Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Avvisende

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg er misfornøyd med møtet mitt med Lina. Hun så ikke på meg en eneste gang og avbrøt meg hver gang jeg ville si noe. Jeg fikk ikke stille spørsmål eller fortelle min opplevelse, hun satt dypt inne i skjermen. Hun konkluderte med at jeg ikke hadde noe der å gjøre og var ikke åpen for spørsmål. Jeg endte med å dra til en privat gynekolog rett etter, og fikk svar på spørsmålene mine.

Lite empatisk

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Opplevde henne som lite empatisk og noe hardhendt, ble ikke tilbudt bedøvelse ved biopsi eller forståelse mtp smerter underveis i undersøkelsen.

Forutså et mer alvorlig forløp enn hva prøvesvaret viste seg, skapte unødvendig bekymring hos u.t.

UTROLIG TILLITSVEKKENDE

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Møtte en kunnskapsrik, faglig sterk og formidlingsglad lege. Med et smittende humør. Jeg har aldri før møtt en lege som både er så tillitsvekkende faglig og samtidig så hyggelig å møte gjennom undersøkelsene.

Beste hjertespesialist og indremedisinsk i Oslo

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Han er varm, omsorgsfull, smilene og rolig.
Ikke minst er han dyktig, og forklarer på en god måte hva han gjør.
Jeg stoler 100 % på Zoran.
Jeg har selv jobbet i helsevesenet, og når bekjente spør om jeg kan anbefale hjertespesialist.
Da er jeg ikke i tvil ❤️

Snerpete

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Kom til time med positiv innstilling og ventet i nesten en time før jeg fikk komme inn. Legesenteret er gammelt og de ansatte virker ikke å være verken effektive eller hyggelige. Flere andre pasienter som hadde ventet lenge. Når jeg kom inn var legen kortfattet, ga lite informasjon og kom med unødvendige kommentarer som «Den er kjip» om min tilstand og uheldig ordvalg gjennom timen der hun blant annet snakket om at forholdet mitt kunne gå i «oppløsning» en gang i fremtiden. Ellers tar hun seg ikke tid til å snakke om bekymringer. Etter undersøkelsen var gjort hadde hun bestemt seg for behandlingsmetode. Rett før jeg gikk ut døren spurte hun om vekt og antall sexpartnere, som jeg stusser på hvorfor er relevant etter undersøkelsen og etter at hun har valgt behandlingsmetode. Gikk fra timen og følte meg tråkket over.