Leif K. Gjessing

Leif K. Gjessing er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Leif K. Gjessing

Kjempeflink

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Føler meg veldig trygg på jobben han gjør! Forklarer nøyaktig hva han gjør, og veien videre i forhold til hva du er der for.

Hører ikke på pasienten

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Han hører kun det første ordet av det du sier. Da beggyner han å springe rundt for å samle tingene hans for han er alltid veldig forsynket (alltid 1-1,5 time) og som følge stresset. Han gjørde som han viste bedre enn meg hvordan jeg følte, så han trengte ikke å høre på meg, han trengte kun å se, sa han.
Da jeg gikk andre gang for samme ting, spurte jeg: kan du utelukke at det er kreft siden jeg har hatt så mye vondt for så lenge? Så svarte han: Men du sa ikke at du hadde vondt! JOOOOO DA jeg sa det men du må høre hvis du vil hjelpe meg...
Det kan være at han har kunnskap men han kan ikke bruke det på sånn måte dessverre, hvis han ikke hører og han ikke bruker nok tid.
Helt skuffet! Jeg prøvde mange ganger men ikke lenger.
Anbefales IKKE!!!

Dårlig

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Uempatisk og usympatisk når jeg kom med helt ekstremesmerter.

avbrøt meg hele tiden, fikk ikke forklart meg, snakket i munn på meg. Hørte ikke etter. Jeg ble skikkelig irritert! Jeg drar aldri hit igjen.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Beste gynekolog opplevelsen jeg har hatt. Meget dyktig , forklarte alt underveis og gjorde alt veldig nøye. Ble henvist og fikk time allerede dagen etterpå. Kom også inn før tiden.

Trygg og god lege!

Klinikk: Leif K. Gjessing Skrevet

Synes det å måtte gå til gynekolog var kjempe skummelt, men etter å ha vert hos dr. Gjessing har jeg skiftet helt mening. Smilende, tålmodig og trygg person som får deg til å føle deg komfortabel under hele undersøkelsen. Kan anbefale denne legen på det varmeste.