Lina Herstad

Lina Herstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Sympatisk og rolig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg ble veldig godt tatt imot av Line, hun forklarte godt hva jeg kunne vente av min celleprøve og viste mye hensyn under selve prøven. Dere kan føle dere trygge med henne. :)

Ikke å anbefale!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hvis du kun skal til denne gynekologen for en standardsjekk, så gjør hun jobben sin godt. Hun er rolig, forklarer hva hun gjør og er relativt rask.

Problemet, og min årsak til misnøye, er at jeg føler at jeg ikke blir hørt, at hun er lite interessert og at hun ikke tar mine plager på alvor. I tillegg snakker hun til meg som om jeg er et barn eller rett og slett dum. Forklarer svært lite om veien videre og er til tider dømmende i sine kommentarer.

Jeg har vært hos henne to ganger, pga. min helsetilstand, men kommer aldri til å benytte meg av henne igjen.

Nøye og vennlig Jeg føler meg trygg og ivaretatt og har hatt kreft. Hun er nøye og er grundig i sine kontroller.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt og har hatt brystkreft. Hun er nøye og er grundig i sine kontroller.Hun er vennlig og jeg oppfatter henne som en flink lege. Hun ringer å forteller meg veldig kjapt når prøvesvar har kommet osv. Det er bra!

Dyktig spesialist

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist hit av fastlegen. Effektiv og veldig flink til å gjøre undersøkelsen så lite ubehagelig som mulig.