Spesialistsenteret Pilestredet Park

Telefonnummer22 99 27 0022 99 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Vanskelig å finne

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Står feil adresse på google maps, så lette igjennom hele bygget som heter spesialist senteret. Så ringte jeg kl. 11.05 når jeg hadde sett igjennom alt og ikke fant det. Så kjefter damen i tlf på meg og sier det ikke er i det bygget. Hun ber meg gå nedover. Så går jeg nedover, og da sier hun at jeg går feil eller at jeg lyver om hvor jeg er. Veldig dårlig skiltet, så når jeg omsider kommer fram får jeg beskjed om at det er kun min feil og at de ikke vil ha noe med google maps å gjøre. Prøver å forklare at de fleste bruker google maps nå, og får slengt i trynet at jeg må vente 5 nye mnd på time og må betale for timen og ikke kommer inn selv om jeg var der 11.11 og ringte de 11.05 for å si ifra at jeg hadde lett etter de en stund. Kjempe dårlig service! Sitter nå å gråter fordi jeg hadde ventet så lenge på denne timen og satt av god tid, og så får slengt i trynet at jeg selv med frikort må betale for timen og må dra hjem igjen. (minner på at jeg også er veldig syk).

Dyktig, interessert og hyggelig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Marit er en meget hyggelig og kunnskapsrik lege. Er interessert og tar seg god tid til å forklare hva hun gjør. Sjekker alt nøye og følger opp i etterkant.
Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon!

Min verste legeopplevelse

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er over 50 år og har aldri opplevd makan til behandling fra en lege! Det startet med en arrogant og lite vennelig innledningssamtale, deretter en svært smertefull undersøkelse. Hun verken stoppet eller sa noe da jeg skrek av smerte. Da jeg så sa at hun måtte stoppe, sa hun bare at hun ikke fikk gjort noen undersøkelse, slik som jeg oppførte meg. Etterpå opplevde jeg henne som sur og hånlig fordi jeg ikke ville fullføre undersøkelsen. Hun sa ikke en gang "hadet" da jeg gikk. Jeg er ganske robust i slike situasjoner, men opplevde denne undersøkelsen var som svært ydmykende og veldig smertefull.

Dårlig inntrykk

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Fikk en henvisning fra lege om kontroll av livmorhals pga konisering. Dette var min første graviditet og var kommet til uke 28. Forklarte min forhistorie og dr Andvig sa at hun ikke var enig i at det var grunn til måling, men hun sjekket allikevel. Pipen fikk en annen låt da hun konstaterte at livmorhalsen var for kort. Hun satte i gang og ringte fødeavdelingen og en annen kollega for råd. Jeg fikk derimot ingen informasjon.

Andre graviditet. Jordmor rådet meg til å få tatt en måling i uke 20 denne gangen. Fikk min lege til å sende henvisning og endte med at jeg måtte snakke med Dr Andvig på telefon før jeg kunne få time. Hun mente at dette fikk jordmor eller fastlege ta seg av. Forsøkte forklare at fastlege ikke har mulighet til å måle og dersom jordmor skal gjøre det må jeg gjøre det privat med kostnaden det innebærer. Hun hadde ingen forståelse. Virket irritert på telefonen. Hadde dessuten ikke tid. Konsekvensen ble tidlig sykemelding pga usikkerhet ved fare for tidlig fødsel. Hadde jeg fått en måling da, så hadde jeg følt meg trygg og kanskje kunnet jobbe litt til. Jeg er misfornøyd med måten hun kommuniserer på og opplevde liten forståelse for min situasjon.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

En svært trygg, kunnskapsrik og dyktig gynekolog. Hun er forsiktig og følger opp pasientene sine grundig. Det eneste negative er at hun har lang ventetid før man får time. Anbefaler henne på det sterkeste