Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marit Andvig, og syns hun gjør en veldig god jobb. Jeg har vært hos henne mange ganger, og er veldig fornøyd med henne. Jeg syns hun er veldig omtenksom, forsiktig og ansvarsfull. Jeg forstår ikke de negative omtalene hun har fått her. Jeg har vært der både i forbindelse med graviditet og prevensjon. Hun viser også stor medfølelse og forståelse, og kommer med flere anbefalinger om det første alternativet ikke fungerer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, og har henne som fast gynekolog. Det kan være litt ventetid når man skal inn til timen, men for meg er det bare positivt. Det viser at hun tar seg tid til pasientene sine

Veldig dyktig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Ingen smerter under behandlingen. var over på et blunk. Klar og tydelig. Beroligende. Veldig trygg og ikke redd for å gå til gynekolog igjen for første gang.

Ufølsom

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Opplevde Marit som uprofesjonell og ufølsom. Da hun tok prøver av meg brukte hun sløvt utstyr (for lenge!), og var generelt utrolig lite imøtekommende. Trist opplevelse...

Profesjonell og sympatisk

Lege: Lina Herstad Skrevet

Opplever gynekologen som lyttende, flink med en klar retning. Jeg følte meg meget godt ivaretatt og ble tatt med på råd om forløp og behandling.

Har kunnskap og erfaring

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg ikke leste kommentarene her før timen for da hadde jeg sikkert blitt unødvendig skeptisk. Dr. Andvig er en kjempehyggelig dame, jeg opplevde at hun lyttet til meg og svarte på spørsmålene jeg stilte. Jeg følte meg trygg under undersøkelsen og hun forklarte det jeg så på skjermen på en forståelig måte. Ja, hun er direkte og virker som om hun ikke tåler bullshit, men det gjør bare at jeg har enda mer tillit og respekt til henne.