Leif K. Gjessing

Leif K. Gjessing

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1991

Leif K. Gjessing Telefonnummer51 53 38 9851 53 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgata 2B 4013 Stavanger
Leif K. Gjessing er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Fikk svært god hjelp i løpet av flere besøk hos Dr Gjessing. Han fant diagnosen min som ingen andre hadde funnet i løpet av en sykdomsperiode på to år. Han ga meg tydelig forklaring på alt som skulle skje, og virket oppriktig engasjert i å få meg frisk.

Aldri igjen

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Helt ifra mottakelsen til slutt følte jeg meg ikke ivaretatt på. Damen i resepsjonen lyttet aldri etter hva kunden hadde å si og snakket i munnen på meg hele tiden. Gynekologen tok ikke hensyn til meg som pasient da jeg var der.. utrolig skuffet og skremmende opplevelse desverre

Anbefaler

Kjempe dyktig!!
Veldig behagelig og bruker god tid. Forklarer ting underveis og gjør alt veldig grundig.

Har tidligere vært hos 2 andre gynekologer hvor jeg synes jeg ikke fikk god nok informasjon og ting gikk veldig fort. Hos Gjessing var alt motsatt. Anbefales!

veldig proff

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg har vært mange ganger hos Dr. Gjessing og synes at han er veldig professjonel og grunding. Jeg er veldig fornøyd. Tror mange nordmenn syntes at han er usympatisk fordi han sier ikke "det går bra" hele veien. Noe norske leger gjør, men for meg det viktigste er å få behandling og ikke tomme ord.

Svært fornøyd

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Man gleder seg ikke akkurat til å gå til gynekolog, men i dette tilfellet ble uroen gjort til skamme. Profesjonell, vennlig og varsom er dr. Gjessing. Han forklarer alt han skal foreta seg i forkant, og forbereder en på det som skal gjøres på en beroligende måte. Det virker som det er avgjørende for ham å se til at pasienten ikke under noen omstendighet skal føle ubehag eller smerte under undersøkelsen. Jeg opplevde konsultasjonen som svært ryddig og grundig, med ro og god kommunikasjon.