Onlinepsykologene

Siste vurderinger av Onlinepsykologene

Skeptisk, men veldig fornøyd

Kyrre Dyregrov Skrevet

Jeg var veldig skeptisk til EMDR terapi, syntes det hørtes veldig lite logisk ut og hadde veldig liten tro på det, men jeg ble positivt overrasket. Aldri jobbet så detaljert med traumer, og spesielt ett tilfelle tidligere, og det å gjøre det steg for steg var merkelig nok effektivt. Så det kan funke til tross for at du ikke har tro på det i utgangspunktet!

arrogant og faglig svak.

Stian Sørheim Espevoll Skrevet

En mann uten særlig evne til å sette seg inn i andres situasjon. fremstår som meget arrogant og bedrevitende. Ville styrt unna.

Fantastisk

Henrik Storjord Ramstad Skrevet

Lyttende og gir gode, nyttige råd.

Han har bidratt stort til at jeg er blitt modigere og sterkere til å ta fatt på endringer til det beste for meg.

Anbefales 👍👍

Trygg

Elise Askheim Johansen Skrevet

Har vært i kontakt med Elise noen ganger via videochat og er foreløpig så fornøyd som jeg føler jeg kunne vært!
Har hatt utfordringer med å åpne meg for annet helsepersonell tidligere, mens hos Elise kjentes det som utrolig trygt å dele. Hun er en utrolig god lytter som så mine behov meget raskt og som tilpasset seg utmerket deretter. Skulle gjerne møtt på henne tidligere.

Meget imponert

Stian Sørheim Espevoll Skrevet

Etter en skade i ryggen med komplikasjoner utviklet jeg raskt en slags angstlidelse jeg ikke kom meg ut av på egenhånd. Løsningen for meg ble da å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før, snakke med en psykolog. Kontaktet da onlinepsykologene og fikk time meget raskt med Stian.

Stian hjalp meg veldig både før og etter operasjon i en akutt situasjon der jeg ikke visste hvordan livet ville bli. Dette gjorde at angsten roet seg betraktelig ned og med tid og stunder har gitt seg helt og jeg har det ganske bra i dag!