Anne Cecilie Hallquist

Smestadgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1992

Smestadgynekologene Telefonnummer23 33 18 0023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Varm, menneskelig, hensynsfull og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg er SÅ glad for å ha Anne Cecilie som min gynekolog, hun har alltid tatt meg på alvor, vært varm og rolig. Og ved behov, stiller hun opp og gjør "det lille ekstra". Eneste minus er lang ventetid, men slik er det i det offentlige, og det er supert at dyktige folk som henne faktisk jobber i det offentlige. De ansatte i resespsjon/sentralbord er utrolig hyggelige og forståelsesfulle. Når jeg har ringt med spørsmål som haster, har de sjekket og ringt meg tilbake samme dag. Fantastisk service! Lokalene er også så flotte. Jeg unner alle en gynekolog som henne, og vil også anbefale Smestadgynekologene generelt.

Inngir tillit

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Veldig fin lege som lyttet og stilte relevante spørsmål. Hun klarte å overtalte meg til å endelig tørre å fjerne en gammel spiral.

Veldig oppegående og oppdatert lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Virker som hun holder seg oppdatert på det nyeste innenfor kvinnehelse samtidig som hun er flink til å reflektere. I tillegg er hun veldig enkel å snakke med, sympatisk og positiv. Anbefales!

Romig, trygg, kunnskapsrik og tilittsvekkende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

En lege jeg varmt kan anbefale! Tar seg tid til å lytte, er rolig av natur, og åpenbart faglig dyktig!

Fantastisk dame!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg fikk diagnosen PCOS som 13 åring og har ikke fått særlig oppfølglig frem til jeg møtte Dr. Hallquist, og jeg har møtt min andel gynekologer. Hun satte i gang tiltak på dagen og jeg har aldri hatt mer kontroll over egen kropp. Hun er meget faglig sterk, flink i utførelse av undersøkelsene, lytter og forklarer på en "folkelig måte". Å eksponere seg på en slik måte har tidligere vært ubehagelig, men Dr. Hallquist har en egen evne til å få en til å føle seg trygg. Jeg kan med hånden på hjertet si at denne kvinnen har forandret livet mitt. Jeg anbefaler henne med hvert fiber i kroppen!