Monika Alnæs

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Monika Alnæs er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Monika Alnæs

Utrolig kunnskapsrik og empatisk gynekolog

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg må si jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de dårlige anmeldelsene her. Monika er en utrolig dyktig gynekolog som ser, lytter og er empatisk ovenfor pasienten. Hun er svært kunnskapsrik og nøye i sine undersøkelser!
Jeg vil anbefale henne på det sterkeste!

Bortkastet tid og penger

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

I forbindelse med min kroniske betennelsessykdom henviste min fastlege meg hit for vurdering og viderehenvisning til sykehus. Hun virker irritert på MEG fordi fastlege ikke har sendt med all informasjon om tidligere operasjoner, etc(!!!)

Ble møtt med 0 forståelse, 0 evne til å lytte, 0 empati, lite og utdatert kunnskap om denne kvinnesykdommen som 10% av alle kvinner har (endometriose) og var generelt lite vennlig innstilt og viste lite ønske om å ta for seg problemstillingene og hjelpe. Bablet om at hun ikke kunne klare å huske alle symptomer og plager jeg nevnte ifht sykdommen og kunne ikke love at hun husket å få med alt jeg sa over i henvisningen.

Følte meg som en idiot og jeg angret på at jeg ikke bare reiste meg og gikk. Vanskelig bare å få hjelp med retur av pasienttransport.

Lite kunnskap - lite empati - dårlig service og pasientbehandling - aldri tilbake hit!

Dyktig!

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg har vært hos Monika Alnæs flere ganger, og opplever henne som rolig, behagelig, lytter og tar ting på alvor. Hun svarer godt på spørsmål, og er meget kompetent. Utfører undersøkelser som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Jeg er meget fornøyd, og anbefaler henne på det varmeste!

Forståelsesfull, flink og trygg gynekolog

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg har gått til Monika i flere år, og møter en smilende og kyndig lege hver gang. Hun er behagelig, svarer ordentlig på spørsmål og er empatisk. Opplever henne som en dyktig lege, som evner å vise sympati og forståelse for pasienten.

Uempatisk

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg kom inn for første ultralyd og gledet meg skikkelig til å både se og høre den lille i magen, men kan trygt si at Dr. Alnæs drepte gleden ganske fort. Ble informert om at dette ikke var noen lang seanse, og det var uaktuelt å høre hjerteslagene da jeg ikke var langt nok på vei (9 uker) til å kunne høre disse. Lite svar på spørsmål jeg stilte og stort sett mangel på empati. Måtte spørre flere ganger for å få henne til å måle lengde på foster mer enn en gang for en mer nøyaktig måling. Anbefaler ingen forventningsfulle gravide å oppsøke denne legen.