Onlinepsykologene

Siste vurderinger av Onlinepsykologene

Trygg

Elise Askheim Johansen Skrevet

Har vært i kontakt med Elise noen ganger via videochat og er foreløpig så fornøyd som jeg føler jeg kunne vært!
Har hatt utfordringer med å åpne meg for annet helsepersonell tidligere, mens hos Elise kjentes det som utrolig trygt å dele. Hun er en utrolig god lytter som så mine behov meget raskt og som tilpasset seg utmerket deretter. Skulle gjerne møtt på henne tidligere.

Meget imponert

Stian Sørheim Espevoll Skrevet

Etter en skade i ryggen med komplikasjoner utviklet jeg raskt en slags angstlidelse jeg ikke kom meg ut av på egenhånd. Løsningen for meg ble da å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før, snakke med en psykolog. Kontaktet da onlinepsykologene og fikk time meget raskt med Stian.

Stian hjalp meg veldig både før og etter operasjon i en akutt situasjon der jeg ikke visste hvordan livet ville bli. Dette gjorde at angsten roet seg betraktelig ned og med tid og stunder har gitt seg helt og jeg har det ganske bra i dag!

Så trygg, god og effektiv hjelp

Stian Sørheim Espevoll Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale Stian, selv til min aller beste venn. Er så utrolig takknemlig for at han fikk meg frisk igjen, så fort, trygt og effektivt.

Forståelsesfull og dyktig

Bjørnar Haara Skrevet

Det var mitt første møte med en psykolog. Bjørnar er forståelsesfull, dyktig og ekstremt empatisk. Noe, som vil hjelpe deg på veien videre i ditt liv. Han lytter og hjelper deg underveis med å finne svar på det du trenger. Du styrer samtalene i ditt eget tempo. Jeg kan på det sterkeste anbefale Bjørnar Haara

Dyktig og aktivt lyttende

Bjørnar Haara Skrevet

Min opplevelse er at Haara er en dyktig psykolog, som i tillegg til å lytte og støtte også hjelper deg til å grave i og reflektere rundt de viktige momentene av det du strever med. Han hjelper deg å komme videre, i ditt tempo.