Spesialistsenteret Pilestredet Park

Telefonnummer22 99 27 0022 99 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Min verste opplevelse

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Har aldri opplevd noe liknende, en respektløs, uhøflig, arrogant og sur lege!! Jeg husker fortsatt hennes nedlatende tone når hun pratet med meg uten å en gan se på meg!! Har aldri opplevd en slik lege før i mitt liv!! Angrer meg på hvorfor jeg lot henne å behandle meg på den måten!!!!

Veldig fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Kunnskapsrik og imøtekommende gynekolog. Til tross for at timen ble litt forsinket, tok hun seg god tid til å stille meg spørsmål og å besvare mine. Følte meg sett og ivaretatt. Hun var ikke hardhendt eller brå som andre har skrevet her. Jeg kan virkelig anbefale henne :) Hilsen kvinne 28

Fantastisk

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Veldig flink,høflig og super hyggelig lege. Helt fantastisk uten tvil. Beste legen. Slik burde alle leger håndtere pasientene sine. Meget imponert.

Anbefales!

Arrogant

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har hatt en konseltasjon hos Marit . Hun var veldig sur fordi hun var forsinket og tok ikke tid til å snakke med pasient og viser lite forstårelse og empati .

Utrolig skuffet

Lege: Erik Fink Eriksen Skrevet

Jeg følte ikke at legen tok meg på alvor og han virket veldig uinteressert i å høre på det jeg hadde å fortelle, jeg ble skuffet fordi jeg ikke fikk noe utbytte av timen. Denne legen burde bli bedre til å lytte til pasienten og fremstå som mer omsorgsfull. Man føler seg veldig avvist som pasient da man kommer til en lege som ikke virker engasjert i yrket sitt.