Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Anbefaler på det sterkeste

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Jeg var veldig overrasket at det var første lege som viste meg at hun virkelig ville hjelpe meg. Hun intervjuet meg veldig godt for å forstå mitt problem som jeg har slitt med i mange år. Hun tok ulike prøver, sjekket meg godt og brukte mye tid for å hjelpe meg. Hun var delikat og hadde forståelse for meg. Veldig dyktig og lyttende legen. Jeg anbefaler på det sterkeste!

Vennlig, interessert, trygg, kunnskapsrik

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Bare positivt å si om denne legen.
Han tok seg god tid til å lytte og å forklare.
Han ga trygghet, og viste til god kunnskap.
Fikk gode tips til hvordan plagene mine kunne reduseres, og hverdagen min bli bedre.
Anbefaler denne legen på det varmeste.

kunne vært bedre!

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Opplevde henne som lite imøtekommende og lite betryggende. I det hun skulle ta tester på meg ( noe som egt aldri var planen men ble det når jeg kom dit ) hun sa aldri ifra konkret hva slagst tester hun skulle ta og om det kunne gjøre noe vondt/gi ubehag. Bare gjorde sin greie uten å få med seg at jeg ble mega stressa og ukomfortabel ikke før jeg måtte si fra selv. Samtidig anbefalte medisin som jeg ikke kan bruke. Tror ikke jeg kommer tilbake dit flere ganger.

Uinteressert og uprofesjonell

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Til å begynne med forklarte jeg Kristine Kleivdal at jeg ønsket å snakke om prevensjon, spesielt p-piller. Jeg ønsket å finne prevensjonen som ville passe min livsstil best. Istedenfor å ha en åpen samtale med meg og lytte til mine innspill og behov, ga legen meg kun en resept på p-piller. Jeg sa ifra at det ikke var dette jeg ønsket, og prøvde å starte en samtale om alternativ prevensjon. Dette var hun absolutt ikke mottagelig for. I respons til min nøling sa hun «du har jo kjæreste», som om man som kvinne må bruke p-piller når man har kjæreste... Jeg fortsatte å stille spørsmål men hun virket helt uinteressert, ga meg korte og dårlige svar. Til slutt ble jeg så oppgitt og ukomfortabel at jeg kastet inn håndkleet og dro. Det virket som legen ikke var dyktig nok i jobben sin og dyttet på p-pillene for letteste utvei. Veldig uprofesjonell gynekolog med gammeldagse verdier. Definitivt ikke verdt pengene, ville ikke anbefalt til noen som har respekt for seg selv.

Kunnskapsrik, tydelig og behagelig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Forklarte på en god måte hva hun gjorde underveis og hva hun fant. Besvarte alle mine spørsmål på en klar, grundig og forståelig måte, og fikk meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt - også under de mer ubehagelige/smertefulle delene av undersøkelsen.