Anne Cecilie Hallquist

Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anne Cecilie er sympatisk, vennlig og ikke minst meget faglig kompetent. Hun ivaretar pasienten i en sårbar situasjon
utrolig flink lege.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun er flink, tar seg tid og lytter, hyggelig og empatisk. Anbefales!

Empatisk og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Støtter alle tidligere vurderinger, dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hallquist er empatisk og varm, og faglig dyktig. Virket oppdatert på min problematikk og jeg følte meg tatt på alvor. Hun tok seg god tid og forklarte grundig.

Det eneste som jeg synes er litt tungvindt med Smestadgynekologene er at man må ha ny henvisning ved ny problemstilling. Bortsett fra det har jeg ingen ting å utsette på legesenteret.

Veldig fornøyd - anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Tiltalende og innbydende lokaler. Behagelig legesekretær.

Anbefaler Anne Cecilie sterkt.

Behagelig og rolig væremåte og ikke hardhendt som jeg har opplevd andre har vært. Hun tar virkelig hensyn til pasienten, i en situasjon som for mange er ukomfortabel. Virket kunnskapsrik og interessert i kvinners helse, også vedrørende overgangsalder. Ga betryggende råd og veiledning. Forklarte underveis i undersøkelsesprosessen noe som ga ekstra trygghet og innsikt.

Den beste gynekologen jeg har vært hos

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg følte meg tatt på alvor og hun lyttet til hva jeg hadde å si. Hun er profesjonell og jeg følte at hun tok seg tid til meg. Anbefales!