Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Veldig fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Har vært hos henne flere ganger nå og har aldri opplevd noe dårlig. Hun virker medfølende når jeg er redd/nervøs, er svært kunnskapsrik (spesielt om Endometriose), tar initiativ i saken min og er behjelpelig. Jeg synes ikke hun er frekk eller streng, bare ærlig og går rett på sak.

Har ofte tatt veldig lang tid å få time hvis det ikke gjaldt en hastesak.

fantastisk

Lege: Christine Hancke Skrevet

Behagelig, dyktig og tar seg god tid. Spør også om det er noen andre ting man trenger informasjon om eller om man har noen spørsmål. Opptatt av hele pasienten. Anbefales på det varmeste

Kritikkverdig behandling

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Etter henvisning til gyn.Marit Andvig fra fastlegen min, måtte jeg avbestille. Spurte om det var mulig for meg å bestille ny time, og fikk senere bare oppført en tilfeldig dato i tråden på e-posten. Bad ikke om å få denne i det heletatt, men hadde ønske om å vite om det var mulig for meg å bestille, pga jobb og vanskeligheter med å ta meg fri på kort varsel. Fikk ikke krav på timen i posten før Melin Collectors hadde tatt over saken, og endte opp med et skyhøyt beløp for en time jeg ikke benyttet meg av. Vært i kontakt med spesialistsenteret og forklart at jeg ikke har fått noe giro med mulighet for å betale, får ikke svar på dette, kun et svar med "vi velger å ikke trekke kravet". Helt uholdbart og uakseptabelt dårlig service. Kommer aldri til å sette mine føtter på dette stedet. Og iallefall ikke etter å ha lest alle de negative kommentarene til pasientene her inne. Uprofesjonell og kritikkverdig behandling.

ENDELIG SETT OG HØRT!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Denne utrolig dyktige og imøtekommende mannen som vet hva han snakker om er den eneste jeg har snakket med på 10 år av profesjonelle som forstår meg å som virkelig vil finne ut av ting. Utrolig empatisk og dyktig. All kred!!

Uinteressert og klassisk arrogant lege

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Jeg hadde med meg min sønn som hadde behov for å se på noen hudproblemer han har. Det dreide seg om mollusker og vortevirus på føttene. Vi ble godt mottatt ti minutter forsinket av en sykepleier som reddet oppholdet fra total katastrofe. Når omsider legen kom inn virket hun litt stresset og uinteressert i min sønn. Hun hilste ikke på han og virket temmelig arrogant. Jeg har møtt mange leger gjennom mitt 45 år gamle liv. Felles for brorparten er at de virker litt stresset, lite interessert i pasienten og en smule arrogante. Harnes ticked all the boxes på godt engelsk. Vi fikk fryst vekk vorten på tåen til min sønn. Dette så Harnes og for det får hun plusspoeng. Hun forsvant like fort som hun kom og vi brukte resten av tiden på å godsnakke med sykepleieren som var meget hyggelig og hjelpsom. Når vi omsider gikk ut så lå det ingen faktura fra Harnes selvom vi hadde brukt god tid på å kle på oss og snakke med sykepleieren. Jeg ble ikke fortalt at vi skulle belastes noe og gikk bort til skranken og fortalte hva vi hadde fått utført og om vi skulle betale noe. De var usikre men mente at det nok ikke ville bli en faktua på dette. Jeg tok farvel og gikk tilbake til bilen. 5.3 dumpet det ned en faktura på 148.- i posten fra Melin Collectors. 90,- i materiellkostnader og 58,- i fakturagebyr. Fakturaen var sendt med b-post så portoen var ikke avskrekkende for Melin. Jeg vil ikke velge og anbefale Harnes grunnet følgende;

Dårlig personkjemi og lite interesse
Hilste ikke på min sønn ( utilgivelig i mine øyne)
Treg behandling av faktura som medførte unødvendig sending av faktura med gebyr
Ventetid på å komme til avtalt tid
Generell arroganse fra legens side