Spesialistsenteret Pilestredet Park

0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

ENDELIG SETT OG HØRT!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Denne utrolig dyktige og imøtekommende mannen som vet hva han snakker om er den eneste jeg har snakket med på 10 år av profesjonelle som forstår meg å som virkelig vil finne ut av ting. Utrolig empatisk og dyktig. All kred!!

Uinteressert og klassisk arrogant lege

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Jeg hadde med meg min sønn som hadde behov for å se på noen hudproblemer han har. Det dreide seg om mollusker og vortevirus på føttene. Vi ble godt mottatt ti minutter forsinket av en sykepleier som reddet oppholdet fra total katastrofe. Når omsider legen kom inn virket hun litt stresset og uinteressert i min sønn. Hun hilste ikke på han og virket temmelig arrogant. Jeg har møtt mange leger gjennom mitt 45 år gamle liv. Felles for brorparten er at de virker litt stresset, lite interessert i pasienten og en smule arrogante. Harnes ticked all the boxes på godt engelsk. Vi fikk fryst vekk vorten på tåen til min sønn. Dette så Harnes og for det får hun plusspoeng. Hun forsvant like fort som hun kom og vi brukte resten av tiden på å godsnakke med sykepleieren som var meget hyggelig og hjelpsom. Når vi omsider gikk ut så lå det ingen faktura fra Harnes selvom vi hadde brukt god tid på å kle på oss og snakke med sykepleieren. Jeg ble ikke fortalt at vi skulle belastes noe og gikk bort til skranken og fortalte hva vi hadde fått utført og om vi skulle betale noe. De var usikre men mente at det nok ikke ville bli en faktua på dette. Jeg tok farvel og gikk tilbake til bilen. 5.3 dumpet det ned en faktura på 148.- i posten fra Melin Collectors. 90,- i materiellkostnader og 58,- i fakturagebyr. Fakturaen var sendt med b-post så portoen var ikke avskrekkende for Melin. Jeg vil ikke velge og anbefale Harnes grunnet følgende;

Dårlig personkjemi og lite interesse
Hilste ikke på min sønn ( utilgivelig i mine øyne)
Treg behandling av faktura som medførte unødvendig sending av faktura med gebyr
Ventetid på å komme til avtalt tid
Generell arroganse fra legens side

Fin og behagelig lege

Lege: Lina Herstad Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.

Positivt overrasket

Lege: Lina Herstad Skrevet

Etter blandede tilbakemeldinger på legelisten.no må jeg virkelig si at jeg ble positivt overrasket etter besøket hos Lina Herstad. Hun beklagde først og fremst litt ventetid ikke bare en gang, men hele tre ganger. Jeg sa at det gikk helt fint. Før selve undersøkelsen stilte hun en rekke spørsmål, hva jeg gjorde på fritiden, om sykdommer og ang. henvisningen. Jeg hadde ikke inntrykk av at hun ikke hørte etter slik det er gitt tilbakemeldinger om tidligere. Undersøkelsen gikk raskt og smertefritt. Jeg tok i tillegg en celleprøve, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Jeg har kun vært hos gynekolog en gang tidligere og hadde en helt ok opplevelse den gang. Lina Herstad er virkelig å anbefale hvis du skal til din første undersøkelse. Hun forklarer godt underveis og gjorde ingenting som var ubehagelig synes jeg. Tommel opp.

Sympatisk og rolig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.