Leif K. Gjessing

Leif K. Gjessing er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

The best

Klinikk: Spesialistpraksis i Gynekologi og Fødselshjelp Skrevet

He really cares about his patients, I felt well taken care of and in good hands. An amazing doctor! Can only reccommend

Pedagogisk, kompetent og tilgjengelig

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Utrolig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått hos Dr Gjessing og hans kontor. Svarer raskt på henvendelser, og har alltid tatt seg tid til å besvare på mine spørsmål under timen. Veldig flink til å forklare prosedyrer og få pasienten til å føle seg komfortabel.

Hyggelig og trygg

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Var hos Dr Gjessing for å ta celleprøve og biopsi. Dr. Gjessing er interessert i deg som menneske og gir deg en følelse av trygghet. God informasjon om hva som skal skje og hvorfor. Utfører arbeid raskt og skånsomt.
Anbefales på det sterkeste.

Stressende og avfeiende

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Gjessing var ikke interessert i høre på det jeg hadde å fortelle, han ville kun ha korte svar på sine spørsmål. Jeg hadde skrevet ned en god del ting jeg ville gå gjennom, men dette viftet han vekk. Han prøvde å avslutte samtalen mens jeg fremdeles stilte spørsmål. Jeg fikk bare svar på noe, og ble stresset av denne behandlingen. Jeg ble ikke hørt og fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Det virket som han var mest opptatt av å få meg ut av kontoret raskest mulig.

Trygg, profesjonell og behagelig

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Leif Gjessing er uten tvil en av de beste gynekologene der ute. Han har utrolig mye kunnskap og er opptatt av at du skal være komfortabel hele tiden.. Han forklarer alt han skal gjør, før han gjør det. Det oppstår ingen overraskelser. Ting blir følgt godt opp! Anbefales på det sterkeste!!