Damia Al-Heeti

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2002)

Damia Al-Heeti er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Damia Al-Heeti

Det verste jeg har vært bort i!

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Først var hun 20 minutter forsinket og i steden for å beklage, så ringer mobilen hennes hun tar den og går ut av kontoret.
Så når hun endelig kommer tilbake, så ber hun meg legge seg på benken. Begynner å orientere seg sier hun. Hun viser ingenting forteller ingenting. Så viser hun mg hodet, i 2D. Også veksler over til 3D, greit nok at babyen lå med hendene foran ansiktet, men hun kunne ha prøvd lengere. Hun prøvde å få sett noe mer i 5 minutter også sier hun at det ikke er noe poeng lenger. Dere kan betale i resepsjonen får jeg beskjed om. Hun kunne ha gitt meg litt saft eller bedt meg gå litt, men nei da. Da kan dere gå å betale. Greit nok at vi fikk beskjed om å betale for kontroll og ik 3D ultralyd, men det var 800,- bortkastet det også. Aldri følt meg behandlet så dårlig av helsepersonell. Vil ikke anbefale noen å dra til henne. Jeg måtte spørre om alt, hvor mye babyen veide om alt var greit.

Utrolig faglig dyktig og oppdatert overlege

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

Damia "kan alt". Du føler deg trygg på kompetansen hennes og ingenting hun ikke kan svare på.
Damia har også begynt med medisinske hudbehandlinger som peeling og laser. Hun er kjempeflink. Anbefales på det varmeste.

Behaglig og rolig

Klinikk: Byporten Legesenter Skrevet

En gynekolog jeg følger med trygg med. Hun har et behagligt vesen og gir et inntrykk av å ha høy faglig kompetanse. Lit ventetid før man kommer på sin avtalte time, hun jobber kun onsdager ved byporten.