Monika Alnæs

Monika Alnæs er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Monika Alnæs

Svært bra

Klinikk: Gynekologene på Bekkestua Skrevet

Jeg har vært pasient hos Monika Alnæs siden min andre graviditet i 1996-97. Har alltid blitt møtt med vennlighet og faglig dyktighet. Føler at jeg blir tatt på alvor, og at jeg blir svært godt ivaretatt.
Kjempegod og rask service hver gang jeg tar kontakt.
Jeg er skikkelig fornøyd, og kan gi mine varmeste anbefalinger. Det gjelder for alle som jobber der. Tusen takk!

Veldig flink og hyggelig

Klinikk: Gynekologene på Bekkestua Skrevet

Har gått til Monika i mer enn 20 år. Er super fornøyd med henne og forstår ikke kritikken som ble gitt.

Bortkastet tid og penger

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

I forbindelse med min kroniske betennelsessykdom henviste min fastlege meg hit for vurdering og viderehenvisning til sykehus. Hun virker irritert på MEG fordi fastlege ikke har sendt med all informasjon om tidligere operasjoner, etc(!!!)

Ble møtt med 0 forståelse, 0 evne til å lytte, 0 empati, lite og utdatert kunnskap om denne kvinnesykdommen som 10% av alle kvinner har (endometriose) og var generelt lite vennlig innstilt og viste lite ønske om å ta for seg problemstillingene og hjelpe. Bablet om at hun ikke kunne klare å huske alle symptomer og plager jeg nevnte ifht sykdommen og kunne ikke love at hun husket å få med alt jeg sa over i henvisningen.

Følte meg som en idiot og jeg angret på at jeg ikke bare reiste meg og gikk. Vanskelig bare å få hjelp med retur av pasienttransport.

Lite kunnskap - lite empati - dårlig service og pasientbehandling - aldri tilbake hit!

Dyktig!

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg har vært hos Monika Alnæs flere ganger, og opplever henne som rolig, behagelig, lytter og tar ting på alvor. Hun svarer godt på spørsmål, og er meget kompetent. Utfører undersøkelser som gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Jeg er meget fornøyd, og anbefaler henne på det varmeste!

Forståelsesfull, flink og trygg gynekolog

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg har gått til Monika i flere år, og møter en smilende og kyndig lege hver gang. Hun er behagelig, svarer ordentlig på spørsmål og er empatisk. Opplever henne som en dyktig lege, som evner å vise sympati og forståelse for pasienten.