Lina Herstad

Lina Herstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Hyggelig og presis

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Lett å komme i kontakt med klinikken. Legen er alltid hyggelig og stort sett presis. Behagelig og informativ.

Anbefales ikke for enkelte pasientgrupper

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Anbefales ikke hvis du er der for fertilitetsbehandling. Roter med syklusavhengige blodprøver, fremstår som arrogant og litt utdatert, og gir ikke den hjelpen og behandlingen jeg opplever fra andre gynekologer med offentlig avtale. Byttet etter å ha kastet bort måneder på å gå til Herstad, og får nå den hjelpen jeg har krav på. Pluss for at hun er lett tilgjengelig på telefon og e-post.

Profesjonell, trygg og empatisk

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Var på en tidlig ultralydsundersøkelse, og grudde meg fælt. Å gå til gynekologen er jo alltid kleint, og iblant ubehagelig. Hun er veldig trygg og tydelig og forbereder deg på alt hun skal gjøre. I tillegg er hun veldig empatisk og hjelpsom.

Dyktig og trivelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos Dr Herstad en del ganger nå og opplever henne som svært dyktig. Hun er imøtekommende og lyttende, forklarer også nøye. Er meget fornøyd og anbefaler henne.

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært imøtekommende, lyttende og seriøs. Tok seg tid til å la meg være klar til de ulike delene av undersøkelsen og viste oppriktig empati når jeg hadde smerter og trengte pause. Jeg følte meg godt ivaretatt og gikk ut med en klar oppfatning om at dette er min gynekolog nå.