Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Kald, respektløs og krenkende

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Grusom opplevelse. Ingen hensyn til nervøsitet. Kjørte bare på. Forklarte ikke hva som skulle skje under undersøkelsen, selv om jeg spurte om hun kunne forklare hva hun skulle gjøre. Tok ingen hensyn da jeg begynte å gråte, maste bare instendig om jeg hadde vært utsatt for overgrep mens hun holdt på (Jeg gråt pga hennes adferd, er ikke utsatt for noe).
Etter timen sa jeg rolig til henne at det ble ganske ubehagelig. Hun kjeftet momentant tilbake, tok ingenting til seg og rettet sterk kritikk tilbake til meg som pasient. Jeg er selv sykepleier, og slikt skal ikke pasienter oppleve.

Kunnskapsrik og klar i talen.

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Flink til å forklare , hyggelig og imøtekommende . Veldig glad jeg ble henvist hit. Fikk hormoner og livet ble godt å leve igjen 😊 Anbefaler på det sterkeste.

svært dyktig og omsorgsfull

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er 50 år og har vært pasient hos Dr Andvig siden jeg var 18. Hun har fulgt meg gjennom 6 graviditeter og gjennom store deler av livet,- hun har gitt meg prevensjon og nå hjelper hun meg gjennom overgangsalderen. Jeg er sjokkert over tilbakemeldingene her,- og kan ikke skjønne at det er samme lege vi snakker om.

Empatisk og dyktig!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Mest empatiske, rolige og dyktige lege jeg har møtt noen gang. Sensitiv og trygg på samme tid. Han bruker god tid og forklarer godt. Jeg følte meg svært godt ivaretatt og sett! Anbefales varmt!!

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Erik Fink Eriksen Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som lytter, tenker og innehar kunnskap om et vanskelig behandlebart stoffskifte, som ingen andre leger og endokrinologer har klart. Jeg opplevde ham som blid og høflig, "down to earth" og som godtar at pasienter har gjort seg noen tanker og ikke minst har lest seg opp på egen sykdom.
Denne legen har jeg full tillit til og anbefaler på det varmeste.