Monika Alnæs

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Monika Alnæs er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Monika Alnæs

En tålmodig og trygg opplevelse

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg syns alltid det er litt flaut og ubehagelig å gå til gynekolog, men hos Dr.Alnæs føler jeg meg alltid så trygg og ivaretatt. Jeg reiser faktisk fra Oslo til Bærum bare for å gå til undersøkelse hos henne. Hun tar seg alltid god tid til å lytte og svare på spørsmål i etterkant av undersøkelsen. En svært faglig dyktig gynekolog som jeg anbefaler på det varmeste.

Fikk bekreftet tidligere tilbakemeldinger

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Lite imøtekommende, overhodet ikke forståelsesfull, forklarte ikke hva hun gjorde, argumenterte mot alt jeg sa, fryktelig dårlig opplevelse..
Anbefales ikke!

Håpløst, ikke dra dit

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Ble utspurt om mye rart som ikke hadde med det å sette inn spiral. Hvorfor jeg ikke ammet min sønn på seks måneder lenger, hvorfor jeg hadde tatt hastekeisersnitt. Ble sur fordi jeg ikke hadde tatt celleprøve hos fastlege, ble sur fordi jeg ikke hadde tatt Paracet. Ble sur fordi jeg ville ha spiral. Jeg gikk derfra gråtende og skal aldri tilbake.

Sur

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Lite imøtekommende og var ikke interessert i å høre på problemene dine. Var rett på sak og nedfeiet det du hadde å si.

Sur

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Sur og lite imøtekommende. Viste ingen forståelse. Lyttet ikke til meg. Kjeftet på meg fordi fastlegen hadde skrevet noe feil i henvisning.