Spesialistsenteret Pilestredet Park

Tlf: 22 99 27 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Ærlig og kunnskapsrik

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg har gått til Marit over en periode. Kan forstå at hun ikke passer alle med sin direkte tone, men personlig har jeg satt enormt stor pris på at hun ikke går rundt grøten, men er ærlig om situasjonen og handler deretter. Hun er den dyktigste gynekologen jeg har gått til, og hun skaper tillit ved at hun kan mye og er ærlig, samt følger opp alt godt i ettertid. Hun har glimt i øyet og er en gynekolog jeg absolutt vil anbefale hvis man ønsker en dyktig og ærlig gynekolog!

Usedvanlig kunnskapsrik lege!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Gunnar Aasen er meget grundig og kunnskapsrik. Jeg har levd med ME i mange år, og hos hos Aasen har jeg fått en veldig grundig utredning i tillegg til at jeg følte meg sett og hørt! Han er uvurderlig med sine kunnskaper om sykdommen, og kan hjelpe med svar, løsninger og tips som kan gjøre livet med denne skrekkelige sykdommen litt enklere. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg på at han vet hva han snakker om. hvis man mistenker at man har fått ME vil jeg anbefale denne legen på det varmeste. Han er grundig, kunnskapsrik og jeg slapp å høre på "svada og tullball" og føler at han kan stille riktig diagnose! Det er så mange kunnskapsløse leger mht denne sykdommen, hos Asen ble respektfullt og grundig undersøkt.

Kunnskapsrik

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Etter og ha vært hos ett 30-talls spesialister og leger havnet jeg til slutt hos Aasen. Og takk og lov for det, så kunne rotteracet stoppe. Han har en høflig fremtreden, stresser ikke og er genuint opptatt av hvordan det går med meg. Som lege anbefaler jeg Aasen. Litt vanskelig å finne parkeringsplasser i nærheten av klinikken

Følte meg veldig trygg hos deg!

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Etter anmeldelsene her inne må jeg være ærlig å si at jeg gruet meg en del til timen min hos deg! Men det stemte ikke, jeg følte meg så utrolig trygg! Du forklarte godt, var forsiktig, smilte og viste omsorg som flere her skriver at du ikke gjør. Skal også sies at det er første gang jeg er hos en gynekolog og jeg kunne virkelig ikke hatt en bedre opplevelse. Jeg kommer helt klart tilbake til deg om jeg skulle trenge det igjen!

Dreadful

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

I dread every time I have to go to this dermatologist. She is always rude, makes me feel like I am bothering her when I am there, and always incredibly late. I have sat, waiting for her for over 30 minutes after my appointment was supposed to begin. I sat right in front of her door, anxiously waiting for another patient to come out so I knew I would be called in soon. When she finally did call me in, no patient had ever come out. So she was just sitting in her office, doing god knows what, for 30 mins after my appointment was supposed to start. For my appointments, I have to pretty much strip down to my underwear. She does nothing to cover up the curtains. She has a little folding screen you can stand behind, but if I were to stay behind that while getting undressed, I would have to throw my clothes on the ground and not on the chair. I have asked her multiple times if she could pulls the curtains shut, but she insists no one can see in. I have insisted otherwise as I know I can see in, since I walk by her office when going there and home. So she insists no one cares. I have asked my fastlege for a new referral to a different dermatologist, but so far, everyone has a very long waiting period. I am almost willing to risk getting skin cancer again just so I do not have to see this woman.

Trygg og sikker

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Det tar tid å få time, damen er klar og tydelig og kan i første omgang virke litt kort. Men - undersøkelsene, oppfølgingsspørsmålene, som favner bredere enn det rent gynekologiske, diagnostisering og oppfølging oppleves meget profesjonelt og trygt. Og - og damen fremstår etter hvert som hyggelig og ikke minst omtenksom. Man kan også ringe for en kort oppklaring eller resept per telefon.

Styr unna!

Styr unna!

Røff og svært krenkende oppførsel. Uinteressert og likegyldig. Dertil fikk hun ikke tatt tilstrekkelig materiale til den bestilte biopsien.

Når hun leser HPV som om det var HIV, og ler når jeg spør "HVA?" og hun sier videre at alle tror de hører HIV, he he. Indirekte forstår jeg også at hun mener HPV er selvpåført og når jeg besvarer hennes spørsmål om vekt betviler hun mitt svar.

