Spesialistsenteret Pilestredet Park

Telefonnummer22 99 27 0022 99 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

En trygg og kunnskapsrik lege. Man føler seg virkelig ivaretatt .

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

En fantastisk og flink lege. Man føler at han både lytter og tar tak i problemet. Beste legen jeg har vært hos. Absolutt å anbefale. Både jeg og søsteren min har samme oppfatning av han . En herlig personlighet har han også.

Trygg, kunnskapsrik og balansert, lyttende.

Lege: Dag Anders Rustad Skrevet

Jeg opplever Dr. Rustad som en person som er intresssert i hele min helsetilstand og som gjør vurderinger som jeg opplever som selvstendige og avbalanserte. Jeg føler en trygghet i at jeg blir vel ivaretatt hver gang.

Vanskelig å finne

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Står feil adresse på google maps, så lette igjennom hele bygget som heter spesialist senteret. Så ringte jeg kl. 11.05 når jeg hadde sett igjennom alt og ikke fant det. Så kjefter damen i tlf på meg og sier det ikke er i det bygget. Hun ber meg gå nedover. Så går jeg nedover, og da sier hun at jeg går feil eller at jeg lyver om hvor jeg er. Veldig dårlig skiltet, så når jeg omsider kommer fram får jeg beskjed om at det er kun min feil og at de ikke vil ha noe med google maps å gjøre. Prøver å forklare at de fleste bruker google maps nå, og får slengt i trynet at jeg må vente 5 nye mnd på time og må betale for timen og ikke kommer inn selv om jeg var der 11.11 og ringte de 11.05 for å si ifra at jeg hadde lett etter de en stund. Kjempe dårlig service! Sitter nå å gråter fordi jeg hadde ventet så lenge på denne timen og satt av god tid, og så får slengt i trynet at jeg selv med frikort må betale for timen og må dra hjem igjen. (minner på at jeg også er veldig syk).

Dyktig, interessert og hyggelig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Marit er en meget hyggelig og kunnskapsrik lege. Er interessert og tar seg god tid til å forklare hva hun gjør. Sjekker alt nøye og følger opp i etterkant.
Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon!

Min verste legeopplevelse

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er over 50 år og har aldri opplevd makan til behandling fra en lege! Det startet med en arrogant og lite vennelig innledningssamtale, deretter en svært smertefull undersøkelse. Hun verken stoppet eller sa noe da jeg skrek av smerte. Da jeg så sa at hun måtte stoppe, sa hun bare at hun ikke fikk gjort noen undersøkelse, slik som jeg oppførte meg. Etterpå opplevde jeg henne som sur og hånlig fordi jeg ikke ville fullføre undersøkelsen. Hun sa ikke en gang "hadet" da jeg gikk. Jeg er ganske robust i slike situasjoner, men opplevde denne undersøkelsen var som svært ydmykende og veldig smertefull.