Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

En utrolig dyktig og ikke minst hyggelig og behagelig gynekolog.
Opplever å bli hørt på, og får gode svar. Flink til å fortelle underveis om hva hun gjør ser og finner.
En god opplevelse. Kan virkelig anbefale henne. Henne skal jeg bruke så lenge jeg kan.

Grundig og lyttende

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Jeg ble henvist til dr. Zoran Radunovic av min fastlege for å sjekke opp hjertet. Dr. Radunovic gjorde en meget grundig og tillitsvekkende undersøkelse av meg. Han er meget hyggelig og lyttet til min historie. Senere måtte jeg kontakte ham vedr. mulig bivirkning av et medikament. Da ringte han opp igjen og ga meg råd. Meget fornøyd både med ham og Spesialistsenteret.

recommended

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

I highly recommend this dermatologist. She is professional, nice to talk to, and very understanding. I only had to wait about 5-10 minutes. She took her time talking to me, asking questions on my history of cancer, family history, and my moles. She understood I want to have follow-up visits every year and I felt welcome.

Dyktig lege

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har gått til Marit i 5 år for celleprøver, hun fremstår dyktig og hyggelig. Kan absolutt anbefales

Bra lege!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Han er den eneste legen som har vist meg noe empati og forståelse i min kamp mot ME. Han har mye kunnskap og erfaring innen dette feltet.
Anbefales!