Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Aldri opplevd så lite empati hos en lege noen gang

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Min absolutt værste opplevelse noensinne! Ikke spesielt hyggelig fra start og da jeg svimte av etter gynekologisk undersøkelse fikk jeg beskjed om å få på meg klær og gå derfra. Jeg var fortsatt meget svimmel, spurte etter toalettet som hun kom inn på to ganger og ba meg om å gå. Hun var hardhendt og lite respektfull under hele behandlingen, det måtte jeg jo tåle siden jeg hadde tatoveringer.

Null respekt for andres tid

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Lang ventetid for å få time, men det er greit nok.

Jeg kom 5 min forsinket til timen min pga ulykke på veien, ble nektet time og måtte betale 400kr.
Fikk tildelt ny time, og der måtte jeg vente 30 min i gangen.

For en elendig service og for en elendig lege.

Hverken hyggelig eller hjelpsom

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Hadde en virkelig dårlig opplevelse hos henne. For det første var det lang ventetid (3 mnd). Jeg ankom litt forsinket og fikk høre av legen at det var uakseptabelt og at jeg egentlig ikke skulle få ha konsultasjon. Jeg krevde likevel at hun skulle se på meg og ta en vurdering, ettersom tre nye måneder var veldig lenge å vente. Hun såg så vidt på huden min før hun sa at det ikke var noe hun kunne gjøre. Sa ikke hadet når jeg gikk. Helt forferdelig - har aldri følt meg så lite ivaretatt hos en lege.

Veldig fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Har vært hos henne flere ganger nå og har aldri opplevd noe dårlig. Hun virker medfølende når jeg er redd/nervøs, er svært kunnskapsrik (spesielt om Endometriose), tar initiativ i saken min og er behjelpelig. Jeg synes ikke hun er frekk eller streng, bare ærlig og går rett på sak.

Har ofte tatt veldig lang tid å få time hvis det ikke gjaldt en hastesak.

fantastisk

Lege: Christine Hancke Skrevet

Behagelig, dyktig og tar seg god tid. Spør også om det er noen andre ting man trenger informasjon om eller om man har noen spørsmål. Opptatt av hele pasienten. Anbefales på det varmeste