Lina Herstad

Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lina Herstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Profesjonell, trygg og empatisk

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Var på en tidlig ultralydsundersøkelse, og grudde meg fælt. Å gå til gynekologen er jo alltid kleint, og iblant ubehagelig. Hun er veldig trygg og tydelig og forbereder deg på alt hun skal gjøre. I tillegg er hun veldig empatisk og hjelpsom.

Dyktig og trivelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos Dr Herstad en del ganger nå og opplever henne som svært dyktig. Hun er imøtekommende og lyttende, forklarer også nøye. Er meget fornøyd og anbefaler henne.

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært imøtekommende, lyttende og seriøs. Tok seg tid til å la meg være klar til de ulike delene av undersøkelsen og viste oppriktig empati når jeg hadde smerter og trengte pause. Jeg følte meg godt ivaretatt og gikk ut med en klar oppfatning om at dette er min gynekolog nå.

Forferdelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.