Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Kunnskapsrik og vennlig

Lege: Zoran Radunovic Skrevet

Hadde et veldig hyggelig møte med denne legen.
Utrolig kunnskapsrik og flink i jobben sin. Karismatisk og lyttende og veldig blid! Anbefales på det sterkeste.

Trygg, erfaren, klar og ryddig

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Voksen, erfaren, behagelig og ryddig. Kjennes veldig trygt å komme til henne. Informasjonen er klar og forståelig, og jeg opplever henne som fleksibelt lyttende og stoler på hennes vurderinger og behandling.

Dyktig og trygg

Lege: Lina Herstad Skrevet

Lina er trygg og kunnskapsrik. Jeg var engstelig før undersøkelsen, og hun taklet det på best mulig måte og hjalp meg igjennom. Jeg gruer meg ikke lenger til gyn. undersøkelser.
Det er dog vanskelig å få time hos henne, så litt ventetid må man regne med.
Anbefales på det sterkeste.

Hverken sett eller hørt. En vond og uverdig opplevelse.

Lege: Dorte Koss-Harnes Skrevet

Følte meg ekstremt lite sett og hørt. Hun var ikke interessert i å høre på meg og viste ingen interesse for plagene mine. Har ventet mange måneder på å få time hos hudlege, og dette er det som møtte meg. Til tross for min dårlige økonomi, ser jeg meg nødt til å måtte bruke penger på privat hudlege etter et svært uverdig møte Dorte Koss Harnes. Hun har ingen evne til å lytte, forståelse, eller ønske om å hjelpe. Jeg har vært ekstremt fornøyd med øvrig personale, og bruker denne klinikken fast. Derimot denne hudlegen ønsker jeg selv ikke mine fiender å møte. Det er frustrerende og trist å møte et helsepersonell som så tydelig har null interesse for dine helseproblemer. Og dette er helseproblemer relatert til deres ekspertområde! Jeg sitter igjen med en følelse av å ikke bli sett, tatt på alvor eller verdsatt. Jeg kunne virkelig ønske jeg aldri møtte denne Dorte Koss Harnes. Fraråder alle å gå til henne. Jeg skal aaaaaldri tilbake! Om jeg så må betale mange tusen for en privat utredning hos hudlege velger jeg mye heller det! Det sier mye...

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marit Andvig, og syns hun gjør en veldig god jobb. Jeg har vært hos henne mange ganger, og er veldig fornøyd med henne. Jeg syns hun er veldig omtenksom, forsiktig og ansvarsfull. Jeg forstår ikke de negative omtalene hun har fått her. Jeg har vært der både i forbindelse med graviditet og prevensjon. Hun viser også stor medfølelse og forståelse, og kommer med flere anbefalinger om det første alternativet ikke fungerer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, og har henne som fast gynekolog. Det kan være litt ventetid når man skal inn til timen, men for meg er det bare positivt. Det viser at hun tar seg tid til pasientene sine