevnlig til ham, hver gang tilbyr han kaffe og inviterer inn på en så menneskelig og fin måte. Jeg henter mye mot og krefter fra timene med ham og jeg opplever ham som veldig fin. Vi i Alver er svært heldig som har ham.

Forståelsesfull og kunskapsrik

Klinikk: Kristen Hauge Skrevet

Har vert en del andre plasser tidligere, men eg er sjeleglad for at eg endte opp her. Ble møtt med forståelse, ble hørt og sett. Han er lett å snakke med, har gode innspill og har faktisk klart å snu noen tankemøstre bare på kort tid.
Han er ryddig i arbeidet og vil at det som blir sendt fra han skal pasienten være enig i.

Av sporing.

Klinikk: Kristen Hauge Skrevet

Du skal sikkert lete lenge etter en som skryter av psykologen sin.
Men føler han ikke kunne hjelpe meg med det som var problemet mitt. Men skulle nøste opp i allt det gamle som jeg hadde lagt bak meg og var ferdig med. I rapporten til legen kjente jeg meg ikke i gjend.

Kaller en spade for en spade

Klinikk: Kristen Hauge Skrevet

Har vært en fantastisk hjelp i vanskelige perioder. Er liketil og rett fram, og flink til å sette tanker i sving. Oppleves som en ærlig og god samtalepartner som ikke "duller" og stakkarsliggjør pasienten. Fantastisk behandler for de som ikke vil ha tingene pakka inn i bomull.

Kald og uinnteressert

Klinikk: Kristen Hauge Skrevet

Ble møtt på en dårlig måte. Følte at han ikke riktig hørte etter på det jeg sa. I rapporten som fastlegen senere fikk til tilsent kjente jeg meg ikke igjen i, i det hele tatt.