Lina Herstad

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Fin og behagelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.

Positivt overrasket

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter blandede tilbakemeldinger på legelisten.no må jeg virkelig si at jeg ble positivt overrasket etter besøket hos Lina Herstad. Hun beklagde først og fremst litt ventetid ikke bare en gang, men hele tre ganger. Jeg sa at det gikk helt fint. Før selve undersøkelsen stilte hun en rekke spørsmål, hva jeg gjorde på fritiden, om sykdommer og ang. henvisningen. Jeg hadde ikke inntrykk av at hun ikke hørte etter slik det er gitt tilbakemeldinger om tidligere. Undersøkelsen gikk raskt og smertefritt. Jeg tok i tillegg en celleprøve, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Jeg har kun vært hos gynekolog en gang tidligere og hadde en helt ok opplevelse den gang. Lina Herstad er virkelig å anbefale hvis du skal til din første undersøkelse. Hun forklarer godt underveis og gjorde ingenting som var ubehagelig synes jeg. Tommel opp.

Sympatisk og rolig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg ble veldig godt tatt imot av Line, hun forklarte godt hva jeg kunne vente av min celleprøve og viste mye hensyn under selve prøven. Dere kan føle dere trygge med henne. :)

Ikke å anbefale!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hvis du kun skal til denne gynekologen for en standardsjekk, så gjør hun jobben sin godt. Hun er rolig, forklarer hva hun gjør og er relativt rask.

Problemet, og min årsak til misnøye, er at jeg føler at jeg ikke blir hørt, at hun er lite interessert og at hun ikke tar mine plager på alvor. I tillegg snakker hun til meg som om jeg er et barn eller rett og slett dum. Forklarer svært lite om veien videre og er til tider dømmende i sine kommentarer.

Jeg har vært hos henne to ganger, pga. min helsetilstand, men kommer aldri til å benytte meg av henne igjen.