Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Leif K. Gjessing er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Anbefaler

Kjempe dyktig!!
Veldig behagelig og bruker god tid. Forklarer ting underveis og gjør alt veldig grundig.

Har tidligere vært hos 2 andre gynekologer hvor jeg synes jeg ikke fikk god nok informasjon og ting gikk veldig fort. Hos Gjessing var alt motsatt. Anbefales!

veldig proff

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg har vært mange ganger hos Dr. Gjessing og synes at han er veldig professjonel og grunding. Jeg er veldig fornøyd. Tror mange nordmenn syntes at han er usympatisk fordi han sier ikke "det går bra" hele veien. Noe norske leger gjør, men for meg det viktigste er å få behandling og ikke tomme ord.

Svært fornøyd

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Man gleder seg ikke akkurat til å gå til gynekolog, men i dette tilfellet ble uroen gjort til skamme. Profesjonell, vennlig og varsom er dr. Gjessing. Han forklarer alt han skal foreta seg i forkant, og forbereder en på det som skal gjøres på en beroligende måte. Det virker som det er avgjørende for ham å se til at pasienten ikke under noen omstendighet skal føle ubehag eller smerte under undersøkelsen. Jeg opplevde konsultasjonen som svært ryddig og grundig, med ro og god kommunikasjon.

Dyktig og profesjonell lege

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Leif Gjessing er en svært dyktig lege, som tar seg tid til å lytte. Han jobber effektivt og har god kontroll på hvorfor jeg er der. Personalet som jobber der er veldig imøtekommende og hyggelige.

Beste gynekologen jeg har vært hos

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg har gått til Gjessing i mange år. Han er veldig sympatisk og forsiktig, forklarer godt på det du lurer på og forklarer alltid undersøkelsen så ingenting kommer overraskende på deg.
Grundig og dyktig! Anbefales på det sterkeste!

Uproffisjonell så det holder

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Stresset, hardhendt og veldig lite sympatisk.
Dr. Gjessing svarte ikke på mine spørsmål og hadde en generelt arrogant innstilling.

Jeg fikk ikke den hjelp jeg trengte og følte meg svært krenket då jeg på 7 minutter var in og ut av klinikken hanes.
Rekommandere virkelig ingen at gå til Leif K. Gjessing klinikk.
Jeg var svimmel å hadde smerter i underlivet mitt då lag forlat stedet etter en utrulig uprofesjonell behandling.

Veldig fornøyd etter første gynekologbesøk

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Dyktig og sympatisk lege. Bruker god tid på å la meg forklare problemet og deretter svare på alt jeg lurer på. Veldig behagelig væremåte som gjorde at jeg ikke var nervøs. Var veldig varsom og forklarte trinn for trinn undersøkelsen og videre behandling. Gikk ut me en god følelse, kan absolutt anbefales!

Stresset og lite tid

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Han var altfor travel og stresset, og jeg gikk ut derfra med en følelse av å ikke ha fått forklart skikkelig hva problemet er,og ingen mulighet til å stille spørsmål. Jeg var inne på kontoret i kun 10 minutter, inkludert undersøkelsen. Lite forståelsesfull, og kunne ikke, i motsetning til min forrige gynekolog, forklare "veien videre" eller hva han trodde var årsaken til mine problemer.

svært fornøyd

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og behandlet. Han er profesjonell og avslappet.
Svært fornøyd.

Lang ventetid, har opplevd at han har vært rask og stresset, sikkert på grunn av tidspress.

Fornøyd

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Legekontoret hadde gode rutiner og rask service. Hardhendt.

Veldig fornøyd

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Kom ut derfra meget fornøyd. Følte meg godt ivaretatt. Det beste med alt var hans avslappende væremåte. Som fikk meg til å slappe 100 % av. Fortjener virkelig masse skryt!

Veldig fornøyd

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Proff og veldig grundig beghandling av en sympatisk og hyggelig lege.
Føler med meget godt ivaretatt.