Hadde tilsvarende hendt meg i unge år ville jeg nærmest karakterisert opplevelsen som traumatisk.

Jeg håper virkelig at noe av kritikken tas til ettertanke.
En gynekolog skal da også ivareta mennesket, ikke bare kvinnens underliv. Lykke til!

Forferdelig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Hun var utrolig nedlatende og fokuserte kun på noe helt annet enn det jeg kom dit for. En tilstand jeg har hatt hele mitt liv, og som har null og niks med en gynekolog å gjøre. Selv etter at jeg påpekte dette fortsatte hun å være både belærende og nedlatende! Anbefaler ikke noen som måtte være litt "annerledes" å gjennomgå en time med henne!

Sympatisk og dyktig gynekolog

Lege: Lina Herstad Skrevet

Jeg har gått fast til Herstad i noen år nå, og er strålende fornøyd. Beste gynekologen jeg har hatt.

Aldri opplevd så lite empati hos en lege noen gang

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Min absolutt værste opplevelse noensinne! Ikke spesielt hyggelig fra start og da jeg svimte av etter gynekologisk undersøkelse fikk jeg beskjed om å få på meg klær og gå derfra. Jeg var fortsatt meget svimmel, spurte etter toalettet som hun kom inn på to ganger og ba meg om å gå. Hun var hardhendt og lite respektfull under hele behandlingen, det måtte jeg jo tåle siden jeg hadde tatoveringer.

Null respekt for andres tid

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Lang ventetid for å få time, men det er greit nok.

Jeg kom 5 min forsinket til timen min pga ulykke på veien, ble nektet time og måtte betale 400kr.
Fikk tildelt ny time, og der måtte jeg vente 30 min i gangen.

For en elendig service og for en elendig lege.

Hverken hyggelig eller hjelpsom

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Hadde en virkelig dårlig opplevelse hos henne. For det første var det lang ventetid (3 mnd). Jeg ankom litt forsinket og fikk høre av legen at det var uakseptabelt og at jeg egentlig ikke skulle få ha konsultasjon. Jeg krevde likevel at hun skulle se på meg og ta en vurdering, ettersom tre nye måneder var veldig lenge å vente. Hun såg så vidt på huden min før hun sa at det ikke var noe hun kunne gjøre. Sa ikke hadet når jeg gikk. Helt forferdelig - har aldri følt meg så lite ivaretatt hos en lege.

Veldig fornøyd

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Har vært hos henne flere ganger nå og har aldri opplevd noe dårlig. Hun virker medfølende når jeg er redd/nervøs, er svært kunnskapsrik (spesielt om Endometriose), tar initiativ i saken min og er behjelpelig. Jeg synes ikke hun er frekk eller streng, bare ærlig og går rett på sak.

Har ofte tatt veldig lang tid å få time hvis det ikke gjaldt en hastesak.

fantastisk

Lege: Christine Hancke Skrevet

Behagelig, dyktig og tar seg god tid. Spør også om det er noen andre ting man trenger informasjon om eller om man har noen spørsmål. Opptatt av hele pasienten. Anbefales på det varmeste

Kritikkverdig behandling

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Etter henvisning til gyn.Marit Andvig fra fastlegen min, måtte jeg avbestille. Spurte om det var mulig for meg å bestille ny time, og fikk senere bare oppført en tilfeldig dato i tråden på e-posten. Bad ikke om å få denne i det heletatt, men hadde ønske om å vite om det var mulig for meg å bestille, pga jobb og vanskeligheter med å ta meg fri på kort varsel. Fikk ikke krav på timen i posten før Melin Collectors hadde tatt over saken, og endte opp med et skyhøyt beløp for en time jeg ikke benyttet meg av. Vært i kontakt med spesialistsenteret og forklart at jeg ikke har fått noe giro med mulighet for å betale, får ikke svar på dette, kun et svar med "vi velger å ikke trekke kravet". Helt uholdbart og uakseptabelt dårlig service. Kommer aldri til å sette mine føtter på dette stedet. Og iallefall ikke etter å ha lest alle de negative kommentarene til pasientene her inne. Uprofesjonell og kritikkverdig behandling.

