Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Veldig hyggelig og trygg lege. Forklarer grundig hva som gjøres underveis. Anbefales på det varmeste.

Helt fantastisk! Kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Sara Hammerstad Skrevet

Den beste legen jeg noensinne har vært hos. Hun virker som hun genuint bryr seg, og tar seg god tid. Er så takknemlig for at jeg får gå til henne for oppfølging.

Very little empathy

Lege: Marit G Andvig Skrevet

I came to this doctor after having a miscarriage (and ectopic pregnancy), I was sent by my doctor. Unfortunately I didn’t get any help here and was treated without any empathy. I was shocked when I read all other reviews here as well and unfortunately I can only agree with the negative ones. Straight from this clinic I went to a private doctor and luckily got help I needed. I will never come here again, there are doctor that will actually not make you feel horrible

Dårlig erfaring

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg opplevde timen min som ubehagelig og Dr. Andvig som fordomsfull og kald. Det lille jeg fikk svar på som kunne vært nyttig var formulert på en svært dårlig måte, og jeg måtte spørre gjentatte ganger hva hun mente. Jeg har høy bmi, noe som jeg syns er helt greit at hun nevner, men Dr. Andvig vet tydeligvis ikke at bmi ikke nødvendigvis tilsvarer dårlig kosthold. Selvom jeg nevnte flere ganger at jeg har et normalt kosthold så fortsatte hun å fortelle meg at jeg måtte endre kosthold. Når jeg sa at jeg var aktiv i jobben min, sa hun rett ut at hun ikke trodde på meg. Kommer ikke til å dra tilbake hit.

Beste gynekologen

Lege: Lina Herstad Skrevet

Hadde angst når jeg kom til henne. Hun var så beroligende, forklarte alt hun skulle gjøre i forkant og jeg har aldri følt meg så trygg som jeg gjorde hos Lina. Blir min faste gynekolog fra nå av .