Lina Herstad

Spesialistsenteret Pilestredet Park

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lina Herstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært imøtekommende, lyttende og seriøs. Tok seg tid til å la meg være klar til de ulike delene av undersøkelsen og viste oppriktig empati når jeg hadde smerter og trengte pause. Jeg følte meg godt ivaretatt og gikk ut med en klar oppfatning om at dette er min gynekolog nå.

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Var hos Dr Lina Herstad idag fordi jeg fikk symptomer som gjorde meg urolig. Fikk en avbestillingstime samme dag jeg ringte.
Dr Lina Herstad var hyggelig og forteller hva hun gjør. Jeg ble rolig og trygg når hun var så forklarende.
Får en oppfatning at hun er en dyktig lege. Har vært her før og kommer gjerne tilbake.

Forferdelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.

Fin og behagelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.