Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Uinteressert, tenker ikke før hun snakker men gjør det hun må. (Minste krav hos en lege)

Lege: Lina Herstad Skrevet

Hun var 20 minutter forsinket til timen. Virket som hun hadde bestemt seg for hva som var årsaken til problemene mine var før selve undersøkelsen. Slang deretter en kommentar om at det er vanskeligere og undersøke folk som er overvektige. Selv om det ikke hadde noen ting med saken og gjøre. Generelt en veldig kald og uinteressert dame.

Hun skal ha for at hun gjør de undersøkelsene hun skal (selv om det er et minstekrav til en legen).

Nedlatende og avfeiende

Lege: Lina Herstad Skrevet

Opplevde å ikke bli hørt av legen, jeg fikk ikke svar på spørsmålene mine og bekymringene mine ble avfeid. Legen reiste seg fra stolen sin for å vise meg ut døren uten å besvare spørsmålet jeg hadde stilt og følte meg mer usikker før timen enn det jeg var før jeg gikk inn. Måtte bestille time hos en annen gynekolog etter at timen hos Herstad var ferdig.

Vondt og lite empatisk

Lege: Lina Herstad Skrevet

Legen var veldig avvisende og bastant i vurdering av mitt sykdomsbilde før undersøkelsen og uten å stille spørsmål. I tillegg brukte hun vann på apparatene i stedet for glidemiddel som var ubehagelig. Byttet på dagen.

Trygg, kommunikativ og dyktig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Startet med kartlegging, undersøkelse og utførelse og hadde plan for videre oppfølging. Veldig kommunikativ og besvarte alle mine spørsmål. Følte meg godt ivaretatt og fulgt opp.

De beste skussmål fra meg.

Ps: er selv helsepersonell om det er relevant for anmeldelsen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kristine Kleivdal Skrevet

Ble tatt godt vare på her
Meget dyktig lege
Forklarer veldig bra underveis
God humor
Er en av de beste gynekologer
Anbefales på det sterkeste