ENDELIG SETT OG HØRT!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Denne utrolig dyktige og imøtekommende mannen som vet hva han snakker om er den eneste jeg har snakket med på 10 år av profesjonelle som forstår meg å som virkelig vil finne ut av ting. Utrolig empatisk og dyktig. All kred!!

Uinteressert og klassisk arrogant lege

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Jeg hadde med meg min sønn som hadde behov for å se på noen hudproblemer han har. Det dreide seg om mollusker og vortevirus på føttene. Vi ble godt mottatt ti minutter forsinket av en sykepleier som reddet oppholdet fra total katastrofe. Når omsider legen kom inn virket hun litt stresset og uinteressert i min sønn. Hun hilste ikke på han og virket temmelig arrogant. Jeg har møtt mange leger gjennom mitt 45 år gamle liv. Felles for brorparten er at de virker litt stresset, lite interessert i pasienten og en smule arrogante. Harnes ticked all the boxes på godt engelsk. Vi fikk fryst vekk vorten på tåen til min sønn. Dette så Harnes og for det får hun plusspoeng. Hun forsvant like fort som hun kom og vi brukte resten av tiden på å godsnakke med sykepleieren som var meget hyggelig og hjelpsom. Når vi omsider gikk ut så lå det ingen faktura fra Harnes selvom vi hadde brukt god tid på å kle på oss og snakke med sykepleieren. Jeg ble ikke fortalt at vi skulle belastes noe og gikk bort til skranken og fortalte hva vi hadde fått utført og om vi skulle betale noe. De var usikre men mente at det nok ikke ville bli en faktua på dette. Jeg tok farvel og gikk tilbake til bilen. 5.3 dumpet det ned en faktura på 148.- i posten fra Melin Collectors. 90,- i materiellkostnader og 58,- i fakturagebyr. Fakturaen var sendt med b-post så portoen var ikke avskrekkende for Melin. Jeg vil ikke velge og anbefale Harnes grunnet følgende;

Dårlig personkjemi og lite interesse
Hilste ikke på min sønn ( utilgivelig i mine øyne)
Treg behandling av faktura som medførte unødvendig sending av faktura med gebyr
Ventetid på å komme til avtalt tid
Generell arroganse fra legens side

Fin og behagelig lege

Lege: Lina Herstad Skrevet

Ble henvist hit til biopsi av livmorhals pga høygradige forandringer på celleprøver.

Opplevde henne som bevisst på bekymringene mange føler etter en slik beskjed, og hun ringte meg for å sette av time, og forklarte og beroliget allerede her. Var også flink til å forklare og berolige i forkant av, og under undersøkelse.

Ser noen skriver at hun snakker til deg som du var et barn - og det kan godt hende hun gjør det - men i situasjonen jeg var i, satte jeg i så fall pris på mildheten. Hun var også nøye på å forklare veien videre med når jeg kunne forvente svar etc.

Jeg kommer tilbake til Lina Herstad.

Positivt overrasket

Lege: Lina Herstad Skrevet

Etter blandede tilbakemeldinger på legelisten.no må jeg virkelig si at jeg ble positivt overrasket etter besøket hos Lina Herstad. Hun beklagde først og fremst litt ventetid ikke bare en gang, men hele tre ganger. Jeg sa at det gikk helt fint. Før selve undersøkelsen stilte hun en rekke spørsmål, hva jeg gjorde på fritiden, om sykdommer og ang. henvisningen. Jeg hadde ikke inntrykk av at hun ikke hørte etter slik det er gitt tilbakemeldinger om tidligere. Undersøkelsen gikk raskt og smertefritt. Jeg tok i tillegg en celleprøve, noe jeg hadde gruet meg skikkelig til. Jeg har kun vært hos gynekolog en gang tidligere og hadde en helt ok opplevelse den gang. Lina Herstad er virkelig å anbefale hvis du skal til din første undersøkelse. Hun forklarer godt underveis og gjorde ingenting som var ubehagelig synes jeg. Tommel opp.

Sympatisk og rolig

Lege: Lina Herstad Skrevet

Synes hun er veldig rolig, og forklarer alt hun gjør, det får meg til å føle meg trygg.
Jeg synes det er lett å spørre henne om private ting, og føler at hun forstår bekymringene mine.