Anne Cecilie Hallquist

Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Tlf: 23 33 18 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Romig, trygg, kunnskapsrik og tilittsvekkende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

En lege jeg varmt kan anbefale! Tar seg tid til å lytte, er rolig av natur, og åpenbart faglig dyktig!

Fantastisk dame!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg fikk diagnosen PCOS som 13 åring og har ikke fått særlig oppfølglig frem til jeg møtte Dr. Hallquist, og jeg har møtt min andel gynekologer. Hun satte i gang tiltak på dagen og jeg har aldri hatt mer kontroll over egen kropp. Hun er meget faglig sterk, flink i utførelse av undersøkelsene, lytter og forklarer på en "folkelig måte". Å eksponere seg på en slik måte har tidligere vært ubehagelig, men Dr. Hallquist har en egen evne til å få en til å føle seg trygg. Jeg kan med hånden på hjertet si at denne kvinnen har forandret livet mitt. Jeg anbefaler henne med hvert fiber i kroppen!

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Den beste gynekologen jeg kunne ha fått. Man sitter igjen med følelsen av at hun er veldig dyktig faglig, samtidig som hun er ydmyk og lytter til deg og tar deg på alvor. Hun er varsom i undersøkelsen og forteller hva hun gjør underveis.
Man føler seg trygg i alle ledd!

Virkelig dyktig og flott fagperson

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Denne legen opplevde jeg som dyktig, kunnskapsrik og empatisk. Undersøkelsen gikk både smertefritt og angstfritt. Jeg sliter egentlig med denne typen undersøkelser, men hos denne legen var det bare helt fint. Jeg gikk faktisk for første gang fra en gynekologisk undersøkelse med en god følelse, helt uten de vonde "etterfølelsene" som jeg tidligere har opplevd.

Ekstra pluss flotte lokaler.

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anne Cecilie er sympatisk, vennlig og ikke minst meget faglig kompetent. Hun ivaretar pasienten i en sårbar situasjon
utrolig flink lege.