Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Full kontroll, herlig mann

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Fantastisk mann med god humor (synes i alle fall jeg). Får inntrykket av at han har stålkontroll, og hjerte (!) for faget. Følte meg 100% trygg og veldig godt ivaretatt. Opptatt av pasientens velvære og opplevelse.

Uinteressert og uhøflig

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Jeg har to ganger vært henvist til Koss Harnes, en gang for meg selv og en gang med mitt barn. Første gang jeg var hos henne var jeg overrasket over hvor uinteressert og uhøflig hun var, ganske uvanlig synes jeg når man har som yrke å treffe/hjelpe pasienter hele dagen. Da min sønn og jeg var der noen år senere var hun heller ikke hyggelig, og da hun skulle brenne bort et sprengt blodkar bommet hun på denne (men satte fort et plaster over så vi ikke så det) Da vi kom hjem og tittet under plasteret så vi at det hadde vært en forgjeves tur til hudlegen som hadde laget et lite svimerke ved siden av det sprengte blodkaret...

Useriøs - fikk video konsultation på hudplager -

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Gikk til Dr Dropin og fikk henvisning til Spesialistsenteret og endte opp hos Dorte. Samme dagen jeg skulle ha time fikk jeg SMS om at denne ville bli på videokonsultation, fikk ikke valg eller spørsmål om dette var greit. Fikk bare beskjed om at laste ned app til videokonsultation, det var det. Møtte opp til videokonsultation, der hon også var forsinket med 10-15 min. Men der virket heller ikke videon, så da ble jeg oppringt istedenfor. Hele samtalen varte i 9 min, og fikk egentlig ikke ut så mye av det. Veldig stusselig at hun nesten ikke visste hvorfor jeg skulle komme på time. Men i samtalen fikk jeg beskjed om en sykepleier/resepsjonist skulle ringe meg tilbake dagen etter for tester på rygg. Blir oppringt idag (28/4-21), og hun resepsjonsdama der var bare rett og slett frekk. Kalte meg rusk når jeg spurte om jeg kunne få ny time i sommer, da den jeg ble tilbudt ikke passet. Dessuten ble hun helt fra seg når jeg stilte spørsmål rundt hvorfor jeg måtte betale 444kr for en videokonsultation - jeg var ikke enig at jeg fikk en tjeneste som jeg skal betale for. Skjønner ikke hvordan det var mulig, spesielt når jeg var rolig i hele samtalen. Så her ville jeg hverken anbefalt lege eller klinikk. Styr unna.

Trygg,kunnskapsrik og kjempe hyggelig dame

Lege: Sara Hammerstad Skrevet

Den beste endokrinolog jeg kunne finne for å løse problemene mine med stoffskiftet. Anbefales på det sterkeste!!

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har hatt mitt første besøk hos Marit, og må si at jeg følte meg trygg og ivaretatt på timen min.
Jeg syns hun var hyggelig og interessert, og tok seg god tid til å lytte. Undersøkelsen gikk fint, og jeg syns ikke hun var hardhendt i det hele tatt.
Alt i alt en positiv opplevelse, kommer gjerne tilbake til henne en annen gang.
- jente 22

Dette er en Pluss-tjeneste.