Theresia Kasin

Theresia Kasin

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1994

Theresia Kasin Telefonnummer69 30 17 3069 30 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad
Theresia Kasin er gynekolog i Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Super gynekoloh

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Har vært hos Kasin i 6 år med både svangerskap og oppfølging med celleforandringer som har utviklet seg.
Er veldig fornøyd med oppfølgingen!

Uengasjert og lytter ikke til pasienten

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Kommer ikke tilbake til denne gynekologen.
Hun ville jeg skulle endre prevansjonsmetode, selv om jeg er fornøyd med den jeg bruker og ikke var interessert i en annen pga dårlig erfaring. Dette ignorerte hun og prøvde overtale meg til å prøve igjen de jeg har dårlig erfaring med.

Videre nektet hun meg celleprøve av livsmorshals og isteden tok en indre ultralyd. Inget forheng jeg kunne kle av meg bak, og fikk heller ikke noe form for tørkepapir eller truseinnlegg etter undersøkelsen. Dette har jeg aldri opplevd noe annet sted.

Dårlig inntrykk

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Har vært hos Theresia Kasin en gang og var veldig misfornøyd etter jeg dro derfra. Det føles ut som du er hjemme i leiligheten til noen når du er der, og det er veldig rotete inne på undersøkelsesrommet. Ikke noe rom/avluke til å kle av seg og man får ikke tilbud om noe truseinnlegg eller bind etter undersøkelsen, noe jeg har fått alle andre steder jeg har vært. Hun nektet meg å ta en celleprøve fordi hun mente at jeg var for ung. Noe jeg syntes er ugreit, når jeg spør om det. Kommer ikke til å dra tilbake til denne gynekologen.

Rotete og uengasjert

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Rotete kontor, flyter av ting og ingen forheng å kle av seg bak. Hun fremstod som spydig når hun svarte på spørsmål. Hadde ingen sympati for problemet man kommer med og takler dårlig om man konfronterer henne om ting man har hørt, lest eller lurer på. Et besøk var egentlig nok, prøvde en andre gang og det blir det siste. Fikk ikke innrykk av at hun ønsket å hjelpe og virket ikke som hun likte jobben sin..

Rotete og urenslig!

Klinikk: Theresia Kasin Skrevet

Utrolig rotete kontor! Hennes personlige yttertøy lå bare slengt på behandlingsbenken. Ikke noe forheng og kle av seg bak og jeg måtte legge min bukse og truse på samme behandlingsbenk. Følte liksom det burde vært en egen plass til det. Kontoret er overfyllt og det ligger papirer i hulter og bulter overalt!

Jeg nevnte også et problem jeg har som hun ikke tittet på i det hele tatt. Hardhendt og virket rett og slett uengasjert. Jeg følte meg meget ukomfortabel der jeg lå. Til neste time vil jeg be fastlegen henvise meg til en annen i stedet!