Paula Hagstrøm

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Elvebredden Gynekologipraksis Telefonnummer38 10 66 7038 10 66 ...
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Paula Hagstrøm er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Paula Hagstrøm

Paula er den beste Gynekologen jeg kan tenke meg!

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Å besøke gynekolog er noe jeg alltid har gruet meg til, helt frem til jeg begynte hos Paula! Jeg har nesten aldri lyst til å dra fra henne, fordi det er alltid så behagelig, rolig og trygt hos henne. Hun er så utrolig vennlig!

Jeg har allerede anbefalt henne til en haug og jeg kommer til å fortsette med det! ANBEFALES :-D

Fantastisk, trygg og dyktig

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Hun er helt utrolig. Anbefales til alle, men kanskje spesielt til kvinner som har dårlig erfaring med gynekologer fra før. Her vil du føle deg trygg og godt ivaretatt.

Trygg og tillitvekkende

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Her kjentes det trygt å være, og jeg ble respektfullt ivaretatt fra jeg kom inn døra til jeg var ferdig.

Hun ga forståelige tilbakemeldinger underveis i undersøkelsen, og gjorde det til en ufarlig opplevelse for meg.

Første gang en gyntime har vært en positiv opplevelse

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Jeg ble veldig overrasket over hvor komfortabel jeg følte meg under hele seansen, og hun forklarte i enkle grep hva hun gjorde og hvorfor hun gjorde det og viste meg hva hun så etter på skjermen etc. Som en annen har skrevet hjelper det også at latteren sitter løst, det er nemlig ingenting av denne kleine og trykkede stemingen man ofte får hos leger. (For min del er dette vel verdt pengene det koster i stedet for å vente lenge på time hos en jeg ikke er komfortabel hos)

Varm og rolig.

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Fremstår svært tillitsvekkende og imøtekommende. Kommuniserer på en naturlig og fin måte. Jeg liker spesielt godt at latteren sitter løst hos henne, alt går litt greiere da i mine øyne. Jeg legger også merke til at hun har et utpreget godt håndlag, hun er ikke redd for å ta i deg og gjør det på en måte som får deg til å slappe av under undersøkelsen.

Kontoret er rent og ryddig. Jeg skulle ønske kontorfellesskapet hun tilhører ( i Kristiansand) hadde en nettside hvor det var mulig å bestille time (eller maile), for å komme gjennom på telefon til sekretæren kan være et rent ****mareritt (men når man omsider kommer frem, så er også denne personen veldig hyggelig!).

Alt i alt svært fornøyd men skulle gjerne ønske hun hadde avtaleordning, slik at egenandelen ikke ble så høy.