Stian Sørheim Espevoll

Autorisasjon (2013)

Siste vurderinger av Stian Sørheim Espevoll

arrogant og faglig svak.

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

En mann uten særlig evne til å sette seg inn i andres situasjon. fremstår som meget arrogant og bedrevitende. Ville styrt unna.

Meget imponert

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Etter en skade i ryggen med komplikasjoner utviklet jeg raskt en slags angstlidelse jeg ikke kom meg ut av på egenhånd. Løsningen for meg ble da å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før, snakke med en psykolog. Kontaktet da onlinepsykologene og fikk time meget raskt med Stian.

Stian hjalp meg veldig både før og etter operasjon i en akutt situasjon der jeg ikke visste hvordan livet ville bli. Dette gjorde at angsten roet seg betraktelig ned og med tid og stunder har gitt seg helt og jeg har det ganske bra i dag!

Så trygg, god og effektiv hjelp

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale Stian, selv til min aller beste venn. Er så utrolig takknemlig for at han fikk meg frisk igjen, så fort, trygt og effektivt.

Svært gode veiledninger, forståelse, tilbakemelding og oppfølging.

Klinikk: Psykolog Stian Espevoll Skrevet

Jeg hadde to utrolig gode samtaler. Følte han så hva jeg slet med og trengte hjelp til. Ga trygghet i situasjonen. Fikk hjelp til det som jeg lurte på. Veldig positiv måte å få luftet ting på. Kan virkelig anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

En psykolog som lytter godt og er genuint interessert i å finne gode innfallsvinkler slik at endring kan skje. Psykologen viser tydelighet og er klar og enkel å forstå. Han er ryddig og har full kontroll på det som tidligere har blitt snakket om. Han viser at han har svært god kunnskap og tar i bruk ulike teknikker i behandlingen. Psykologen har en måte å være på slik at en føler seg trygg og ivaretatt.