Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Dreadful

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

I dread every time I have to go to this dermatologist. She is always rude, makes me feel like I am bothering her when I am there, and always incredibly late. I have sat, waiting for her for over 30 minutes after my appointment was supposed to begin. I sat right in front of her door, anxiously waiting for another patient to come out so I knew I would be called in soon. When she finally did call me in, no patient had ever come out. So she was just sitting in her office, doing god knows what, for 30 mins after my appointment was supposed to start. For my appointments, I have to pretty much strip down to my underwear. She does nothing to cover up the curtains. She has a little folding screen you can stand behind, but if I were to stay behind that while getting undressed, I would have to throw my clothes on the ground and not on the chair. I have asked her multiple times if she could pulls the curtains shut, but she insists no one can see in. I have insisted otherwise as I know I can see in, since I walk by her office when going there and home. So she insists no one cares. I have asked my fastlege for a new referral to a different dermatologist, but so far, everyone has a very long waiting period. I am almost willing to risk getting skin cancer again just so I do not have to see this woman.

Trygg og sikker

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Det tar tid å få time, damen er klar og tydelig og kan i første omgang virke litt kort. Men - undersøkelsene, oppfølgingsspørsmålene, som favner bredere enn det rent gynekologiske, diagnostisering og oppfølging oppleves meget profesjonelt og trygt. Og - og damen fremstår etter hvert som hyggelig og ikke minst omtenksom. Man kan også ringe for en kort oppklaring eller resept per telefon.

Styr unna!

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Styr unna!

Røff og svært krenkende oppførsel. Uinteressert og likegyldig. Dertil fikk hun ikke tatt tilstrekkelig materiale til den bestilte biopsien.

Når hun leser HPV som om det var HIV, og ler når jeg spør "HVA?" og hun sier videre at alle tror de hører HIV, he he. Indirekte forstår jeg også at hun mener HPV er selvpåført og når jeg besvarer hennes spørsmål om vekt betviler hun mitt svar.

Hadde tilsvarende hendt meg i unge år ville jeg nærmest karakterisert opplevelsen som traumatisk.

Jeg håper virkelig at noe av kritikken tas til ettertanke.
En gynekolog skal da også ivareta mennesket, ikke bare kvinnens underliv. Lykke til!

Forferdelig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.