Lina Herstad

Lina Herstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Lina Herstad

Forferdelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.

Fin og behagelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.

Positivt overrasket

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter blandede tilbakemeldinger på legelisten.no må jeg virkelig si at jeg ble positivt overrasket etter besøket hos Lina Herstad. Hun beklagde først og fremst litt ventetid ikke bare en gang, men hele tre ganger. Jeg sa at det gikk helt fint. Før selve undersøkelsen stilte hun en rekke spørsmål, hva jeg gjorde på fritiden, om sykdommer og ang. henvisningen. Jeg hadde ikke inntrykk av at hun ikke hørte etter slik det er gitt tilbakemeldinger om tidligere. Undersøkelsen gikk raskt og smertefritt. Jeg tok i tillegg en celleprøve, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Jeg har kun vært hos gynekolog en gang tidligere og hadde en helt ok opplevelse den gang. Lina Herstad er virkelig å anbefale hvis du skal til din første undersøkelse. Hun forklarer godt underveis og gjorde ingenting som var ubehagelig synes jeg. Tommel opp.

Sympatisk og rolig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.