Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Dyktig, flink og sympatisk lege

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har gått fast hos Andvig siden 1986 og har hele tiden følt meg trygg på hennes kompetanse og vurderinger. Hun har alltid hatt tid til å lytte og har vært medmenneskelig og ordnet med å tildele siste time på dagen dersom det skulle være behov for å gå utover konsultasjonstiden. Jeg gruer meg til hun går av for pensjon. Ingen kan måle seg med henne!

Ikke så bra

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Virker kunnskapsrik og lytter bra, men jeg ville sterkt vurdert å finne en annen, så er det større sjans å bli frisk.

Enestående lege!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Zoran er en fantastisk lege! Jeg har aldri før møtt en lege som er så hyggelig, imøtekommende, profesjonell, som tar deg på alvor og som er så god på å forklare. Her blir du utrolig godt ivaretatt. Jeg gikk ut fra legekontoret med et sort smil om munnen. Anbefaler ham på det sterkeste!

Veldig fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Legen tok seg god tid FØR undersøkelsen. Det skulle tas celleprøve. Jeg vet at det ikke er spesielt lett på meg, grunnet tørre slimhinner. Når det ble litt vanskelig å få til en god prøve, så gjorde hun et grep med å undersøke uten apparater hvordan det var fornuftig å gripe det inn. Jeg er kjempefornøyd og det sammenlignet med undersøkelser på Volvat feks . NÅR man leser mange av vurderingene her, så er det lett å bli skremt. Selvsagt ikke bra å føle seg nedlatende / dårlig behandlet.Mitt tips vil kanskje være å være litt bevist og fleksibel under samtalen. Oppsummert: jeg oppfatter det som om dette er en meget dyktig lege til den faktiske undersøkelsen. Muntlige delen med råd og anledning til å ta opp problemer gikk og bra for min del

Teknisk flink

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Opplevde henne som teknisk dyktig og faglig oppdatert, men manglet mellommenneskelige empati. Jeg fikk ingen tillit til henne, og angret på å ha svart ærlig på spørsmålene hennes. Jeg skal ikke tilbake til henne.