Spesialistsenteret Pilestredet Park

Tlf: 22 99 27 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Særdeles hyggelig møte!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Var hos Zoran for første gang i dag, og dette er uten tvil den hyggeligste legen jeg har vært hos. I tillegg særdeles kunnskapsrik! Mektig imponert.

Behagelig, lytter, forklarer

Lege: Dag Anders Rustad Skrevet

Han har tid til å svare på mine spørsmål og er behagelig og hyggelig å snakke med.
Har alltid kommet inn innenfor naturlig tid, Max 10 min.

Svært dårlig!

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Svært arrogant lege. Hadde ingen respekt for meg som pasient, tok seg ikke tid til å forklare de beste alternativene i mitt tilfelle. Svært skuffet over behandlingen og skulle ønske at jeg leste tilbakemeldingene før jeg valgte å bruke henne. Må virkelig advare og anbefaler å bruke andre leger!

Behagelig, trygg og faglig solid

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Zoran Radunovic opplevdes som en særdeles behagelig og faglig solid lege.

Han er en meget god kommunikator og virker grundig i det han gjør.

I tillegg er han også blid!

Max score.

Sympatisk og grundig

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Utrolig sympatisk lege som var grundig og kommuniserende.

Forklarte fortløpende hva han skulle gjøre på en pedagogisk måte.

Null hjelp å få!!

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Anbefales virkelig ikke! Du får mer hjelp av å søke på nettet enn du får av henne. Kommer aldri tilbake for å si det mildt..

Sitt ansvar bevisst.

Lege: Marit G Andvig Skrevet

I min familie er vi tre generasjoner som har Garberg som vår gynekolog. Vi føler oss godt ivaretatt ved hvert eneste besøk. Vi blir sett og hørt, alle våre spørsmål tatt seriøst.
Uro og bekymring som møtes med kunnskap av en
lege som man føler er sitt ansvar bevisst.

Kunnskapsrik, empatisk og serviceminded

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

En usedvanlig sympatisk lege ! Empatisk, velmenende og serviceminded person. Får pasienten til å føle seg trygg og ivaretatt
En hjertespesialist jeg vil anbefale på det aller varmeste !

Anbefales på det varmeste!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Kunnskapsrik, vennlig og trygg lege som tok seg god tid. Følte meg godt ivaretatt og møtt med respekt og forståelse.

Hyggelig og dyktig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Var hos Dr Lina Herstad idag fordi jeg fikk symptomer som gjorde meg urolig. Fikk en avbestillingstime samme dag jeg ringte.
Dr Lina Herstad var hyggelig og forteller hva hun gjør. Jeg ble rolig og trygg når hun var så forklarende.
Får en oppfatning at hun er en dyktig lege. Har vært her før og kommer gjerne tilbake.

Ærlig og kunnskapsrik

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har gått til Marit over en periode. Kan forstå at hun ikke passer alle med sin direkte tone, men personlig har jeg satt enormt stor pris på at hun ikke går rundt grøten, men er ærlig om situasjonen og handler deretter. Hun er den dyktigste gynekologen jeg har gått til, og hun skaper tillit ved at hun kan mye og er ærlig, samt følger opp alt godt i ettertid. Hun har glimt i øyet og er en gynekolog jeg absolutt vil anbefale hvis man ønsker en dyktig og ærlig gynekolog!

Usedvanlig kunnskapsrik lege!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Gunnar Aasen er meget grundig og kunnskapsrik. Jeg har levd med ME i mange år, og hos hos Aasen har jeg fått en veldig grundig utredning i tillegg til at jeg følte meg sett og hørt! Han er uvurderlig med sine kunnskaper om sykdommen, og kan hjelpe med svar, løsninger og tips som kan gjøre livet med denne skrekkelige sykdommen litt enklere. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg på at han vet hva han snakker om. hvis man mistenker at man har fått ME vil jeg anbefale denne legen på det varmeste. Han er grundig, kunnskapsrik og jeg slapp å høre på "svada og tullball" og føler at han kan stille riktig diagnose! Det er så mange kunnskapsløse leger mht denne sykdommen, hos Asen ble respektfullt og grundig undersøkt.

