Oskar Lennart Åkesson

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oskar Lennart Åkesson

Kunnskapsrik og behagelig person

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vært til oppfølgning hos Oslogynekologene etter to aborter, og nå ved tredje graviditet. Dr Åkesson er rolig, svarer på alle spørsmål du har, samt sitter med en stor kompetanse! Du føler deg ivaretatt!!

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har blitt fulgt opp av Åkesson under to graviditeter. Han er åpenbart en meget dyktig lege (fikk han anbefalt fra flere). I tillegg er han superhyggelig. Graviditetene ville ikke vært den samme uten så god oppfølging. Han anbefales på det sterkeste!

Anbefales!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Han er hyggelig og rolig, forklarer hva han gjør og får deg rett og slett til å føle deg komfortabel. Og det er ikke akkurat et ord jeg pleier å bruke ifm gynekologbesøk. Jeg er veldig glad for at jeg byttet til Åkesson.
Lokalene er lyse og trivelige, og det er et eget avlukke på undersøkelsesrommet hvor man kan skifte. Det ligger veldig sentralt til, rett vsa Majorstua t-bane.
Anbefales på det varmeste!

Fantastisk dyktig lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vært hos han i forbindelse med graviditet, tidlig ultralyd og oppfølging. Oskar Åkesson er en kunnskapsrik, hyggelig, dyktig, flink og sympatisk gynekolog som jeg vil anbefale på det varmeste! I tillegg er klinikken lett tilgjengelig rett ved majorstuen t-bane. Lokalene er lyse og moderne og en føler seg veldig velkommen der!