Anne Cecilie Hallquist

Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Tlf: 23 33 18 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Virkelig dyktig og flott fagperson

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Denne legen opplevde jeg som dyktig, kunnskapsrik og empatisk. Undersøkelsen gikk både smertefritt og angstfritt. Jeg sliter egentlig med denne typen undersøkelser, men hos denne legen var det bare helt fint. Jeg gikk faktisk for første gang fra en gynekologisk undersøkelse med en god følelse, helt uten de vonde "etterfølelsene" som jeg tidligere har opplevd.

Ekstra pluss flotte lokaler.

Den beste legen jeg har hatt

utrolig flink lege.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun er flink, tar seg tid og lytter, hyggelig og empatisk. Anbefales!

Empatisk og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Støtter alle tidligere vurderinger, dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hallquist er empatisk og varm, og faglig dyktig. Virket oppdatert på min problematikk og jeg følte meg tatt på alvor. Hun tok seg god tid og forklarte grundig.

Det eneste som jeg synes er litt tungvindt med Smestadgynekologene er at man må ha ny henvisning ved ny problemstilling. Bortsett fra det har jeg ingen ting å utsette på legesenteret.

Veldig fornøyd - anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Tiltalende og innbydende lokaler. Behagelig legesekretær.

Anbefaler Anne Cecilie sterkt.

Behagelig og rolig væremåte og ikke hardhendt som jeg har opplevd andre har vært. Hun tar virkelig hensyn til pasienten, i en situasjon som for mange er ukomfortabel. Virket kunnskapsrik og interessert i kvinners helse, også vedrørende overgangsalder. Ga betryggende råd og veiledning. Forklarte underveis i undersøkelsesprosessen noe som ga ekstra trygghet og innsikt.

Den beste gynekologen jeg har vært hos

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg følte meg tatt på alvor og hun lyttet til hva jeg hadde å si. Hun er profesjonell og jeg følte at hun tok seg tid til meg. Anbefales!

Anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Å bli møtt med respekt og tatt på alvor i en vanskelig situasjon er noe man håper på i møte med en gynekolog. Det ble jeg hos Anne Cecilie Hallquist. Rolig og behagelig vesen, lyttende, varsom og ivaretakende. Hennes faglige dyktighet er utvilsom, og hun er rådgivende uten å overkjøre. Mine beste anbefalinger!

Dyktig, forståelsesfull og respektfull lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Sjelden er man som pasient vel mer sårbar enn i en gynekologstol. Da er det viktig å bli møtt slik Anne Cecilie møter pasienter. Hun oser av faglig trygghet og dyktighet, blandet med varme, forståelse og respekt for pasienten. Akkurat slik bør en gynekolog være.

Flink, forståelsesfull og jordnær

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Sånn en gynekolog bør være! God evne til kommunikasjon. Gjør deg trygg . Formidler hva hun gjør og tenker på en flott måte.

Grundig og behagelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Grundig undersøkelse med god samtale.
Forklarer underveis prosessen, hvorfor og hva hun finner.

Behagelig og rolig væremåte, der hun tar hensyn til pasienten, i en situasjon som for mange er ukomfortabel. Meget fine lokaler.

Anbefaler Anne Cecilie sterkt.

Kjempefornøyd

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hun er empatisk, vennlig, faglig svært dyktig og tillitvekkende. Hun gir god informasjon om alternativer ift problemstilling.

Svært dyktig.

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Imøtekommende,effektiv,dedikert og dyktig. Det er vesentlig at legen vekker tillit og er opptatt av å finne en løsning på dine utfordringer. Nettopp de kravene oppfyller denne legen.

Varme og medfølelse

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anne Cecilie er sympatisk, vennlig og ikke minst meget faglig kompetent. Hun ivaretar pasienten i en sårbar situasjon og forklarer hva hun gjør og hvorfor.
Kunne ikkeønsket meg en bedre gynekolog.

Faglig meget dyktig. Veldig fornøyd!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg har gått til Anne-Cecilie i flere perioder, og synes hun er en meget kompetent og dyktig lege. I tillegg er hun empatisk og tar en alvorlig, noe som ikke er selvsagt i mitt møte med gynekologer. Har dessuten alltid fått komme på kort varsel ved behov og fått meget god oppfølging under og etter graviditet. Kan varmt anbefales!
Legesekretærene kan dog virke litt avvisende over telefon, og har opplevd å måtte "mase" meg til time av og til - men dette skyldes nok stor pågang.

Veldig dyktig, dedikert og forståelsesfull

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hun lytter, tar en på alvor og virker faglig dyktig. En aldeles enestående gynekolog som jeg anbefaler på det varmeste.