Lina Herstad

Lina Herstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Forferdelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.

Fin og behagelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.

Positivt overrasket

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter blandede tilbakemeldinger på legelisten.no må jeg virkelig si at jeg ble positivt overrasket etter besøket hos Lina Herstad. Hun beklagde først og fremst litt ventetid ikke bare en gang, men hele tre ganger. Jeg sa at det gikk helt fint. Før selve undersøkelsen stilte hun en rekke spørsmål, hva jeg gjorde på fritiden, om sykdommer og ang. henvisningen. Jeg hadde ikke inntrykk av at hun ikke hørte etter slik det er gitt tilbakemeldinger om tidligere. Undersøkelsen gikk raskt og smertefritt. Jeg tok i tillegg en celleprøve, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Jeg har kun vært hos gynekolog en gang tidligere og hadde en helt ok opplevelse den gang. Lina Herstad er virkelig å anbefale hvis du skal til din første undersøkelse. Hun forklarer godt underveis og gjorde ingenting som var ubehagelig synes jeg. Tommel opp.

Sympatisk og rolig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg ble veldig godt tatt imot av Line, hun forklarte godt hva jeg kunne vente av min celleprøve og viste mye hensyn under selve prøven. Dere kan føle dere trygge med henne. :)

Ikke å anbefale!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hvis du kun skal til denne gynekologen for en standardsjekk, så gjør hun jobben sin godt. Hun er rolig, forklarer hva hun gjør og er relativt rask.

Problemet, og min årsak til misnøye, er at jeg føler at jeg ikke blir hørt, at hun er lite interessert og at hun ikke tar mine plager på alvor. I tillegg snakker hun til meg som om jeg er et barn eller rett og slett dum. Forklarer svært lite om veien videre og er til tider dømmende i sine kommentarer.

Jeg har vært hos henne to ganger, pga. min helsetilstand, men kommer aldri til å benytte meg av henne igjen.

Nøye og vennlig Jeg føler meg trygg og ivaretatt og har hatt kreft. Hun er nøye og er grundig i sine kontroller.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt og har hatt brystkreft. Hun er nøye og er grundig i sine kontroller.Hun er vennlig og jeg oppfatter henne som en flink lege. Hun ringer å forteller meg veldig kjapt når prøvesvar har kommet osv. Det er bra!

Dyktig spesialist

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist hit av fastlegen. Effektiv og veldig flink til å gjøre undersøkelsen så lite ubehagelig som mulig.

Uinteressert

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min andre gang og det bekreftet førsteinntrykket: uinteressert og ganske usympatisk.
Bytter, for tilliten er overhodet ikke der.

God på undersøkelse, ikke veldig pratsom

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Først og fremst var hun veldig flink til å utføre selve undersøkelsen. Jeg var nervøs, noe jeg fortalte, og hun forklarte alt hun gjorde og var veldig forsiktig.

Da undersøkelsen var over, og hun indikerte at vi var ferdige, sa jeg at jeg hadde noen spørsmål. Da sa hun at det måtte jeg ta veldig raskt. Jeg ble helt forfjamset og sa noe om at jeg ikke var helt fornøyd med p-pillene mine, hvorpå hun skrev ut en resept på en annen p-pille. Hun ville åpenbart ikke svare på mine spørsmål knyttet til det. Jeg tok hintet og takket for meg, selv om jeg hadde mange flere spørsmål.

Jeg kan forstå at leger har dårlig tid, men da går det an å si at man eventuelt kan sette opp en ny time hvor man kun setter av tid til å prate.

Dyktig, effektiv og sympatisk

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Lina Herstad er en dyktig, effektiv, lyttende, smart, avslappa og sympatisk fagperson. Jeg følte meg sett og i de beste hender.

Ikke interessert i samtaler med pasienter

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Måtte vente mer enn 45 minutter på hvert besøk, uten forklaring eller unnskyldning.

Legen virket ikke interessert i å bruke tid på å snakke med pasienter.

Fikk ikke svar eller forklaring når jeg hadde behov for å forstå resultatene av undersøkelsen og trengte råd.

Rolig og erfaren. Ikke skummelt i det hele tatt!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg gruet meg veldig til denne timen. Jeg har hatt timer til GU før og det har aldri vært noe særlig kjekt. Lina Herstad var rolig, behersket, var trygg i arbeidet sitt. Hun forklarte hele tiden hva som skulle skje. En GU-time er aldri det kjekkeste i verden, men neste gang så drar jeg lett tilbake til Lina.