Onlinepsykologene

Siste vurderinger av Onlinepsykologene

Så trygg, god og effektiv hjelp

Stian Sørheim Espevoll Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale Stian, selv til min aller beste venn. Er så utrolig takknemlig for at han fikk meg frisk igjen, så fort, trygt og effektivt.

Trygg og utfordrende

Sarah Henriksen Skrevet

Jeg har hatt en veldig positiv opplevelse med Sarah, jeg opplevde henne som trygg fra første stund. Hun utfordret meg da jeg trengte det og dyttet meg i en retning hvor jeg ble mer bevisst eget handlingsmønster samt ga meg virkemidlene jeg trengte for å nå mine mål.

Støttende og respektfull

Sarah Henriksen Skrevet

I tillegg til å bli ivaretatt på en profesjonell måte, opplevde jeg at Sarah henvendte seg til meg som en ‘likeverdig’. Selvom vi har hatt mange samtaler med et pasient/ lege forhold, har jeg aldri følt meg behandlet som en pasient. Hun har møtt meg med respekt og som en samtale partner. Det har gjort meg trygg i prosessen jeg har vært igjennom.

Trygg, dyktig og varm

Sarah Henriksen Skrevet

Dette var mitt første møte med psykolog og jeg er veldig glad for at det var med Sarah. Hun er varm, trygg og dyktig. Jeg følte meg i veldig trygge hender hos henne. Hun har også fått meg til å utfordre meg selv, noe jeg trengte. Etter ca 6 mnd med samtaler med henne er jeg mye bedre. Anbefaler Sarah :)

Trygg, empatisk og dyktig psykolog

Sarah Henriksen Skrevet

Jeg har vært hos Sarah noen måneder og er allerede mye bedre. Hun er empatisk, trygg, lyttende og utrolig dyktig. Hun utfordrer også tilbake, noe som var viktig for meg. Anbefaler Sarah på det sterkeste.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.