Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fin og behagelig lege

Lege: Lina Herstad Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.

Positivt overrasket

Lege: Lina Herstad Skrevet

Etter blandede tilbakemeldinger på legelisten.no må jeg virkelig si at jeg ble positivt overrasket etter besøket hos Lina Herstad. Hun beklagde først og fremst litt ventetid ikke bare en gang, men hele tre ganger. Jeg sa at det gikk helt fint. Før selve undersøkelsen stilte hun en rekke spørsmål, hva jeg gjorde på fritiden, om sykdommer og ang. henvisningen. Jeg hadde ikke inntrykk av at hun ikke hørte etter slik det er gitt tilbakemeldinger om tidligere. Undersøkelsen gikk raskt og smertefritt. Jeg tok i tillegg en celleprøve, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Jeg har kun vært hos gynekolog en gang tidligere og hadde en helt ok opplevelse den gang. Lina Herstad er virkelig å anbefale hvis du skal til din første undersøkelse. Hun forklarer godt underveis og gjorde ingenting som var ubehagelig synes jeg. Tommel opp.

Sympatisk og rolig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.

Endelig sett!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Etter å ha lurt på i fem år hvorfor kroppen min kollapset kom jeg omsider til Aasen. Endelig en lege som forsto og trodde meg på tross av at jeg hadde flere tilleggsdiagnoser. Vi gikk igjennom de andre og han trodde meg på at alt ikke kunne komme fra tilleggsdiagnosene og at det ikke var tvil om at jeg også hadde ME. Ikke den beste diagnosen å få men er veldig takknemlig for å ha fått svar.

Fantastisk lege!!

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Er egentlig ung og frisk, så han hadde nok i utgangspunktet ikke mistanke om noe alvorlig- men han tok meg så seriøst og gjorde grundige undersøkelser likevel. Han var veldig tillitsvekkende og forklarte godt alt som skulle foregå. Han hadde også en god porsjon humor, som lettet hele undersøkelsen. Helt fantastisk! Kan anbefales på det varmeste! Jeg hadde egentlig ikke lyst å gå derfra da timen var over, så hyggelig var det å møte han!