Oskar Lennart Åkesson

Oslogynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2003

Oslogynekologene Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Oskar Lennart Åkesson er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Oskar Lennart Åkesson

Utrygg

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Kom på time for innsetting av spiral. Han virket stresset, så meg ikke i øynene da han hilste og virket uinteressert i samtalen. Så ut vinduet da han svarte på spørsmål fra meg, fiklet med penn og virket utålmodig. Følte meg til bry og veldig ukomfortabel. Endte med at jeg droppet å sette inn spiral hos han da jeg følte meg så utilpass og ikke klarte å slappe av. Skal nå be om ny henvisning til et annet sted. Han er sikkert veldig dyktig, men for meg så ble det en veldig ubehagelig opplevelse dessverre.

Ekstremt dyktig, anbefales!!!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått til Oskar Åkesson mer enn 4 år. Han er utrolig dyktig, lydhør og empatisk! Raus med tiden, er inkluderende og forklarer alt på en god og forståelig måte. Man føler seg veldig trygg og ivaretatt.
Jeg vil på det sterkeste anbefale å gå til Oskar, og ingen andre!

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt. opplever legen som kunnskapsrik og stoler på de vurderingene han tar. Han gjør det lett å spørre spørsmål og tar seg god tid.

Veldig bra

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Fantastisk dyktig,empatisk gynekolog. Bruker god tid til å kommunisere med pasienten og forklare ting🙏🏼

Fantastisk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Meget varm og ivaretaende velkomst, god informasjon og forstående. Tusen takk!! Alle personell var veldig hyggelig, og jeg ble tatt godt vare på!