Anne Cecilie Hallquist

Smestadgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Rolig og sinding dame

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Lytter og hjelper. Jeg ser ingen grunn til å skifte lege... det skulle være fordi hun er ettertraktet og du må vente på time?!

Varm, menneskelig, hensynsfull og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg er SÅ glad for å ha Anne Cecilie som min gynekolog, hun har alltid tatt meg på alvor, vært varm og rolig. Og ved behov, stiller hun opp og gjør "det lille ekstra". Eneste minus er lang ventetid, men slik er det i det offentlige, og det er supert at dyktige folk som henne faktisk jobber i det offentlige. De ansatte i resespsjon/sentralbord er utrolig hyggelige og forståelsesfulle. Når jeg har ringt med spørsmål som haster, har de sjekket og ringt meg tilbake samme dag. Fantastisk service! Lokalene er også så flotte. Jeg unner alle en gynekolog som henne, og vil også anbefale Smestadgynekologene generelt.

Inngir tillit

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Veldig fin lege som lyttet og stilte relevante spørsmål. Hun klarte å overtalte meg til å endelig tørre å fjerne en gammel spiral.

Veldig oppegående og oppdatert lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Virker som hun holder seg oppdatert på det nyeste innenfor kvinnehelse samtidig som hun er flink til å reflektere. I tillegg er hun veldig enkel å snakke med, sympatisk og positiv. Anbefales!

Romig, trygg, kunnskapsrik og tilittsvekkende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

En lege jeg varmt kan anbefale! Tar seg tid til å lytte, er rolig av natur, og åpenbart faglig dyktig!