Theresia Kasin

Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Anbefales

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Hadde Theresia igjennom min lange ferd for å bli gravid. Hadde ikke gått uten hennes hjelp, og hun er utrolig sympatisk og flink. Ble så glad på mine vegne når det endelig gikk og fulgte meg opp nøye igjennom hele svangerskapet. Fikk time på dagen når jeg var bekymret, og kunne ofte komme med en gang jeg hadde tid. Anbefales virkelig videre!

Fantastisk!

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Hun fulgte meg opp gjennom mitt første svangerskap. Veldig tålmodig, vennlig, rolig, profesjonell og behagelig person!

Det var et høyrisiko svangerskap og jeg fikk time på dagen hver gang noe var i veien!

Helt helt fantastisk!

Best på alle måter!

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Dr. Kasin er både veldig dyktig når det kommer til det profesjonelle aspektet og en veldig sympatisk person.
Hun lyttet virkelig til det jeg hadde å si, var forståelsesfull og tok seg god tid. Undersøkelsene ble utført fort og verdig.

Hun henviste meg i tillegg videre til en annen spesialist for noe hun mente var bekymringsverdig. Hun bryr seg med andre ord om det hele bildet og tar gjerne det ekstra steget for pasientens beste.

Alle på kontoret er imøtekommende og hyggelige og det er lett å komme igjennom på telefon.

Den beste gynekologen

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Rett og slett den beste gynekologen som finnes. Alltid god hjelp å få. Hyggelige og bli sekretær som byr på en kaffe mens du venter.

Kjempe fornøyd med legen!

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Hun er dyktig i faget sitt, har tid til pasientene og viser respekt og omsorg. Alt en lege bør ha!