Monika Alnæs

Monika Alnæs

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1985

Monika Alnæs Telefonnummer67 53 01 5067 53 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 207 1357 Bekkestua
Monika Alnæs er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Monika Alnæs

Uempatisk

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg kom inn for første ultralyd og gledet meg skikkelig til å både se og høre den lille i magen, men kan trygt si at Dr. Alnæs drepte gleden ganske fort. Ble informert om at dette ikke var noen lang seanse, og det var uaktuelt å høre hjerteslagene da jeg ikke var langt nok på vei (9 uker) til å kunne høre disse. Lite svar på spørsmål jeg stilte og stort sett mangel på empati. Måtte spørre flere ganger for å få henne til å måle lengde på foster mer enn en gang for en mer nøyaktig måling. Anbefaler ingen forventningsfulle gravide å oppsøke denne legen.

Faglig meget dyktig

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale henne!! Hun reddet livet mitt da hun sendte meg til sykehuset fordi hun ikke likte formen på en cyste hun så ved eggstokken. Det viste seg å være kreft. Blodprøvene viste ikke så høye målinger hos henne, men innen jeg ble lagt inn var saken langt mer alvorlig. Stor takk til Monika!!

Bare hyggelig med gynekologbesøk

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Å gå til gynekolog er jo ikke det morsomste man gjør, men hos Dr.Alnæs føler jeg meg alltid så trygg og ivaretatt. Jeg begynte hos henne da hun hadde kontpr i Oslo, og reiser fra Oslo til Bærum bare for å gå til undersøkelse hos henne. Hun tar seg alltid god tid til å lytte og svare på spørsmål i etterkant av undersøkelsen. En svært faglig dyktig gynekolog som jeg anbefaler på det varmeste. Å lese de negative opplevelser hos henne er for meg forunderlig og uforståelig lesning.

Svært fornøyd

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Dyktig og gir god oppfølging.
Alltid oppdatert på min journal og ringer for oppfølging. Får
Rask time ved behov.
Sekretærene er utrolig hyggelige.
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Lyttende og forståelsesfull. Sterk faglig

Klinikk: Monika Alnæs Skrevet

Fremstod som faglig meget sterk. Lyttet interessert til det jeg hadde å si for deretter å resonnere seg fram til en behandling som er blitt helt riktig og fungerer bra for meg.
Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger.
Veldig hyggelig mottakelse i resepsjonen.