Kunnskapsrik

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Etter og ha vært hos ett 30-talls spesialister og leger havnet jeg til slutt hos Aasen. Og takk og lov for det, så kunne rotteracet stoppe. Han har en høflig fremtreden, stresser ikke og er genuint opptatt av hvordan det går med meg. Som lege anbefaler jeg Aasen. Litt vanskelig å finne parkeringsplasser i nærheten av klinikken

Følte meg veldig trygg hos deg!

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Etter anmeldelsene her inne må jeg være ærlig å si at jeg gruet meg en del til timen min hos deg! Men det stemte ikke, jeg følte meg så utrolig trygg! Du forklarte godt, var forsiktig, smilte og viste omsorg som flere her skriver at du ikke gjør. Skal også sies at det er første gang jeg er hos en gynekolog og jeg kunne virkelig ikke hatt en bedre opplevelse. Jeg kommer helt klart tilbake til deg om jeg skulle trenge det igjen!

Dreadful

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

I dread every time I have to go to this dermatologist. She is always rude, makes me feel like I am bothering her when I am there, and always incredibly late. I have sat, waiting for her for over 30 minutes after my appointment was supposed to begin. I sat right in front of her door, anxiously waiting for another patient to come out so I knew I would be called in soon. When she finally did call me in, no patient had ever come out. So she was just sitting in her office, doing god knows what, for 30 mins after my appointment was supposed to start. For my appointments, I have to pretty much strip down to my underwear. She does nothing to cover up the curtains. She has a little folding screen you can stand behind, but if I were to stay behind that while getting undressed, I would have to throw my clothes on the ground and not on the chair. I have asked her multiple times if she could pulls the curtains shut, but she insists no one can see in. I have insisted otherwise as I know I can see in, since I walk by her office when going there and home. So she insists no one cares. I have asked my fastlege for a new referral to a different dermatologist, but so far, everyone has a very long waiting period. I am almost willing to risk getting skin cancer again just so I do not have to see this woman.

Trygg og sikker

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Det tar tid å få time, damen er klar og tydelig og kan i første omgang virke litt kort. Men - undersøkelsene, oppfølgingsspørsmålene, som favner bredere enn det rent gynekologiske, diagnostisering og oppfølging oppleves meget profesjonelt og trygt. Og - og damen fremstår etter hvert som hyggelig og ikke minst omtenksom. Man kan også ringe for en kort oppklaring eller resept per telefon.

Styr unna!

Styr unna!

Røff og svært krenkende oppførsel. Uinteressert og likegyldig. Dertil fikk hun ikke tatt tilstrekkelig materiale til den bestilte biopsien.

Når hun leser HPV som om det var HIV, og ler når jeg spør "HVA?" og hun sier videre at alle tror de hører HIV, he he. Indirekte forstår jeg også at hun mener HPV er selvpåført og når jeg besvarer hennes spørsmål om vekt betviler hun mitt svar.

Hadde tilsvarende hendt meg i unge år ville jeg nærmest karakterisert opplevelsen som traumatisk.

Jeg håper virkelig at noe av kritikken tas til ettertanke.
En gynekolog skal da også ivareta mennesket, ikke bare kvinnens underliv. Lykke til!

Forferdelig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.

Aldri opplevd så lite empati hos en lege noen gang

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Min absolutt værste opplevelse noensinne! Ikke spesielt hyggelig fra start og da jeg svimte av etter gynekologisk undersøkelse fikk jeg beskjed om å få på meg klær og gå derfra. Jeg var fortsatt meget svimmel, spurte etter toalettet som hun kom inn på to ganger og ba meg om å gå. Hun var hardhendt og lite respektfull under hele behandlingen, det måtte jeg jo tåle siden jeg hadde tatoveringer.