Oskar Lennart Åkesson

Oskar Lennart Åkesson er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Oskar Lennart Åkesson

Veldig hyggelig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig hyggelig lege som lyttet godt til meg og forklarte godt og ryddig om behandlingen. Svarte på spørsmål og tok seg god tid til å forklare nøye.

Anbefales!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr.Åkesson er kunnskapsrik og dyktig. Føler meg alltid ivaretatt og trygg, anbefales på det sterkeste.

Fantastisk dyktig lege!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har fått oppfølging av Oskar Åkesson i mine 2 svangerskap. Jeg har virkelig følt meg trygg og ivaretatt av han på alle måter. Han er faglig svært dyktig og ikke minst empatisk.
Jeg kan anbefale han på det varmeste.

Behagelig og dyktig lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har gått til Oskar Åkesson under og etter 3 svangerskap de siste årene og har vært veldig fornøyd. Dr. Åkesson har alltid informert uoppfordret om undersøkelsene og hvordan han vurderer det han ser. Han er også fostermedisiner og det har vært betryggende å gå til ham i svangerskapene, han gjør tidlig ultralyd veldig systematisk og rutinert. celleprøver og spiral har også gått fortere og vært mindre smertefullt enn hos andre leger, alt i alt anbefaler jeg ham varmt.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått til Åkesson i forbindelse med infertilitetsutredning, hormonbehandling, og videre svangerskapsoppfølging. Han er grundig, behagelig, empatisk og meget kompetent faglig sett. Føler alltid at han tar seg tid til å svare på spørsmål, selv om han har et presset tidsskjema. Han er den definitivt beste gynekologen jeg har gått hos.

Dette er en Pluss-tjeneste.