Paula Hagstrøm

Tlf: 916 07 821

Siste vurderinger av Paula Hagstrøm

Varm og rolig.

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Fremstår svært tillitsvekkende og imøtekommende. Kommuniserer på en naturlig og fin måte. Jeg liker spesielt godt at latteren sitter løst hos henne, alt går litt greiere da i mine øyne. Jeg legger også merke til at hun har et utpreget godt håndlag, hun er ikke redd for å ta i deg og gjør det på en måte som får deg til å slappe av under undersøkelsen.

Kontoret er rent og ryddig. Jeg skulle ønske kontorfellesskapet hun tilhører ( i Kristiansand) hadde en nettside hvor det var mulig å bestille time (eller maile), for å komme gjennom på telefon til sekretæren kan være et rent ****mareritt (men når man omsider kommer frem, så er også denne personen veldig hyggelig!).

Alt i alt svært fornøyd men skulle gjerne ønske hun hadde avtaleordning, slik at egenandelen ikke ble så høy.

Empatisk og tillitsfull

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Behagelig, blid og rolig person, og veldig flink på å formidle informasjon, og tar seg god tid til deg hvis det er noe du lurer på, eller hvis det er noe som bekymrer deg. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Kan varmt anbefale henne.

Fantastisk flott dame både som lege og person.

Klinikk: Gynekolog Paula Hagstrøm Skrevet

Blir møtt med et smil.Saklig,forståelsesfull og utrolig behjelpelig med alt. Tar seg god tid. Ønsker virkelig å hjelpe og viser stor forståelse. Utøver faglighet og har stor kompetanse.