Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sara Hammerstad Skrevet

Hun er den beste endokrinolog jeg kunne finne. Hun kommuniserer godt og er flink til å finne løsninger. Hun bryr seg om sin pasient. Det er første gang i 10 år at jeg har vært hos en lege og etter at jeg kom ut av klinikken tenkte jeg at “ jeg er så heldig at jeg ble henvist til denne spesialisten”.

Bortkastet tid

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Hadde time 13:30, blir ringt opp 20 min senere. for beskjed om å sende bilder til et nummer. Som ikke ble levert når det er jobb nummer, må kunne ha iMessage for å få bilder tilsendt. Spør om det en annen måte jeg kan sende dette. Får beskjed om å sende det på mail. og at jeg må få en ny time på fredag siden det kan ta tid for at mailen går gjennom. Forteller henne at henne motar bildene øyeblikkelig og at jeg forklare henne symptomene mine. Blir fortalt at jeg blir ringt opp og at henne skulle ta en titt på bildene mine. Ble aldri ringt opp, prøvde å ringe opp igjen men da var tlf stengt. Henne har ikke noe system på det henne driver med og ikke respekterer andres tid.

Full kontroll, herlig mann

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Fantastisk mann med god humor (synes i alle fall jeg). Får inntrykket av at han har stålkontroll, og hjerte (!) for faget. Følte meg 100% trygg og veldig godt ivaretatt. Opptatt av pasientens velvære og opplevelse.

Uinteressert og uhøflig

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Jeg har to ganger vært henvist til Koss Harnes, en gang for meg selv og en gang med mitt barn. Første gang jeg var hos henne var jeg overrasket over hvor uinteressert og uhøflig hun var, ganske uvanlig synes jeg når man har som yrke å treffe/hjelpe pasienter hele dagen. Da min sønn og jeg var der noen år senere var hun heller ikke hyggelig, og da hun skulle brenne bort et sprengt blodkar bommet hun på denne (men satte fort et plaster over så vi ikke så det) Da vi kom hjem og tittet under plasteret så vi at det hadde vært en forgjeves tur til hudlegen som hadde laget et lite svimerke ved siden av det sprengte blodkaret...

Useriøs - fikk video konsultation på hudplager -

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Gikk til Dr Dropin og fikk henvisning til Spesialistsenteret og endte opp hos Dorte. Samme dagen jeg skulle ha time fikk jeg SMS om at denne ville bli på videokonsultation, fikk ikke valg eller spørsmål om dette var greit. Fikk bare beskjed om at laste ned app til videokonsultation, det var det. Møtte opp til videokonsultation, der hon også var forsinket med 10-15 min. Men der virket heller ikke videon, så da ble jeg oppringt istedenfor. Hele samtalen varte i 9 min, og fikk egentlig ikke ut så mye av det. Veldig stusselig at hun nesten ikke visste hvorfor jeg skulle komme på time. Men i samtalen fikk jeg beskjed om en sykepleier/resepsjonist skulle ringe meg tilbake dagen etter for tester på rygg. Blir oppringt idag (28/4-21), og hun resepsjonsdama der var bare rett og slett frekk. Kalte meg rusk når jeg spurte om jeg kunne få ny time i sommer, da den jeg ble tilbudt ikke passet. Dessuten ble hun helt fra seg når jeg stilte spørsmål rundt hvorfor jeg måtte betale 444kr for en videokonsultation - jeg var ikke enig at jeg fikk en tjeneste som jeg skal betale for. Skjønner ikke hvordan det var mulig, spesielt når jeg var rolig i hele samtalen. Så her ville jeg hverken anbefalt lege eller klinikk. Styr unna.