Leif K. Gjessing

Leif K. Gjessing

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1991

Leif K. Gjessing Telefonnummer51 53 38 9851 53 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgata 2B 4013 Stavanger
Leif K. Gjessing er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Trygg og rolig

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Forklarer det han gjør, er profesjonell og kunnskapsrik. Gjør nervøse kvinner som meg, rolige og fokuserte. Veldig bra!

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Fikk svært god hjelp i løpet av flere besøk hos Dr Gjessing. Han fant diagnosen min som ingen andre hadde funnet i løpet av en sykdomsperiode på to år. Han ga meg tydelig forklaring på alt som skulle skje, og virket oppriktig engasjert i å få meg frisk.

Aldri igjen

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Helt ifra mottakelsen til slutt følte jeg meg ikke ivaretatt på. Damen i resepsjonen lyttet aldri etter hva kunden hadde å si og snakket i munnen på meg hele tiden. Gynekologen tok ikke hensyn til meg som pasient da jeg var der.. utrolig skuffet og skremmende opplevelse desverre

Anbefaler

Kjempe dyktig!!
Veldig behagelig og bruker god tid. Forklarer ting underveis og gjør alt veldig grundig.

Har tidligere vært hos 2 andre gynekologer hvor jeg synes jeg ikke fikk god nok informasjon og ting gikk veldig fort. Hos Gjessing var alt motsatt. Anbefales!

veldig proff

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Jeg har vært mange ganger hos Dr. Gjessing og synes at han er veldig professjonel og grunding. Jeg er veldig fornøyd. Tror mange nordmenn syntes at han er usympatisk fordi han sier ikke "det går bra" hele veien. Noe norske leger gjør, men for meg det viktigste er å få behandling og ikke tomme ord.