Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fantastisk lege!!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Er egentlig ung og frisk, så han hadde nok i utgangspunktet ikke mistanke om noe alvorlig- men han tok meg så seriøst og gjorde grundige undersøkelser likevel. Han var veldig tillitsvekkende og forklarte godt alt som skulle foregå. Han hadde også en god porsjon humor, som lettet hele undersøkelsen. Helt fantastisk! Kan anbefales på det varmeste! Jeg hadde egentlig ikke lyst å gå derfra da timen var over, så hyggelig var det å møte han!

Min favorit!

Lege: Christine Hancke Skrevet

Min favoritt gynekolog. Hun er tålmodig, snill, kunnskapsrik og jeg stoler på henne.En venn anbefalte meg å gå til henne og siden da jeg følge Christine når hun endrer klinikker, jeg føler meg alltid i gode hender.

Imøtekommende, trygg og tydelig

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Meget fornøyd med min undersøkelse, Zoran var flink til å skape en avslappende og komfortabel atmosfære. Jeg ble lyttet til og jeg opplevde at han tok mine spørsmål og bekymringer på alvor. Han forklarer tydelig hva han skal gjøre ifb med undersøkelsen og hvorfor han gjør det.

Misfornøyd!!

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er en 26 år gammel jente som dro til henne for første gang for et par uker siden for å ta celleprøve. Legen var utrolig nedlatende og merket med en gang at hun ikke tok meg seriøst. Hun hang seg også opp i mye som var unødvendig, bant annet vekten min. Hun spurte meg hva jeg veide,og jeg svarte ærlig at jeg aldri veier meg så det visste jeg ikke. Hun begynte å presse såpass på at jeg bare til slutt sa et tall. Da så hun lenge opp og ned på meg og sa til med et smil om munnen at hun trodde jeg veide mer enn det jeg hadde sagt. Jeg syns det var ganske ubehagelig, men prøvde å ikke tenke på det, så jeg bare kunne få prøven unnagjort. Da hun tok prøven var hun ekstremt hardhendt og jeg begynte å blø veldig. Da hun var ferdig kastet hun et truseinnlegg på meg og sa at jeg kom til å trenge det ettersom at jeg blødde så mye. Da jeg hadde fått på meg klærne igjen sa hun at jeg måtte stille meg på vekten, for hun ville vite hvor mye jeg veide. Jeg ble litt satt ut og gjorde som legen sa. Da vekten viste mer enn jeg hadde sagt og hun trodde, lo hun høyt og sa at vekten var MYE VERRE enn hun hadde forventet. Jeg vet selv at jeg ikke overvektig (jeg er 160 og veier 63kg) men etter så mange negative kommentarer om vekten min fikk jeg en knekk. Som en ung kvinne i dagens samfunn med så mye kroppspress hadde jeg håpet at jeg kunne gå til en gynokolog uten at hun gjorde narr av kroppen min. Jeg kommer aldri til å dra tilbake dit.

Usympatisk, lite fleksibel.

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Legen var tydelig forsinket i sitt program, og brukte bokstavelig talt 5 min på konsultasjonen min, samt noen minutter på å skrive på pc'en. Ingen samtale, anamnese, ingen forsøk på å være imøtekommende eller å "se meg" som pasient. Det var ingen rom for å spørre om ting, hun refererte kun til henvisningen hun hadde fått, og mente at om jeg lurte på noe annet, måtte jeg be om ny henvisning og komme på en ny time. I min mening, tar en flink lege seg tid til å høre på pasientene sine. Hun har offentlig avtale, og får betalt for hver pasient hun har innom og takstene hun tar i bruk. Når det koster 350 kr for 5 min hos en offentlig lege, så er det noe som ikke stemmer. Jeg følte at jeg hadde sløst både penger og energi på det legebesøket, og jeg kommer ikke til å komme tilbake.